jazekerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Polen verkies ik toch eerder, prachtig daar
vanuit ons perspectief niet neequote:
Ik heb nog Pools geld liggen en ik ben welkom daarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jazeker
[..]
vanuit ons perspectief niet nee
Hoiquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Laf.
Dan zoek ik nog even verder. ziet er wel heel leuk uit.
Kan je het nog een beetje warm houden ?quote:
Mja, heb ook andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je het nog een beetje warm houden ?
Zie steeds je flitsbbezoekjes. Ben vaak net te laat.
Dikke prima hier.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, heb ook andere dingen te doen.
Ben er nu toch?
Alles goed verder?
Mja, niet voor punten hehequote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier.![]()
Gewoon leuk dat je weer meepost.
Ferry nice.quote:
Ik zit net naar filmpjes van oranje fans te kijken!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
BE-Alert - Het KMI kondigt op 27 juni vanaf 21u00 code oranje voor onweer af. Het nummer 1722 is geactiveerd. Meer info: www.kmi.be en www.crisiscentrum.be
Voetbal of Trump ?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit net naar filmpjes van oranje fans te kijken!
De Amerikanen doen goed mee zag ik van de weekquote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit net naar filmpjes van oranje fans te kijken!
Whehe, hossende voetbalfans in Amerika.quote:
Zeker ja!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Amerikanen doen goed mee zag ik van de week
Wat mij verbaasde dat er 2 oudvoetballers waren die het maar overdreven vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, hossende voetbalfans in Amerika.Dat de burgemeester daar meedoet en alles.
Waar die Amerikanen helemaal verbaasd over zijn, zijn die bussen die ze hebben meegenomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan nog is de ergste hitte voorbij. Morgen 31 graden is toch al 5 graden minder warm dan vandaag.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen nog een dag. En het koelt vannacht ook niet hard af. Kijk uit naar de nachten van 16 graden volgende week
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:19 schreef Rob het volgende:
Was zeker lekker in het zwembad.Rob .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |