Goedenavondquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
FGTH - Welcome To The Pleasuredome
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit is niks vergeleken bij The Proclaimers…
Nu even niet.quote:
In de vriezer? Zo ken ik het nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu even niet.
Ik heb vanmiddag vleestomaten in de vriezer gelegd, die vanavond in plakken gesneden en op brood gedaan met zout en peper. Iets van nood en deugd…
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de Courgette of Life
Het was een experiment, dat goed uitgevallen is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
In de vriezer? Zo ken ik het nog niet.
Ik eet wel eens tomaat op brood, maar dan gewoon vers.
Als ze uit de vriezer komen, wordt het brood dan niet nattig?
Eens. Zuurkool eet ik alleen als het echt niet anders kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de Courgette of Life
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |