Komt allen tezamen, jubelend van vreugde,quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Het gaat nooit wat worden met dit bandje
Jezus redt, Jezus redtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt allen tezamen, jubelend van vreugde,
komt nu, o komt nu naar Bethlehem.
Ziet nu de Vorst der eng'len, hier geboren,
komt laten wij aanbidden,
die koning.
[ afbeelding ]
Als je je instrument verkeerd om houdt kan het nooit wat wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop toch nog steeds op die ene doorbraak.....
Ringo wordt zeker wel een Starrquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop toch nog steeds op die ene doorbraak.....
Fijne avond, Bos.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was kort vanavond, maar ik ga voetjebal kijken
Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was kort vanavond, maar ik ga voetjebal kijken
Have funquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was kort vanavond, maar ik ga voetjebal kijken
Goede nacht gewenst, Symphonicquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Dat wordt mijn laatste voor vandaag.
Een paar nachten heel beroerd geslapen, dus ik duik er echt in.
Deze luister je nog wel af![]()
Dank Melting.
Fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Dat wordt mijn laatste voor vandaag.
Een paar nachten heel beroerd geslapen, dus ik duik er echt in.
Deze luister je nog wel af![]()
Dank Melting.
Fijne avond nog
Deze kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:18 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar weet het niet te benoemen.
Behoorlijke hit geweest, veel op de radio gedraaidquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet.
Purple Disco Machine.
[ afbeelding ]
Het was heftig daar, ja. Hier nog eigenlijk niks behalve veel geflits.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:26 schreef livelink het volgende:
Grandmaster Flash and the Furious Five - The Message
quote:
Veel plezier buiten. Dat is wel lekker als het zo lang licht is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:27 schreef Fogel het volgende:
Ik tak em even af naar buiten, helaas voorlopig nog zonder geluid aldaar.
Thanks @:melting
Lang licht? Gewoon niet donker. Hooguit schemer. Zon gaat nu net onder.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel plezier buiten. Dat is wel lekker als het zo lang licht is.
Ah, ik dacht dat jij niet noordelijk genoeg zat voor dat het helemaal niet donker werd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lang licht? Gewoon niet donker. Hooguit schemer. Zon gaat nu net onder.
Bij zoon gaat de zon 13 juli onder, bij schoonma 31 juli
Je schoonmoeder woont op de Noordpool?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lang licht? Gewoon niet donker. Hooguit schemer. Zon gaat nu net onder.
Bij zoon gaat de zon 13 juli onder, bij schoonma 31 juli
Ik heb hier de cd-single nog vanquote:
400km onder de poolcircel. De zon gaat onder, maar niet lang.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat jij niet noordelijk genoeg zat voor dat het helemaal niet donker werd.
Bijna, gemeentewapen heeft ijsberenquote:
Denk dat de plaat blijft hangen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:59 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 kijkt op de klok en ziet dat zijn uitzending al bijna 3 uur geleden afgelopen was en snapt er niets van
Ik ga even kijken.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was een lekkere show weer. Hier nog geen spoor van regen overigens. Bij jou wel?
Ja, ik zag zoiets, maar dat duurt volgens mij nog wel even voordat hij bij jou/mij is.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting.
Denk dat ik nog wel even wakker blijf, het volgende onweerfront komt er via België aan…
Rond 3 à 4 uur, schat ik in op basis van de beelden…quote:Op zondag 28 juni 2026 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zag zoiets, maar dat duurt volgens mij nog wel even voordat hij bij jou/mij is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |