Het was overigens een grapje, petrichor is zo'n beetje de Victor Reinier van WKN geloof ik.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ohh echt? Had geen idee maar was is intens
van muggen heb ik hier weinig last door de droogte. intussen is hier binnen de temperatuur gedaald naar 25,5 graden Celsius. De afkoeling gaat nog gestaag dus.quote:
Hier zitten ze de laatste week opeens constant, daarvoor in geen velden of wegen te bekennen. Heb er wel twintig doodgemept inmiddels. Leuke rubriek steeds.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
van muggen heb ik hier weinig last door de droogte. intussen is hier binnen de temperatuur gedaald naar 25,5 graden Celsius. De afkoeling gaat nog gestaag dus.
Ik kan dit bevestigen (Friesland). Maar slechts een fractie van wat er vorige week over kwamquote:Op zondag 28 juni 2026 00:45 schreef PzKpfw het volgende:
Gaat nu wel gigantisch los met onweer boven Drenthe/Friesland.
Welke bingo?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nog fijner het is echt zalig afgekoeld! ben al 1,5 graad in huis gezakt dat is echt een stuk fijner te doen.
Lekker zacht briesje door het huis.
Ik denk trouwens dat we later vannacht wel de bingo gaan krijgen
Oh ik dacht er is een heuse WKN bingo kaart.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die cel die er nog aan komt vanuit frankrijk
Het gekke was het had al een paar keer flink geregend, die geur ken ik goed..quote:Op zondag 28 juni 2026 00:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het was overigens een grapje, petrichor is zo'n beetje de Victor Reinier van WKN geloof ik.
Maar het klopt wel. Of je moet ozon hebben geroken trouwens. Petrichor is toch meestal wat lokaler pas als er regen valt.
Ja doe die maar richting Drachtenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Even oppassen als je hier zit, dit gaat grote hagel opleveren
[ afbeelding ]
Yeuy, 10 km erlangs.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
hier is de wind juist weer gaan liggen. Ik ga maar slapen zometeenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:56 schreef DrMarten het volgende:
Eindelijk wind
Temperatuur in de woonkamer is zowaar weer onder de 27
Was dit niet van een uur geleden? Als ik die kant op kijk ziet het er nu in elk geval wat minder heftig lichtend uit dan een uur terug..quote:Op zondag 28 juni 2026 00:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit was 15 minuten geleden, maar neemt al weer afquote:Op zondag 28 juni 2026 01:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dit niet van een uur geleden? Als ik die kant op kijk ziet het er nu in elk geval wat minder heftig lichtend uit dan een uur terug..
https://www.vrt.be/vrtnws(...)oor-o~1782444420787/quote:"Zeer zware windstoten" in onweerszone die over het land trekt
De onweerszone heeft ons land bereikt via Frankrijk. "Zeer zware windstoten gemeten in hevig onweer dat nu Henegouwen bereikt", laat KMI-weerman David Dehenauw weten.
"Wordt rond 1u30 rond lijn Aalst- Brussel verwacht en 2u-2u30 in provincie Antwerpen", aldus nog Dehenauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |