Precies datquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is je eigen geld.
En je geniet er van
arme burenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:20 schreef Fogel het volgende:
Infected Mushroom klinkt een stuk beter met de nieuwe subwoofer die ik vanmiddag heb gekocht
4 bierquote:
Neuh, speel op een schappelijk volume. Te luid is niet leuk, mijn PC hok is maar 7m2 ofzo.quote:
En gaan de houdbare produkten nu in de aanbieding? Dan kun je mooi effe flink inslaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:26 schreef ToT het volgende:
Sow, bij minstens 2 supermarkten hier: alle koelingen en vriezers defect!
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En gaan de houdbare produkten nu in de aanbieding? Dan kun je mooi effe flink inslaan.
O dat is een flinke stropquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:26 schreef ToT het volgende:
Voor de bierdrinkers hier, ik dacht eens even wat anders dan koffiequote:
ff de hele voorraad opkopen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
even naar de poolse super die miljoen bieren in de koeling heeft kijken of het daar nog doet
Ik heb geen bier in huis.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de bierdrinkers hier, ik dacht eens even wat anders dan koffie
Ik wel.quote:
Ik ook nietquote:
Waar gooi je dat dan bij? De boontjes?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alleen een heel klein flesje wijn voor het koken
ik zie jou ook nooit over bier drinken posten hierquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alleen een heel klein flesje wijn voor het koken
Dat klopt. Soms een keer over koffie, maar dat mag ook geen naam hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie jou ook nooit over bier drinken posten hier
Obscure new wave death polka?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:34 schreef Fogel het volgende:
Ik luister nu een nummer met een best creatieve titel: Herr Gringleflapper's Secret Stash Box
Nee, soms bij suddervlees een beetje of als ik een belgisch stoofpotje maakquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar gooi je dat dan bij? De boontjes?
Het enige bier wat ik ook dronk was donkerbier om de moedermelk te stimulerenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie jou ook nooit over bier drinken posten hier
GOA trance.quote:
das wel heul kleinquote:
hoe werkt dat dan, donker bier om moedermelk te stimuleren? nooit eerder gehoordquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige bier wat ik ook dronk was donkerbier om de moedermelk te stimuleren
En een keer per jaar een bokbiertje dat was het
Geen idee, pindas doen dat ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan, donker bier om moedermelk te stimuleren? nooit eerder gehoord
Plofbierquote:
Texels biertjequote:
Te warm geworden?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Texels biertje
Ik wist niet dat bier spontaan kon ontploffen
Nee Texelsquote:
al paar keer zien gebeuren bij zomerbaantje in de superquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Texels biertje
Ik wist niet dat bier spontaan kon ontploffen
Dan gaan alle hertog Jan biertjes straks ook.quote:
In zaandam en Wormerveer ook pas ik op de orkaanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:26 schreef ToT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |