Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een experiment, dat goed uitgevallen is.
Stevige vleestomaten, die een uurtje of 2 in de vriezer hebben gelegen en niet zompig waren.
Een soort van tomatenijs…
Dat heb ik bij courgettes…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik vind vleestomaten eigenlijk al zo'n vies woord. Daar heb ik hele verkeerde associaties bij.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik vind vleestomaten eigenlijk al zo'n vies woord. Daar heb ik hele verkeerde associaties bij.
Die eet ik ook graag, maar zuurkool ookquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de Courgette of Life
Ik ga voor de VPRO tomatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Wij ook, maar bij het boodschappen doen zag ik die joekels van tomaten liggen, waarvan 1 plak (overdwars gesneden) met gemak een Kaiser Brötchen kon bedekken.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga voor de VPRO tomatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga voor de VPRO tomatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:51 schreef Fogel het volgende:
Oh, reactie van vriendin op mijn shoppingspree van vandaag "heb je ook iets NIET gekocht!?"![]()
En "gaat dit van jouw rekening of de onze?"
Het antwoord "de mijne" was ze heel blij mee.
Wandel ze, livelink.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:54 schreef livelink het volgende:
Ik ga even een rondje lopen buiten. Uit het huis en wat frisse lucht pakken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Chris Isaak - Blauwe Overnachtingsplaats
quote:
Ik hoor liever Road to hellquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:57 schreef Fogel het volgende:
Road to hell als into voor het blauwe hotel
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Ilse Delange - Next To Me
Moest even het refrein afwachten, alles van haar klinkt hetzelfde…
Je treft het maar met zulke goede artiesten vlak om de hoek.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:04 schreef Fogel het volgende:
Oh, heb tickets gekocht voor Susanne Sundfør in November. Venue is op fietsafstand. OK, loopafstand ook (kwartiertje), maar lopen is saai.
Ga je alleen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:04 schreef Fogel het volgende:
Oh, heb tickets gekocht voor Susanne Sundfør in November. Venue is op fietsafstand. OK, loopafstand ook (kwartiertje), maar lopen is saai.
Ook tickets gekocht voorquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je treft het maar met zulke goede artiesten vlak om de hoek.
Nee, vriendin gaat mee.quote:
quote:
Violet Road is ook leuk. Al vind ik hun kersverse single wat minder dan de vorige.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook tickets gekocht voor
ESPEN LIND + BERTINE ZETLITZ (support Sara Fjeldvær)
ASTRID S (support Iris Caltwait)
VIOLET ROAD + STEIN TORLEIF BJELLA
Caps zijn van de website, niet van mij
en https://www.pstereo.no/artister/
Muziek
[..]
Nee, vriendin gaat mee.
Ziet eruit als het hoesje van een promo. De releasedatum (vermoed ik) en de contactpersonen voor de pers staan er zelfs op.quote:
Goedenavond Bos. Hoe was Suzanna Vega?quote:
Heel tofquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Bos. Hoe was Suzanna Vega?
Concert was om 21.45 klaar. begon om 20.15quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Lang niet gehoord:
Rick Astley - Cry For Help
Dat is wel lekker zo dichtbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Concert was om 21.45 klaar. begon om 20.15
En zo ver woon ik niet van het centrum af...
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Valerie - Amy Winehouse ft Mark Ronson
Ideaalquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Concert was om 21.45 klaar. begon om 20.15
En zo ver woon ik niet van het centrum af...
Gelukkig is het hier nu ook aan het waaien en afkoelen. Ik heb wat ramen open gezet, voor zover mogelijk. Ik merk het nu goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:20 schreef livelink het volgende:
Buiten was het wel lekkerder dan binnen moet ik zeggen.
Te weinig bas...quote:
Hier is het bij wat flitsen gebleven en zet het niet door. Buienradar geeft inderdaad wel veel boven Amsterdam aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Meer stroboscopen in de lucht hier dan het op het festival hier vlakbij, dat nog steeds gaande is…
https://www.lightningmaps.orgquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het bij wat flitsen gebleven en zet het niet door. Buienradar geeft inderdaad wel veel boven Amsterdam aan.
Het gaat nu helemaal los hier, met stevige buien en hagel…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag hadden we hier pittig onweer.
Er zou meer moeten komen, maar vooralsnog gebeurt er nog weinig buiten
Gewoon eerder van huis gaan, Symph, dan heb je meer kans dat je hem haalt.quote:
Meestal word het eerst iets benauwder en daarna koelt het pas af.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Hier is ook een beetje geflits zichtbaar in de verte. Het waait wat harder. Kom maar door met die verkoeling.
Ah, dat is ook bij ons inderdaad. Het flitst hier ook weer.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Jon and vangelis i’ll find my way home
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:40 schreef livelink het volgende:
Jon en Vangelis - You'll find your way home
Mede mogelijk gemaakt door Tom en Tomquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:40 schreef livelink het volgende:
Jon en Vangelis - You'll find your way home
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Tom en Tom
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie het met elkaar eens zijn
Als ze maar thuiskomenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie het met elkaar eens zijn
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie het met elkaar eens zijn
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie het met elkaar eens zijn
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Ramses Shaffy - Zing, vech, huil, bid, lach, werk en bewonder
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Stroom is er al 2 keer uitgeklapt.
Ik ga even wat anders doen…
Waardeloos…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Stroom is er al 2 keer uitgeklapt.
Ik ga even wat anders doen…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |