Hoef ik ook nietquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:36 schreef DJMO het volgende:
En nee, jullie krijgen geen foto als bewijs
Hij draaide net 1 van mijn favo Tiesto tracks.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zaterdag is altijd al de drukste dag, duurste dag en dikste line-up
just be?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij draaide net 1 van mijn favo Tiesto tracks.
Beautifull things met Andain.quote:
uhhh.... dat is helemaal geen track van Tiesto, is geproduceerd door Gabriel & Dresdenquote:
Ik dacht altijd dat het van hem was omdat hij het deed samen met haar in zijn eerste Gelredome feest.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
uhhh.... dat is helemaal geen track van Tiesto, is geproduceerd door Gabriel & Dresden
Gewoon je ruft opnemen en dan afspelenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:59 schreef Fogel het volgende:
De track "BOOM" van/door/met Tiesto is een goede subwoofertest.
Er is een Poolse winkel geweest. Niet meer helaasquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
elke plaats van enig formaat heeft wel dit
[ afbeelding ]
Die is er niet meerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Kalinka Leeuwarden.
Bekijk deze YouTube-video
Er zat ook eentje op de Voorstreek tock ?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zat ook eentje op de Voorstreek tock ?
Ik ben daarom vorig jaar maar zelf naar Polen gegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
ok ben geschokt, leeuwarden heeft er maar 1, hier zijn er tig
je kan ook naar Rotterdam komenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben daarom vorig jaar maar zelf naar Polen gegaan
Nope, kende er vroeger wel een paar.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn hier oud Vindicat leden die me kunnen helpen ?
Hey Laf.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Nope, kende er vroeger wel een paar.
Polen verkies ik toch eerder, prachtig daarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan ook naar Rotterdam komen
Morgen nog een dag. En het koelt vannacht ook niet hard af. Kijk uit naar de nachten van 16 graden volgende weekquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:40 schreef _UserName_ het volgende:
Nou de ergste hitte is voorbij.. vandaag was echt niet aangenaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |