In het zuid-oosten kunnen ze nog net geen Child in time gaan zingen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het nageslacht, en de zomer is nog maar net begonnen
[ link | afbeelding ]
Dus de jongens hoeven niet bij jou de tuin in te komen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik haal eigenlijk nooit een milkshake, Heb liever een ijsje
Die snap ik even niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de jongens hoeven niet bij jou de tuin in te komen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
In het zuid-oosten kunnen ze nog net geen Child in time gaan zingen.
quote:
O geen zin om te kijken/luisteren sorryquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen zin om te kijken/luisteren sorry
quote:
quote:
man manquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Naam van de band
Djeez zou hebben gezegd dat we zijn genaaid door de paars gepunte lans van Balkenendequote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
heb je die grap ook gemaakt toen we een paars kabinet hadden? @:tot
met christendemocraten erbij is het niet meer paarsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Djeez zou hebben gezegd dat we zijn genaaid door de paars gepunte lans van Balkenende
Bekende gastenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:30 schreef DJMO het volgende:
We komen het hotel in Aken binnen waar we op de heenweg ook hebben overnacht, staat dezelfde man er weer als vorige week. Hij : maar jullie heb ik pas nog gezien
Ja, we waren zo tevreden dat we terug zijn gekomen
nog even en ze worden de lokale celebrities daarquote:
Dat zijn we al op de campingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog even en ze worden de lokale celebrities daar
Strakkies krijgen ze een gratis updat van hun kamerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog even en ze worden de lokale celebrities daar
Dat zijn er wel meer, campinggasten die er jaren komen of een vast staanplaats hebbenquote:
of een big spenderquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:46 schreef Dotteke het volgende:
O heb je je zo misdragen dan![]()
Daar komen toch echt wel heel veel mensen
Dat kan ookquote:
Nee, ik was dusdanig fanatiek dat ik een van de grote spelers ben. Waar normaal gesproken men wel onder de 100 euro blijft knal ik er zo 500 doorheen en ga met grote of veel prijzen weg. Dat onthouden ze welquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:46 schreef Dotteke het volgende:
O heb je je zo misdragen dan![]()
Daar komen toch echt wel heel veel mensen
Dat dus. Ken die spellen beter dan de medewerkers zelfquote:
Die krijgen we al regelmatig omdat we vaste klanten van Booking.com zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Strakkies krijgen ze een gratis updat van hun kamer
Die komt als de hitte weg isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
Valt me nog mee dat er gisteren geen collectieve hartaanval is gegeven met een keiharde NL-alert
Ik blijf liever zo onzichtbaar mogelijk / anoniem mogelijk als het even kan.quote:
lecker leckerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:08 schreef mario390 het volgende:
Werd moeten vieslollie Cola packen 33 grad 🔥
O echt, dat is wel een hoop geldquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik was dusdanig fanatiek dat ik een van de grote spelers ben. Waar normaal gesproken men wel onder de 100 euro blijft knal ik er zo 500 doorheen en ga met grote of veel prijzen weg. Dat onthouden ze wel
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die krijgen we al regelmatig omdat we vaste klanten van Booking.com zijn.
Warm he Mario, zelfs waterijsjes helpen niet meer, zijn ze er even uit smelten ze alquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:08 schreef mario390 het volgende:
Werd moeten vieslollie Cola packen 33 grad 🔥
Nou dat ben je al lang niet meer me al die verhalen en foto's die deeltquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik blijf liever zo onzichtbaar mogelijk / anoniem mogelijk als het even kan.
Klopt, maar je krijgt er wel en iets tastbaars voor terug, en mooie herinneringen. Heb het er voor overquote:
Vaal met naam en toenaam erbij zelfs.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat ben je al lang niet meer me al die verhalen en foto's die deelt
Het is je eigen geld.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar je krijgt er wel en iets tastbaars voor terug, en mooie herinneringen. Heb het er voor over
Ik zou het zelf ook niet doen hoor zoveel delenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vaal met naam en toenaam erbij zelfs.
* Fogel snapt het niet
Organiseer een meet met bierdrinkersquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
hey dit is leuk
https://www.debuik.nl/rotterdam/agenda/avondbierdaagse
Maar van heel veel van ik op de achtergrond doe weet niemand ietsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat ben je al lang niet meer me al die verhalen en foto's die deelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |