Nou beter toch, dan hoef je ook niet te werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:30 schreef _UserName_ het volgende:
En voor de 4e keer in 5 maanden is de koopzondag gecanceld. Ditmaal de warmte.
Anders gezegd; ik zou in februari, maart, april en deze maand de leiding krijgen op de zondag. De eerste 3 gingen niet door omdat 2x een collega het liet afweten en niet meer terug kwam, eenmaal omdat er een collega naar huis is gestuurd in proeftijd omdat het niet ging en nu de hitte. In mei was er geen koopzondag omdat ik vakantie had. Ik baal eigenlijk behoorlijk..quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou beter toch, dan hoef je ook niet te werken.
O ja dat snap ik dan wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Anders gezegd; ik zou in februari, maart, april en deze maand de leiding krijgen op de zondag. De eerste 3 gingen niet door omdat 2x een collega het liet afweten en niet meer terug kwam, eenmaal omdat er een collega naar huis is gestuurd in proeftijd omdat het niet ging en nu de hitte. In mei was er geen koopzondag omdat ik vakantie had. Ik baal eigenlijk behoorlijk..
Waarom zou je de leiding willen hebben? Is toch alleen maar gezeik oplossenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Anders gezegd; ik zou in februari, maart, april en deze maand de leiding krijgen op de zondag. De eerste 3 gingen niet door omdat 2x een collega het liet afweten en niet meer terug kwam, eenmaal omdat er een collega naar huis is gestuurd in proeftijd omdat het niet ging en nu de hitte. In mei was er geen koopzondag omdat ik vakantie had. Ik baal eigenlijk behoorlijk..
Om te laten zien wat ik heb geleerd. En nee, het is niet alleen gezeik oplossen, dat doe ik ook zonder leidinggevende te zijn. "Boze" klanten blijf je altijd houden en hoef ik geen leidinggevende voor bij te halen. Het is meer het stukje collega's aansturen, dat de dingen die moeten gebeuren ook gebeuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom zou je de leiding willen hebben? Is toch alleen maar gezeik oplossen
Ik lig in bed ook onder de dekensquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:50 schreef ToT het volgende:
Goh, wat keken ze net in de winkel verbaasd toen ik een stapel dekens kocht met temperaturen van boven de 30 hier!
Nog 9/10 graden minder dan nuquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo erg gaat het niet meer afkoelen, volgende week. stonden eerder in de voorspellingen temperaturen tussen de 18 en 22, nu weer allemaal 25+
Whehe ik vind het anders warm zat. Ik zit lekker binnen met de airco op 24 graden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een beetje verpest door dit weer. Nu 27 graden en ik vind dit behoorlijk meevallen terwijl het eigenlijk nog steeds heel warm is
Hey Fuckiequote:
Hier 33quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een beetje verpest door dit weer. Nu 27 graden en ik vind dit behoorlijk meevallen terwijl het eigenlijk nog steeds heel warm is
Meen je niet. Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de airco net uit gezet; zelfs op 26 graden is het me inmiddels te fris!
Hello Mario, ik twee crackers met leverworstquote:
Ik zit nu met een natte handdoek in mijn nekquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie, voelt gewoon oncomfortabel. Nu voelt het gewoon weer prima!
Jij bent buiten geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:52 schreef hemarookworst het volgende:
gebakken wijting van de visboerwel beetje kloten met graten, maar de gft-bak moet toch vol en geleegd worden zo
ja ik ben verpest, omdat het afgelopen dagen zo heet was voelt het vandaag "aangenaam"quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent buiten geweest![]()
Zag net een filmpje van niemand die vanuit zijn op de daggoot een koekenpan had gezet en er een eitje in aan het bakken was
Ja men zegt dat het went. Hier is het trouwens nog 34 graden hoor niet echt lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ben verpest, omdat het afgelopen dagen zo heet was voelt het vandaag "aangenaam"
grote verschillenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja men zegt dat het went. Hier is het trouwens nog 34 graden hoor niet echt lekker
Ja ik zie zelfs 21 staan bij mij regio staat 30 maar hij geeft hier al 34 aanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
grote verschillen
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen
pppfffffquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:05 schreef hemarookworst het volgende:
Voor het nageslacht, en de zomer is nog maar net begonnen
[ link | afbeelding ]
Ben ik woensdag voor het laatst geweestquote:
ik haal eigenlijk nooit een milkshake, Heb liever een ijsjequote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
lang niet op, laatste keer dat ik milkshake had van de mc kwam er chocomilkshake weer uit
lichaam kan het denk ik niet aan als niet-melkdrinker zo'n grote beker melk te drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |