Komt allen tezamen, jubelend van vreugde,quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat nooit wat worden met dit bandje
Jezus redt, Jezus redtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt allen tezamen, jubelend van vreugde,
komt nu, o komt nu naar Bethlehem.
Ziet nu de Vorst der eng'len, hier geboren,
komt laten wij aanbidden,
die koning.
[ afbeelding ]
Als je je instrument verkeerd om houdt kan het nooit wat wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop toch nog steeds op die ene doorbraak.....
Ringo wordt zeker wel een Starrquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop toch nog steeds op die ene doorbraak.....
Fijne avond, Bos.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was kort vanavond, maar ik ga voetjebal kijken
Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was kort vanavond, maar ik ga voetjebal kijken
Have funquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was kort vanavond, maar ik ga voetjebal kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |