Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo. Buren blij gemaakt met ijsjes, toetjes en druiven. Normaal gesproken hadden we het wel meegenomen, maar aangezien we geen koelkast in het hotel hebben en het niet te doen is om alles binnen twee uur op te maken, de kleine meid van onze overbuurtjes maar blij gemaakt ze vroeg gelijk aan papa of ze een ijsje mocht
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja dat kan je dan beter doen, weggooien is ook zondeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Douchen. Eieren bakken terwijl @Rob croissants gaat halen bij de campingwinkel en het restant inpakken
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lekker een hotel in, lekker genietenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hebben op de terugweg hetzelfde hotel als op de heenweg, alleen een iets kleinere kamer. Maar wel zwembad en uitgebreid ontbijt buffet.quote:
Op de heenweg kon ik daar niet echt van genieten want toen was ik al op weg om die aanval van zondag te krijgen, maar nu ik dankzij medicatie bijna pijnvrij ben en geen last meer heb van duizeligheid omdat ik gestopt ben met de ad, denk ik dat het wel lukt om nu wel te genieten van het zwembad.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vast wel nog even een vraagje, jij zei gisteren dat als Rob met Pensioen was je 2 of 3 weken weg kon ipv een weekquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
We hebben op de terugweg hetzelfde hotel als op de heenweg, alleen een iets kleinere kamer. Maar wel zwembad en uitgebreid ontbijt buffet.
Op de heenweg kon ik daar niet echt van genieten want toen was ik al op weg om die aanval van zondag te krijgen, maar nu ik dankzij medicatie bijna pijnvrij ben en geen last meer heb van duizeligheid omdat ik gestopt ben met de ad, denk ik dat het wel lukt om nu wel te genieten van het zwembad.
Kan Rob dan maar een week vakantie opnemen? Hij heeft toch net als ieder ander ook recht op meer vakantie dagen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
We nemen nu vaak meerdere vakanties per jaar he? En weekendjes weeg waarbij we op de vrijdag al vertrekken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel nog even een vraagje, jij zei gisteren dat als Rob met Pensioen was je 2 of 3 weken weg kon ipv een week
Kan Rob dan maar een week vakantie opnemen? Hij heeft toch net als ieder ander ook recht op meer vakantie dagen?Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Het mooie daarvan is, als je een week vrij neemt, dat je voor die 5 dagen eigenlijk een soort van 9 dagen vrij hebt (je pakt beide weekenden mee). Dus lekker lang terwijl het je maar 5 dagen kost.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
We nemen nu vaak meerdere vakanties per jaar he? En weekendjes weeg waarbij we op de vrijdag al vertrekken.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Oh en daarbij, hij probeert zoveel mogelijk vrije dagen te sparen om juist eerder met pensioen te kunnen gaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
A zo, lijkt mij voor hem ook wel eens lekker om meer dan een week niet te werkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
We nemen nu vaak meerdere vakanties per jaar he? En weekendjes weeg waarbij we op de vrijdag al vertrekken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot gelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:18 schreef DJMO het volgende:
Oh en daarbij, hij probeert zoveel mogelijk vrije dagen te sparen om juist eerder met pensioen te kunnen gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Kan dit zo een beetje?Ik heb er één en ik ben er trots op
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik zou die legging er onderuit doen. Jurk staat je mooiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, want a) zonneallergie, en b) nijntje sokken 🧦quote:
Die jurk heb ik overigens op de gok meegenomen bij zeeman voor 6 euro in de uitverkoop. Goeie gok geweest qua maat
O, dan zou ik er persoonlijk een strakke legging onder aan doenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, want a) zonneallergie, en b) nijntje sokken 🧦
Dit maakt het zo rommelig, dan had de jurk korter moeten zijn.
Maar dat is mijn idee he, jij vindt het m isschien andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is nog eens leuk inkopenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:43 schreef DJMO het volgende:
Die jurk heb ik overigens op de gok meegenomen bij zeeman voor 6 euro in de uitverkoop. Goeie gok geweest qua maatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Pff warm
Ik kan er niet meer tegenWerewolf
Denk dat iedereen het wel zat isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga bij mama op de kouwe vloer liggen zoals Fring hihiWerewolf
Groot gelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat zeg ik, BOLK Ik spreek jouw taal
Ha ja nog een dag alleen thuis met al mijn gedachtes.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Morgen nog een dag en maandag 29 vind ik ook niet echt lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier 29 gradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je wel stellen, en vochtigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb ik niets aan als jij h et heel koud krijgtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik kan het heel koud krijgen als jullie dat willen.
O, nou ja even doorbijten dus het is bijna weer aangenaam weerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan als jij h et heel koud krijgt![]()
Gaat goed komen hoor, zit lekker bij de ventilator en doe niets, een beetje eten een beetje afwassen een beetje hier een beetje puzzelenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
O, nou ja even doorbijten dus het is bijna weer aangenaam weer
En voor de 4e keer in 5 maanden is de koopzondag gecanceld. Ditmaal de warmte.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Nou beter toch, dan hoef je ook niet te werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:30 schreef _UserName_ het volgende:
En voor de 4e keer in 5 maanden is de koopzondag gecanceld. Ditmaal de warmte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
Blubske de blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders gezegd; ik zou in februari, maart, april en deze maand de leiding krijgen op de zondag. De eerste 3 gingen niet door omdat 2x een collega het liet afweten en niet meer terug kwam, eenmaal omdat er een collega naar huis is gestuurd in proeftijd omdat het niet ging en nu de hitte. In mei was er geen koopzondag omdat ik vakantie had. Ik baal eigenlijk behoorlijk..quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou beter toch, dan hoef je ook niet te werken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O ja dat snap ik dan wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Anders gezegd; ik zou in februari, maart, april en deze maand de leiding krijgen op de zondag. De eerste 3 gingen niet door omdat 2x een collega het liet afweten en niet meer terug kwam, eenmaal omdat er een collega naar huis is gestuurd in proeftijd omdat het niet ging en nu de hitte. In mei was er geen koopzondag omdat ik vakantie had. Ik baal eigenlijk behoorlijk..
Misschien de volgende keer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die volgende keer geloof ik steeds minder in door alle afzeggingen steedsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Waarom zou je de leiding willen hebben? Is toch alleen maar gezeik oplossenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Anders gezegd; ik zou in februari, maart, april en deze maand de leiding krijgen op de zondag. De eerste 3 gingen niet door omdat 2x een collega het liet afweten en niet meer terug kwam, eenmaal omdat er een collega naar huis is gestuurd in proeftijd omdat het niet ging en nu de hitte. In mei was er geen koopzondag omdat ik vakantie had. Ik baal eigenlijk behoorlijk..![]()
Om te laten zien wat ik heb geleerd. En nee, het is niet alleen gezeik oplossen, dat doe ik ook zonder leidinggevende te zijn. "Boze" klanten blijf je altijd houden en hoef ik geen leidinggevende voor bij te halen. Het is meer het stukje collega's aansturen, dat de dingen die moeten gebeuren ook gebeuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom zou je de leiding willen hebben? Is toch alleen maar gezeik oplossenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Goh, wat keken ze net in de winkel verbaasd toen ik een stapel dekens kocht met temperaturen van boven de 30 hier!![]()
![]()
(Ze waren maar 2 euro per stuk en ik heb ze nodig voor de stof om samen met Mini-ToT er knuffels van te naaien!)
![]()
Ik lig in bed ook onder de dekensquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:50 schreef ToT het volgende:
Goh, wat keken ze net in de winkel verbaasd toen ik een stapel dekens kocht met temperaturen van boven de 30 hier!![]()
![]()
Hey ToT
Zo erg gaat het niet meer afkoelen, volgende week. stonden eerder in de voorspellingen temperaturen tussen de 18 en 22, nu weer allemaal 25+They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog 9/10 graden minder dan nuquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo erg gaat het niet meer afkoelen, volgende week. stonden eerder in de voorspellingen temperaturen tussen de 18 en 22, nu weer allemaal 25+![]()
Klopt, ik keek wel uit naar de eerdere voorspellingenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben een beetje verpest door dit weer. Nu 27 graden en ik vind dit behoorlijk meevallen terwijl het eigenlijk nog steeds heel warm isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Whehe ik vind het anders warm zat. Ik zit lekker binnen met de airco op 24 graden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een beetje verpest door dit weer. Nu 27 graden en ik vind dit behoorlijk meevallen terwijl het eigenlijk nog steeds heel warm is![]()
Ik google steeds op Het Weer en heb weinig veranderingen gezien in de voorspellingen.
Alleen heeft Google Weer het wel behoorlijk vaak fout.![]()
Hey Fuckiequote:
Hier 33quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een beetje verpest door dit weer. Nu 27 graden en ik vind dit behoorlijk meevallen terwijl het eigenlijk nog steeds heel warm isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meen je niet. Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de airco net uit gezet; zelfs op 26 graden is het me inmiddels te fris!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Mario, ik twee crackers met leverworstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit nu met een natte handdoek in mijn nekquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie, voelt gewoon oncomfortabel. Nu voelt het gewoon weer prima!
Kreeg net een apje van mijn dochter CAS bliksem inslag
Alles is weer veilig en ze gaan weer door.
Straks gaat er iets fout en zeggen , waren we toch maar gestopt
gebakken wijting van de visboerwel beetje kloten met graten, maar de gft-bak moet toch vol en geleegd worden zo
Uw ADH vitamine Worst
Jij bent buiten geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:52 schreef hemarookworst het volgende:
gebakken wijting van de visboerwel beetje kloten met graten, maar de gft-bak moet toch vol en geleegd worden zo
![]()
Zag net een filmpje van niemand die vanuit zijn op de daggoot een koekenpan had gezet en er een eitje in aan het bakken was
ja ik ben verpest, omdat het afgelopen dagen zo heet was voelt het vandaag "aangenaam"quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent buiten geweest![]()
Zag net een filmpje van niemand die vanuit zijn op de daggoot een koekenpan had gezet en er een eitje in aan het bakken wasUw ADH vitamine Worst
Wordt broodje gezond met kaas ham sla komkommer en eiTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
zijn nu grote verschillen in de regio's, het is in (zuid)oosten zo'n 6-7 graden warmer dan hier
Uw ADH vitamine Worst
Ja men zegt dat het went. Hier is het trouwens nog 34 graden hoor niet echt lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ben verpest, omdat het afgelopen dagen zo heet was voelt het vandaag "aangenaam"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
grote verschillenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja men zegt dat het went. Hier is het trouwens nog 34 graden hoor niet echt lekker
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingenUw ADH vitamine Worst
Ja ik zie zelfs 21 staan bij mij regio staat 30 maar hij geeft hier al 34 aanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
grote verschillen
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pppfffffquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het nageslacht, en de zomer is nog maar net begonnen
[ link | afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik woensdag voor het laatst geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelijk ff langs de mc.. grote milkshake halenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
lang niet op, laatste keer dat ik milkshake had van de mc kwam er chocomilkshake weer uit
lichaam kan het denk ik niet aan als niet-melkdrinker zo'n grote beker melk te drinkenUw ADH vitamine Worst
ik haal eigenlijk nooit een milkshake, Heb liever een ijsjequote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
lang niet op, laatste keer dat ik milkshake had van de mc kwam er chocomilkshake weer uit
lichaam kan het denk ik niet aan als niet-melkdrinker zo'n grote beker melk te drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In het zuid-oosten kunnen ze nog net geen Child in time gaan zingen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het nageslacht, en de zomer is nog maar net begonnen
[ link | afbeelding ]![]()
Dus de jongens hoeven niet bij jou de tuin in te komen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik haal eigenlijk nooit een milkshake, Heb liever een ijsje![]()
Die snap ik even niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de jongens hoeven niet bij jou de tuin in te komen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier vrij regelmatig, mc is dan ook te zien vanaf huis. Als de wind goed staat ook te ruikenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
In het zuid-oosten kunnen ze nog net geen Child in time gaan zingen.quote:Uw ADH vitamine Worst
O geen zin om te kijken/luisteren sorryquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen zin om te kijken/luisteren sorryquote:![]()
![]()
quote:![]()
![]()
ZIt een serie te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
man manquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Naam van de bandUw ADH vitamine Worst
Djeez zou hebben gezegd dat we zijn genaaid door de paars gepunte lans van Balkenendequote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
heb je die grap ook gemaakt toen we een paars kabinet hadden? @:tot
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
We komen het hotel in Aken binnen waar we op de heenweg ook hebben overnacht, staat dezelfde man er weer als vorige week. Hij : maar jullie heb ik pas nog gezien
Ja, we waren zo tevreden dat we terug zijn gekomen
met christendemocraten erbij is het niet meer paarsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Djeez zou hebben gezegd dat we zijn genaaid door de paars gepunte lans van BalkenendeUw ADH vitamine Worst
Bekende gastenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:30 schreef DJMO het volgende:
We komen het hotel in Aken binnen waar we op de heenweg ook hebben overnacht, staat dezelfde man er weer als vorige week. Hij : maar jullie heb ik pas nog gezien
Ja, we waren zo tevreden dat we terug zijn gekomen
nog even en ze worden de lokale celebrities daarquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat zijn we al op de campingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog even en ze worden de lokale celebrities daar
Strakkies krijgen ze een gratis updat van hun kamerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog even en ze worden de lokale celebrities daar
Dat zijn er wel meer, campinggasten die er jaren komen of een vast staanplaats hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de gamehal van preston palace kenden ze mij ook nog, was er anderhalf jaar ruim niet meer geweestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O heb je je zo misdragen dan![]()
Daar komen toch echt wel heel veel mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
of een big spenderquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:46 schreef Dotteke het volgende:
Daar komen toch echt wel heel veel mensen
Uw ADH vitamine Worst
Dat kan ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hey Fogel
Valt me nog mee dat er gisteren geen collectieve hartaanval is gegeven met een keiharde NL-alertUw ADH vitamine Worst
Nee, ik was dusdanig fanatiek dat ik een van de grote spelers ben. Waar normaal gesproken men wel onder de 100 euro blijft knal ik er zo 500 doorheen en ga met grote of veel prijzen weg. Dat onthouden ze welquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:46 schreef Dotteke het volgende:
Daar komen toch echt wel heel veel mensenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat dus. Ken die spellen beter dan de medewerkers zelfquote:
Die krijgen we al regelmatig omdat we vaste klanten van Booking.com zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Strakkies krijgen ze een gratis updat van hun kamerIk heb er één en ik ben er trots op
Die komt als de hitte weg isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
Valt me nog mee dat er gisteren geen collectieve hartaanval is gegeven met een keiharde NL-alert
Ik blijf liever zo onzichtbaar mogelijk / anoniem mogelijk als het even kan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
lecker leckerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:08 schreef mario390 het volgende:
Werd moeten vieslollie Cola packen 33 grad 🔥Uw ADH vitamine Worst
O echt, dat is wel een hoop geldquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik was dusdanig fanatiek dat ik een van de grote spelers ben. Waar normaal gesproken men wel onder de 100 euro blijft knal ik er zo 500 doorheen en ga met grote of veel prijzen weg. Dat onthouden ze wel
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die krijgen we al regelmatig omdat we vaste klanten van Booking.com zijn.
Warm he Mario, zelfs waterijsjes helpen niet meer, zijn ze er even uit smelten ze alquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:08 schreef mario390 het volgende:
Werd moeten vieslollie Cola packen 33 grad 🔥Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou dat ben je al lang niet meer me al die verhalen en foto's die deeltquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik blijf liever zo onzichtbaar mogelijk / anoniem mogelijk als het even kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, maar je krijgt er wel en iets tastbaars voor terug, en mooie herinneringen. Heb het er voor overquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Vaal met naam en toenaam erbij zelfs.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat ben je al lang niet meer me al die verhalen en foto's die deelt
* Fogel snapt het nietI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Het is je eigen geld.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar je krijgt er wel en iets tastbaars voor terug, en mooie herinneringen. Heb het er voor over
En je geniet er vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou het zelf ook niet doen hoor zoveel delenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vaal met naam en toenaam erbij zelfs.
* Fogel snapt het nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Organiseer een meet met bierdrinkersquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
hey dit is leuk
https://www.debuik.nl/rotterdam/agenda/avondbierdaagse
In de file staan voor een tiefqarage
Maar van heel veel van ik op de achtergrond doe weet niemand ietsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat ben je al lang niet meer me al die verhalen en foto's die deelt
Precies datquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is je eigen geld.
En je geniet er vanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Zit te geeuwenWerewolf
GaapseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Verstappen de grintbak inheeft hij vast van zijn vader
![]()
![]()
![]()
![]()
Infected Mushroom klinkt een stuk beter met de nieuwe subwoofer die ik vanmiddag heb gekocht
arme burenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:20 schreef Fogel het volgende:
Infected Mushroom klinkt een stuk beter met de nieuwe subwoofer die ik vanmiddag heb gekochtUw ADH vitamine Worst
4 bierquote:
Neuh, speel op een schappelijk volume. Te luid is niet leuk, mijn PC hok is maar 7m2 ofzo.quote:
Maar in de huiskamer is het niet altijd schappelijk
En gaan de houdbare produkten nu in de aanbieding? Dan kun je mooi effe flink inslaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:26 schreef ToT het volgende:
Sow, bij minstens 2 supermarkten hier: alle koelingen en vriezers defect!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En gaan de houdbare produkten nu in de aanbieding? Dan kun je mooi effe flink inslaan.Whehe helaas: echt alles was leeg!
![]()
O dat is een flinke stropquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:26 schreef ToT het volgende:
Sow, bij minstens 2 supermarkten hier: alle koelingen en vriezers defect!
Voor de bierdrinkers hier, ik dacht eens even wat anders dan koffiequote:
even naar de poolse super die miljoen bieren in de koeling heeft kijken of het daar nog doetUw ADH vitamine Worst
ff de hele voorraad opkopen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
even naar de poolse super die miljoen bieren in de koeling heeft kijken of het daar nog doet![]()
![]()
Ik heb geen bier in huis.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de bierdrinkers hier, ik dacht eens even wat anders dan koffieCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik wel.quote:I'm surrounded by morons!
Ik ook nietquote:![]()
Alleen een heel klein flesje wijn voor het kokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar gooi je dat dan bij? De boontjes?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alleen een heel klein flesje wijn voor het kokenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
ik zie jou ook nooit over bier drinken posten hierquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alleen een heel klein flesje wijn voor het koken
Dit formaat?I'm surrounded by morons!
Dat klopt. Soms een keer over koffie, maar dat mag ook geen naam hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie jou ook nooit over bier drinken posten hier
Ik luister nu een nummer met een best creatieve titel: Herr Gringleflapper's Secret Stash Box
Obscure new wave death polka?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:34 schreef Fogel het volgende:
Ik luister nu een nummer met een best creatieve titel: Herr Gringleflapper's Secret Stash Box![]()
Nee, soms bij suddervlees een beetje of als ik een belgisch stoofpotje maakquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar gooi je dat dan bij? De boontjes?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het enige bier wat ik ook dronk was donkerbier om de moedermelk te stimulerenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie jou ook nooit over bier drinken posten hier
En een keer per jaar een bokbiertje dat was hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GOA trance.quote:I'm surrounded by morons!
das wel heul kleinquote:
hoe werkt dat dan, donker bier om moedermelk te stimuleren? nooit eerder gehoordquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige bier wat ik ook dronk was donkerbier om de moedermelk te stimuleren
En een keer per jaar een bokbiertje dat was hetUw ADH vitamine Worst
Geen idee, pindas doen dat ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan, donker bier om moedermelk te stimuleren? nooit eerder gehoord
In Duitsland hebben ze speciaal bier voor moedermelk
Op een of andere manier maak je dan meer melk aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn bier is zojuist ontploft
Plofbierquote:
Texels biertjequote:
Ik wist niet dat bier spontaan kon ontploffenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Te warm geworden?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Texels biertje
Ik wist niet dat bier spontaan kon ontploffenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nee Texelsquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
al paar keer zien gebeuren bij zomerbaantje in de superquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Texels biertje
Ik wist niet dat bier spontaan kon ontploffenUw ADH vitamine Worst
Dan gaan alle hertog Jan biertjes straks ook.quote:
Maar zooooonde
In zaandam en Wormerveer ook pas ik op de orkaanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:26 schreef ToT het volgende:
Sow, bij minstens 2 supermarkten hier: alle koelingen en vriezers defect!Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
staat nu het grootste deel in de koelkast
anders even langs een Polski Sklepquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:04 schreef drakin het volgende:
staat nu het grootste deel in de koelkast
Uw ADH vitamine Worst
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan gaan alle hertog Jan biertjes straks ook.
Maar zooooondeCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Er gaat zo een bazenuitzending op Radio 49 beginnen
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik ben al een andere bazenuitzending aan het luisterenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:14 schreef Homijn het volgende:
Er gaat zo een bazenuitzending op Radio 49 beginnen
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
In dat geval wil ik gewoon punten. Dus niet holken.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
checkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:19 schreef Homijn het volgende:
In dat geval wil ik gewoon punten. Dus niet holken.
EtenstijdWerewolf
Wie?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
anders even langs een Polski SklepDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* DJMO in blote tieten op balkon zitIk heb er één en ik ben er trots op
En nee, jullie krijgen geen foto als bewijs
Sponsordeal met Nike ?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Bryan Kearney die geen voetbalshirt aan heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij heeft normaal altijd zo'n adidas voetbalshirt met zijn naam eropquote:Uw ADH vitamine Worst
Willen we ook nietquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:36 schreef DJMO het volgende:
Nu een Air Jordan shirtje.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij heeft normaal altijd zo'n adidas voetbalshirt met zijn naam erop“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wel lekker druk nu Hema.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ook goed.quote:
zaterdag is altijd al de drukste dag, duurste dag en dikste line-upquote:Uw ADH vitamine Worst
Hoef ik ook nietquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:36 schreef DJMO het volgende:
Hij draaide net 1 van mijn favo Tiesto tracks.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zaterdag is altijd al de drukste dag, duurste dag en dikste line-up“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
just be?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij draaide net 1 van mijn favo Tiesto tracks.Uw ADH vitamine Worst
Beautifull things met Andain.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
uhhh.... dat is helemaal geen track van Tiesto, is geproduceerd door Gabriel & Dresdenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik dacht altijd dat het van hem was omdat hij het deed samen met haar in zijn eerste Gelredome feest.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
uhhh.... dat is helemaal geen track van Tiesto, is geproduceerd door Gabriel & Dresden
Weer wat geleerd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De track "BOOM" van/door/met Tiesto is een goede subwoofertest.I'm surrounded by morons!
Gewoon je ruft opnemen en dan afspelenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:59 schreef Fogel het volgende:
De track "BOOM" van/door/met Tiesto is een goede subwoofertest.Uw ADH vitamine Worst
Er is een Poolse winkel geweest. Niet meer helaasquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
elke plaats van enig formaat heeft wel dit
[ afbeelding ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb vandaag iets grappigs gevonden. Weet nog niet precies wat het is maar het lijkt op een een ingelijste oorkonde van Vindicat. Compleet met lakstempel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is er niet meerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Kalinka Leeuwarden.
Bekijk deze YouTube-videoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er zat ook eentje op de Voorstreek tock ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ok ben geschokt, leeuwarden heeft er maar 1, hier zijn er tig
Uw ADH vitamine Worst
Geen ideequote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zat ook eentje op de Voorstreek tock ?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben daarom vorig jaar maar zelf naar Polen gegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
ok ben geschokt, leeuwarden heeft er maar 1, hier zijn er tig
je kan ook naar Rotterdam komenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben daarom vorig jaar maar zelf naar Polen gegaanUw ADH vitamine Worst
Zijn hier oud Vindicat leden die me kunnen helpen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nope, kende er vroeger wel een paar.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn hier oud Vindicat leden die me kunnen helpen ?
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Hey Laf.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Nope, kende er vroeger wel een paar.
Dan zoek ik nog even verder. ziet er wel heel leuk uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Laf
Nou de ergste hitte is voorbij.. vandaag was echt niet aangenaamTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Polen verkies ik toch eerder, prachtig daarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan ook naar Rotterdam komen
Is dat een duurland?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen nog een dag. En het koelt vannacht ook niet hard af. Kijk uit naar de nachten van 16 graden volgende weekquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:40 schreef _UserName_ het volgende:
Nou de ergste hitte is voorbij.. vandaag was echt niet aangenaamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is duurland?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
jazekerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Polen verkies ik toch eerder, prachtig daarvanuit ons perspectief niet neequote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb nog Pools geld liggen en ik ben welkom daarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jazeker
[..]
vanuit ons perspectief niet nee
Hoiquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Laf.
Dan zoek ik nog even verder. ziet er wel heel leuk uit.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Kan je het nog een beetje warm houden ?quote:
Zie steeds je flitsbbezoekjes. Ben vaak net te laat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb best veel geslapen maar gaap nog steeds, dit weer maakt mij echt loomUw ADH vitamine Worst
BE-Alert - Het KMI kondigt op 27 juni vanaf 21u00 code oranje voor onweer af. Het nummer 1722 is geactiveerd. Meer info: www.kmi.be en www.crisiscentrum.beWerewolf
Mja, heb ook andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje warm houden ?
Zie steeds je flitsbbezoekjes. Ben vaak net te laat.
Ben er nu toch?
Alles goed verder?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dikke prima hier.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, heb ook andere dingen te doen.
Ben er nu toch?
Alles goed verder?![]()
Gewoon leuk dat je weer meepost.
Mja, niet voor punten hehequote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier.![]()
Gewoon leuk dat je weer meepost.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ferry nice.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit net naar filmpjes van oranje fans te kijken!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
BE-Alert - Het KMI kondigt op 27 juni vanaf 21u00 code oranje voor onweer af. Het nummer 1722 is geactiveerd. Meer info: www.kmi.be en www.crisiscentrum.be![]()
![]()
Voetbal of Trump ?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit net naar filmpjes van oranje fans te kijken!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Amerikanen doen goed mee zag ik van de weekquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit net naar filmpjes van oranje fans te kijken!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whehe, hossende voetbalfans in Amerika.quote:Dat de burgemeester daar meedoet en alles.
Waar die Amerikanen helemaal verbaasd over zijn, zijn die bussen die ze hebben meegenomen!![]()
![]()
Zeker ja!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Amerikanen doen goed mee zag ik van de week![]()
![]()
Wat mij verbaasde dat er 2 oudvoetballers waren die het maar overdreven vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, hossende voetbalfans in Amerika.Dat de burgemeester daar meedoet en alles.
Waar die Amerikanen helemaal verbaasd over zijn, zijn die bussen die ze hebben meegenomen!
Dat was even fucking lekker. Morgenochtend nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Was zeker lekker in het zwembad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar dan nog is de ergste hitte voorbij. Morgen 31 graden is toch al 5 graden minder warm dan vandaag.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen nog een dag. En het koelt vannacht ook niet hard af. Kijk uit naar de nachten van 16 graden volgende weekTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:19 schreef Rob het volgende:
Was zeker lekker in het zwembad.Rob .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag vandaag extra veel drinken; door de warmte zweet ik het er toch wel uit
32 graden binnenWerewolf
Kom naar mij! In mijn huis is het maar liefst een hele halve graad kouderquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ik mag vandaag extra veel drinken; door de warmte zweet ik het er toch wel uit
Ik zit op moment van schrijven echt ontzettend aan de GHB.En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Ok. Leuk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik zit op moment van schrijven echt ontzettend aan de GHB.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
2010 belt net of ze het terug mogen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik zit op moment van schrijven echt ontzettend aan de GHB.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is 2010?!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2010 belt net of ze het terugmogen.En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Het jaartal waar GHB nog gebruikt werd. Wie gebruikt er nu nog gootsteen onstopper en velgen reiniger ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, meneer is een kenner.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het jaartal waar GHB nog gebruikt werd. Wie gebruikt er nu nog gootsteen onstopper en velgen reiniger ?En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Wellicht omdat hij op tijd is gestopt en bij kennis is gekomenquote:
Ik vind het prima dat jij er goed bij voelt hoor..Alleen ik dacht echt dat het wel een beetje over was. Vandaar 2010quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tegenwoordig zijn designerdrugs hipTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb liever echte ketquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Mooie tijden gehad en gun een zijn of haar drugs maar ben ook blij dat ik het nu bijhou.
Dat, al zou ik soms best wel een joint willen roken. Gewoon op een vrije avond als Jyske bv een nachtje uit logeren is. Verder geniet ik van een wijntje als zij op bed ligt zoals nu.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
Mooie tijden gehad en gun een zijn of haar drugs maar ben ook blij dat ik het nu bijhou.
Ik drink niet meer. Ketje af en toe is mijn zonde.
Drinken in Griekenland is sowieso een slecht idee.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
De laatste keer 2 trekjes en ik kon gelijk naar bed. Alles begon te draaien.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat, al zou ik soms best wel een joint willen roken. Gewoon op een vrije avond als Jyske bv een nachtje uit logeren is. Verder geniet ik van een wijntje als zij op bed ligt zoals nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:51 schreef laforest het volgende:
Drinken in Griekenland is sowieso een slecht idee.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Yammaz.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:51 schreef laforest het volgende:
Drinken in Griekenland is sowieso een slecht idee.
Bier moet op omdat het anders ontploftDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat doe jij met je Bier ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je raakt snel uitgedroogd en slaat hard in met het weer.quote:
Ben tevreden zonder alcohol“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
Forum Opties Forumhop: Hop naar: