quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is zoiets als vragen: Zou Melting al gebost zijn?
Hier niet. Maar buienalarm geeft nog steeds middernacht aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:16 schreef livelink het volgende:
Regent het nou al daadwerkelijk ergens?
quote:
In Assenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:16 schreef livelink het volgende:
Regent het nou al daadwerkelijk ergens?
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
Goodbye my lover van een James in ieder geval.
Ik snap wel dat ze weggelopen isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
Goodbye my lover van een James in ieder geval.
Blunt, zo te horenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
Goodbye my lover van een James in ieder geval.
Ik snap je, maar ergens vind ik dit ook gewoon een mooi nummerquote:
Goed nieuws. Om middernacht hoosbui voorspeld voor je woonplaats.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:21 schreef livelink het volgende:
Hier is het nog 29,1 in de woonkamer., 31,1 op mijn slaapkamer. Maar daar ben ik gelukkig voorlopig nog niet.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed nieuws. Om middernacht hoosbui voorspeld voor je woonplaats.
Goedenavond MadMaster.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
FGTH - Welcome To The Pleasuredome
Goedenavondquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
FGTH - Welcome To The Pleasuredome
Welkom Mad.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
FGTH - Welcome To The Pleasuredome
Goedenavondquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
FGTH - Welcome To The Pleasuredome
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit is niks vergeleken bij The Proclaimers…
Nu even niet.quote:
In de vriezer? Zo ken ik het nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu even niet.
Ik heb vanmiddag vleestomaten in de vriezer gelegd, die vanavond in plakken gesneden en op brood gedaan met zout en peper. Iets van nood en deugd…
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de Courgette of Life
Het was een experiment, dat goed uitgevallen is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
In de vriezer? Zo ken ik het nog niet.
Ik eet wel eens tomaat op brood, maar dan gewoon vers.
Als ze uit de vriezer komen, wordt het brood dan niet nattig?
Eens. Zuurkool eet ik alleen als het echt niet anders kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de Courgette of Life
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |