quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ik mag vandaag extra veel drinken; door de warmte zweet ik het er toch wel uit
Ok. Leuk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik zit op moment van schrijven echt ontzettend aan de GHB.
2010 belt net of ze het terug mogen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik zit op moment van schrijven echt ontzettend aan de GHB.
Wie is 2010?!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2010 belt net of ze het terugmogen.
Het jaartal waar GHB nog gebruikt werd. Wie gebruikt er nu nog gootsteen onstopper en velgen reiniger ?quote:
Zo, meneer is een kenner.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het jaartal waar GHB nog gebruikt werd. Wie gebruikt er nu nog gootsteen onstopper en velgen reiniger ?
Wellicht omdat hij op tijd is gestopt en bij kennis is gekomenquote:
Ik vind het prima dat jij er goed bij voelt hoor..Alleen ik dacht echt dat het wel een beetje over was. Vandaar 2010quote:
Ik heb liever echte ketquote:
Dat, al zou ik soms best wel een joint willen roken. Gewoon op een vrije avond als Jyske bv een nachtje uit logeren is. Verder geniet ik van een wijntje als zij op bed ligt zoals nu.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
Mooie tijden gehad en gun een zijn of haar drugs maar ben ook blij dat ik het nu bijhou.
De laatste keer 2 trekjes en ik kon gelijk naar bed. Alles begon te draaien.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat, al zou ik soms best wel een joint willen roken. Gewoon op een vrije avond als Jyske bv een nachtje uit logeren is. Verder geniet ik van een wijntje als zij op bed ligt zoals nu.
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:51 schreef laforest het volgende:
Ik drink niet meer. Ketje af en toe is mijn zonde.
Drinken in Griekenland is sowieso een slecht idee.
Yammaz.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:51 schreef laforest het volgende:
Ik drink niet meer. Ketje af en toe is mijn zonde.
Drinken in Griekenland is sowieso een slecht idee.
Wat doe jij met je Bier ?quote:
Je raakt snel uitgedroogd en slaat hard in met het weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |