SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
TALK - GTFU
Sam Smith volg ik nog wel, André Hazes niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest zie ik de laatste tijd vaker langskomen met goede liedjes. Het is een nogal excentriek. Gooi Sam Smith en André Hazes (senior) in een blender en dan komt dit er ongeveer uit. Maar goede muziek is goede muziek:TALK - GTFU
Dan moet hierna Willeke Alberti - Gebabbel gebabbel gebabbel volgenquote:
Pet Shop Boys - Discoteca
Ja, die Amerikanen lopen er flink mee weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Kom net dit tegen op Facebook:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Vreemd... ik kom gewoon een minuut of 4 tekort![]()
* DJ11 gaat snel z'n mapje doorgeschoven nummers in
Echt een hele fijne ditquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:45 schreef DJ11 het volgende:
De Franstalige fragmenten maken dat dit nummer tweetalig is. Dat gegeven leidde mij naar de openingstrack van een album dat Bilingual heet.Pet Shop Boys - Discoteca
Die is inmiddels wereldberoemdquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, die Amerikanen lopen er flink mee weg.
Oranjemars van de wedstrijd voor Tunesië waren ongeveer 35.000 deelnemers. En dat waren echt niet allemaal Nederlanders.
Ze vinden links, rechts van Snollebollekes ook helemaal te gek.
Wat een Vout volk.
Ik hoef hier niet aan te wennen. Het is gewoon een wereldplaatquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is nummer waaraan je moet wennen. Er is ook nog een compleet andere, latere versie.
Matthew Wilder - Break My Stride
Frans Kalf - Terwijl Je Voor Me Stond
Frans Kalf - Nou En
Waarom Radio2. Ik vind dit eerder een Radio3 nummer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:56 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong is uiteraard:Frans Kalf - Nou En
Ik kom superlatieven tekort voor dit nummer. Dit moet toch gewoon op zenders als Radio 2?
Daar luistert geen hond meer naar.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom Radio2. Ik vind dit eerder een Radio3 nummer.
Als je mijn eerlijke mening wil, dan zou ik zeggen van niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:56 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong is uiteraard:Frans Kalf - Nou En
Ik kom superlatieven tekort voor dit nummer. Dit moet toch gewoon op zenders als Radio 2?
Klopt, maar Radio2 is echt veel te oubollig voor dit.quote:
Er was airco zei hij. Maar dan straks nog naar huis...quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Zou Bomenverzameling al gesmolten zijn?
Dat is zoiets als vragen: Zou Melting al gebost zijn?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Zou Bomenverzameling al gesmolten zijn?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is zoiets als vragen: Zou Melting al gebost zijn?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is zoiets als vragen: Zou Melting al gebost zijn?
Hier niet. Maar buienalarm geeft nog steeds middernacht aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:16 schreef livelink het volgende:
Regent het nou al daadwerkelijk ergens?
quote:
In Assenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:16 schreef livelink het volgende:
Regent het nou al daadwerkelijk ergens?
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
Goodbye my lover van een James in ieder geval.
Ik snap wel dat ze weggelopen isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
Goodbye my lover van een James in ieder geval.
Blunt, zo te horenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
Goodbye my lover van een James in ieder geval.
Ik snap je, maar ergens vind ik dit ook gewoon een mooi nummerquote:
Goed nieuws. Om middernacht hoosbui voorspeld voor je woonplaats.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:21 schreef livelink het volgende:
Hier is het nog 29,1 in de woonkamer., 31,1 op mijn slaapkamer. Maar daar ben ik gelukkig voorlopig nog niet.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed nieuws. Om middernacht hoosbui voorspeld voor je woonplaats.
Goedenavond MadMaster.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
FGTH - Welcome To The Pleasuredome
Goedenavondquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
FGTH - Welcome To The Pleasuredome
Welkom Mad.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
FGTH - Welcome To The Pleasuredome
Goedenavondquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
FGTH - Welcome To The Pleasuredome
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit is niks vergeleken bij The Proclaimers…
Nu even niet.quote:
In de vriezer? Zo ken ik het nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu even niet.
Ik heb vanmiddag vleestomaten in de vriezer gelegd, die vanavond in plakken gesneden en op brood gedaan met zout en peper. Iets van nood en deugd…
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de Courgette of Life
Het was een experiment, dat goed uitgevallen is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
In de vriezer? Zo ken ik het nog niet.
Ik eet wel eens tomaat op brood, maar dan gewoon vers.
Als ze uit de vriezer komen, wordt het brood dan niet nattig?
Eens. Zuurkool eet ik alleen als het echt niet anders kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de Courgette of Life
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een experiment, dat goed uitgevallen is.
Stevige vleestomaten, die een uurtje of 2 in de vriezer hebben gelegen en niet zompig waren.
Een soort van tomatenijs…
Dat heb ik bij courgettes…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik vind vleestomaten eigenlijk al zo'n vies woord. Daar heb ik hele verkeerde associaties bij.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik vind vleestomaten eigenlijk al zo'n vies woord. Daar heb ik hele verkeerde associaties bij.
Die eet ik ook graag, maar zuurkool ookquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de Courgette of Life
Ik ga voor de VPRO tomatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Wij ook, maar bij het boodschappen doen zag ik die joekels van tomaten liggen, waarvan 1 plak (overdwars gesneden) met gemak een Kaiser Brötchen kon bedekken.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga voor de VPRO tomatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga voor de VPRO tomatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:51 schreef Fogel het volgende:
Oh, reactie van vriendin op mijn shoppingspree van vandaag "heb je ook iets NIET gekocht!?"![]()
En "gaat dit van jouw rekening of de onze?"
Het antwoord "de mijne" was ze heel blij mee.
Wandel ze, livelink.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:54 schreef livelink het volgende:
Ik ga even een rondje lopen buiten. Uit het huis en wat frisse lucht pakken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Chris Isaak - Blauwe Overnachtingsplaats
quote:
Ik hoor liever Road to hellquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:57 schreef Fogel het volgende:
Road to hell als into voor het blauwe hotel
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Ilse Delange - Next To Me
Moest even het refrein afwachten, alles van haar klinkt hetzelfde…
Je treft het maar met zulke goede artiesten vlak om de hoek.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:04 schreef Fogel het volgende:
Oh, heb tickets gekocht voor Susanne Sundfør in November. Venue is op fietsafstand. OK, loopafstand ook (kwartiertje), maar lopen is saai.
Ga je alleen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:04 schreef Fogel het volgende:
Oh, heb tickets gekocht voor Susanne Sundfør in November. Venue is op fietsafstand. OK, loopafstand ook (kwartiertje), maar lopen is saai.
Ook tickets gekocht voorquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je treft het maar met zulke goede artiesten vlak om de hoek.
Nee, vriendin gaat mee.quote:
quote:
Violet Road is ook leuk. Al vind ik hun kersverse single wat minder dan de vorige.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook tickets gekocht voor
ESPEN LIND + BERTINE ZETLITZ (support Sara Fjeldvær)
ASTRID S (support Iris Caltwait)
VIOLET ROAD + STEIN TORLEIF BJELLA
Caps zijn van de website, niet van mij
en https://www.pstereo.no/artister/
Muziek
[..]
Nee, vriendin gaat mee.
Ziet eruit als het hoesje van een promo. De releasedatum (vermoed ik) en de contactpersonen voor de pers staan er zelfs op.quote:
Goedenavond Bos. Hoe was Suzanna Vega?quote:
Heel tofquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Bos. Hoe was Suzanna Vega?
Concert was om 21.45 klaar. begon om 20.15quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Lang niet gehoord:
Rick Astley - Cry For Help
Dat is wel lekker zo dichtbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Concert was om 21.45 klaar. begon om 20.15
En zo ver woon ik niet van het centrum af...
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Valerie - Amy Winehouse ft Mark Ronson
Ideaalquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Concert was om 21.45 klaar. begon om 20.15
En zo ver woon ik niet van het centrum af...
Gelukkig is het hier nu ook aan het waaien en afkoelen. Ik heb wat ramen open gezet, voor zover mogelijk. Ik merk het nu goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:20 schreef livelink het volgende:
Buiten was het wel lekkerder dan binnen moet ik zeggen.
Te weinig bas...quote:
Hier is het bij wat flitsen gebleven en zet het niet door. Buienradar geeft inderdaad wel veel boven Amsterdam aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Meer stroboscopen in de lucht hier dan het op het festival hier vlakbij, dat nog steeds gaande is…
https://www.lightningmaps.orgquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het bij wat flitsen gebleven en zet het niet door. Buienradar geeft inderdaad wel veel boven Amsterdam aan.
Het gaat nu helemaal los hier, met stevige buien en hagel…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag hadden we hier pittig onweer.
Er zou meer moeten komen, maar vooralsnog gebeurt er nog weinig buiten
Gewoon eerder van huis gaan, Symph, dan heb je meer kans dat je hem haalt.quote:
Meestal word het eerst iets benauwder en daarna koelt het pas af.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Hier is ook een beetje geflits zichtbaar in de verte. Het waait wat harder. Kom maar door met die verkoeling.
Ah, dat is ook bij ons inderdaad. Het flitst hier ook weer.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Jon and vangelis i’ll find my way home
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:40 schreef livelink het volgende:
Jon en Vangelis - You'll find your way home
Mede mogelijk gemaakt door Tom en Tomquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:40 schreef livelink het volgende:
Jon en Vangelis - You'll find your way home
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Tom en Tom
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie het met elkaar eens zijn
Als ze maar thuiskomenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie het met elkaar eens zijn
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie het met elkaar eens zijn
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie het met elkaar eens zijn
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ramses Shaffy - Zing, vech, huil, bid, lach, werk en bewonder
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Stroom is er al 2 keer uitgeklapt.
Ik ga even wat anders doen…
Waardeloos…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Stroom is er al 2 keer uitgeklapt.
Ik ga even wat anders doen…
Komt allen tezamen, jubelend van vreugde,quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat nooit wat worden met dit bandje
Jezus redt, Jezus redtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt allen tezamen, jubelend van vreugde,
komt nu, o komt nu naar Bethlehem.
Ziet nu de Vorst der eng'len, hier geboren,
komt laten wij aanbidden,
die koning.
[ afbeelding ]
Als je je instrument verkeerd om houdt kan het nooit wat wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop toch nog steeds op die ene doorbraak.....
Ringo wordt zeker wel een Starrquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop toch nog steeds op die ene doorbraak.....
Fijne avond, Bos.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was kort vanavond, maar ik ga voetjebal kijken
Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was kort vanavond, maar ik ga voetjebal kijken
Have funquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was kort vanavond, maar ik ga voetjebal kijken
Goede nacht gewenst, Symphonicquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Dat wordt mijn laatste voor vandaag.
Een paar nachten heel beroerd geslapen, dus ik duik er echt in.
Deze luister je nog wel af![]()
Dank Melting.
Fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Dat wordt mijn laatste voor vandaag.
Een paar nachten heel beroerd geslapen, dus ik duik er echt in.
Deze luister je nog wel af![]()
Dank Melting.
Fijne avond nog
Deze kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:18 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar weet het niet te benoemen.
Behoorlijke hit geweest, veel op de radio gedraaidquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet.
Purple Disco Machine.
[ afbeelding ]
Het was heftig daar, ja. Hier nog eigenlijk niks behalve veel geflits.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:26 schreef livelink het volgende:
Grandmaster Flash and the Furious Five - The Message
quote:
Veel plezier buiten. Dat is wel lekker als het zo lang licht is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:27 schreef Fogel het volgende:
Ik tak em even af naar buiten, helaas voorlopig nog zonder geluid aldaar.
Thanks @:melting
Lang licht? Gewoon niet donker. Hooguit schemer. Zon gaat nu net onder.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel plezier buiten. Dat is wel lekker als het zo lang licht is.
Ah, ik dacht dat jij niet noordelijk genoeg zat voor dat het helemaal niet donker werd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lang licht? Gewoon niet donker. Hooguit schemer. Zon gaat nu net onder.
Bij zoon gaat de zon 13 juli onder, bij schoonma 31 juli
Je schoonmoeder woont op de Noordpool?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lang licht? Gewoon niet donker. Hooguit schemer. Zon gaat nu net onder.
Bij zoon gaat de zon 13 juli onder, bij schoonma 31 juli
Ik heb hier de cd-single nog vanquote:
400km onder de poolcircel. De zon gaat onder, maar niet lang.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat jij niet noordelijk genoeg zat voor dat het helemaal niet donker werd.
Bijna, gemeentewapen heeft ijsberenquote:
Denk dat de plaat blijft hangen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:59 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 kijkt op de klok en ziet dat zijn uitzending al bijna 3 uur geleden afgelopen was en snapt er niets van
Ik ga even kijken.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was een lekkere show weer. Hier nog geen spoor van regen overigens. Bij jou wel?
Ja, ik zag zoiets, maar dat duurt volgens mij nog wel even voordat hij bij jou/mij is.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting.
Denk dat ik nog wel even wakker blijf, het volgende onweerfront komt er via België aan…
Rond 3 à 4 uur, schat ik in op basis van de beelden…quote:Op zondag 28 juni 2026 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zag zoiets, maar dat duurt volgens mij nog wel even voordat hij bij jou/mij is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |