Had je die gestolen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kreeg deze van de week nog doorgestuurd. NK vorig jaar in Ede waar een seingever geen vlaggetje had![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er dit jaar met de Amstel Gold Race 1 terugbezorgd .quote:
Dylan van Baarle als NK Tijdrijden zou ernstig onleuk zijn.quote:
Hup Bax.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dylan van Baarle als NK Tijdrijden zou ernstig onleuk zijn.
Beide "Nederlandse" teams ook met 0 mannen aan het start vandaag, tsja.
Voor zover ik weet starten de vrouwen om 17.15 en de mannen om 19.00 en heeft de jeugd al geredenquote:
Die ontbrak inderdaad bij de eerste tussenpuntenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Huub Artz doet een rondje minder? Die is bij punt 3 ineens de snelste ofzo
Ik heb het niet gevoel dat Thijs redelijk kan zwemmen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Triatleetje gespot in de top 10.
Goede loper vooral.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevoel dat Thijs redelijk kan zwemmen.
Ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch ook ziek geworden in de Giro?
Nope, deze heeft hij reeds afgestreept. Al had ik wel verwacht dat hij Tibor aan de winst zou proberen te helpen.quote:
Goed zat dit parcours voor dit Nederlandse peloton.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Op papier een mooi parcours in Nijmegen. Buiten Zuid-Limburg kun je het niet veel zwaarder maken.
deze warmte en dit rondje, kon niet anders.quote:
Maar de TT is wel klaar om 15.00?quote:Op zondag 28 juni 2026 09:32 schreef Pistolero het volgende:
Finish bij de mannen al rond 13:30 vanwege het altijd vervelende motortje rijden.
Zullen we over 2 jaar zienquote:Op zondag 28 juni 2026 10:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
deze warmte en dit rondje, kon niet anders.
Stuk zwaarder dan het rondje Cauberg - Bemelerberg bijvoorbeeld.
Louis de Koning genoemd!quote:
Factuurtje uit Oostenrijk nog niet betaald?quote:Op zondag 28 juni 2026 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boogerd krijgt een bericht van Erik Dekker.
quote:
quote:Het programma van vrouwen- en mannenwedstrijd is in overleg met de NOS afgestemd op het programma van de TT Assen, zodat het NK voor mannen en vrouwen beide worden uitgezonden op NPO1.
Maar uiteindelijk komt het er op naar dat de mannen nooit live zijn omdat de TT dan bezig is en de vrouwen volledig live zijn omdat de TT dan klaar is?quote:
NOS.nl?quote:Op zondag 28 juni 2026 11:23 schreef Faraday01 het volgende:
Door Ziggo storing voorlopig geen wielrennen kijken
Hotspot aanslingeren?quote:Op zondag 28 juni 2026 11:23 schreef Faraday01 het volgende:
Door Ziggo storing voorlopig geen wielrennen kijken
quote:
Alles ligt plat, zowel tv als internet. Hotspot kan eventueel maar ook niet echt een optie voor de hele dagquote:
Hij kon ook niet mee met Pluimers.quote:
Sluit nu van alles aan.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:01 schreef TheArt het volgende:
Hebben we al een samenstelling gehad van de hele kopgroep?
Del Grosso
Marsman
Bol
Johannink
De Jong
Van den Broek
Kelderman
Van Bekkum
Van der Tuuk
Pluimers
Ottema
Sinschek
Mis ik nog iemand?
Van der Leequote:
Dat punt is toch al dichtbij. Dan kun je het maar beter snel doen!quote:Op zondag 28 juni 2026 12:23 schreef Mykonos het volgende:
Vrees oprecht dat de wereld vergaat op de dag dat Wilco een koers wint.
Als we dan toch moeten gaan, is dat wel een mooie manier.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat punt is toch al dichtbij. Dan kun je het maar beter snel doen!
Meneer Puck is toch wat minder.quote:
Als Wielco hier het NK verliest aan Marsman mag hij wel direct met pensioen gaan.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Marsman is echt aan het schroeien. Het kennersoog van de Roodhooftjes heeft weer toegeslagen.
Ticket voor de Tour hengel je wel binnen zo.
Van Baarle dan?quote:Op zondag 28 juni 2026 12:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Wielco hier het NK verliest aan Marsman mag hij wel direct met pensioen gaan.
Die kan mooi als soigneur zijn vriendin ondersteunen!quote:
Liggen genoeg bochten in het parcours om dat nog om zeep te helpenquote:Op zondag 28 juni 2026 12:43 schreef Remco het volgende:
Gaan we echt een situatie krijgen dat Kelderman kan gaan winnen?
Als hij aan het acteren is dan verdient hij een oscar.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Bekkum laat weer een paar meter om de rest in de luren te leggen.
Hij heeft zelf al wel gezegd dat de Tour voor hem niet meer hoeftquote:Op zondag 28 juni 2026 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kelderman is getergd omdat visma m blijft passeren
Die statistiek blijft ook wel staan bij winstquote:Op zondag 28 juni 2026 13:00 schreef Fretwork het volgende:
Waar staat de Wielco teller inmiddels op? Iemand nog een actuele statistiek?
Hij wil wel zei ie eerder maar visma gaat m niet selecteren heeft ie nu gezegd. Dat zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft zelf al wel gezegd dat de Tour voor hem niet meer hoeft
Dat gaat wel over de WT, die teller stond in 2024 al op meer dan 150.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:00 schreef Fretwork het volgende:
Waar staat de Wielco teller inmiddels op? Iemand nog een actuele statistiek?
Oh ja, gelukkig ook maar, was WT toch?quote:Op zondag 28 juni 2026 13:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die statistiek blijft ook wel staan bij winst
Oh, interview vandaag niet gezien. Wel opvallend dat Lemmen dan boven hem wordt verkozen, terwijl die een volledige Giro + ronde van Zwitserland reedquote:Op zondag 28 juni 2026 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij wil wel zei ie eerder maar visma gaat m niet selecteren heeft ie nu gezegd. Dat zijn 2 verschillende dingen
Staat ook op de lijst voor de Tourquote:Op zondag 28 juni 2026 13:07 schreef DeeBee het volgende:
De Roodhoofdtjes hebben een ongekende berg coke opgegraven voor de Tour, Tim Marsman of all places
Mathieu was nu al binnen geweest.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:07 schreef DeeBee het volgende:
De Roodhoofdtjes hebben een ongekende berg coke opgegraven voor de Tour, Tim Marsman of all places
En nu laten ze het weer stilvallen, leg dit maar uit.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Baarle rijdt er ineens een hoop af.
Welke Visma renners moeten we nog allemaal van de fiets trappen voordat Wielco wordt opgeroepen?quote:
Mooiste wielerdag uit mijn leven.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wielco in een trui, dit klopt niet.
Bart Lemmenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Welke Visma renners moeten we nog allemaal van de fiets trappen voordat Wielco wordt opgeroepen?
Kelderman blijft een erkend brokkenpiloot. Een Vingegaard zal niet comfortabel in zijn wiel zitten.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:23 schreef Felagund het volgende:
Ik snap ook niet dat ze Wielco niet mee nemen.
Wilco is ook niet iemand die met zijn vuisten op tafel slaatquote:Op zondag 28 juni 2026 13:23 schreef Chiappucci het volgende:
Wilco is in prima Tourvorm. Faal van de Visma-leiding.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 28 juni 2026 13:23 schreef Chiappucci het volgende:
Wilco is in prima Tourvorm. Faal van de Visma-leiding.
Ze zoeken een vervanger van Affini die goed kan positioneren en ook op het vlakke kilometers lang hard op kop kan boren.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kelderman blijft een erkend brokkenpiloot. Een Vingegaard zal niet comfortabel in zijn wiel zitten.
Ook Lemmen niet. Hagenes zal die rol wel overnemen.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze zoeken een vervanger van Affini die goed kan positioneren en ook op het vlakke kilometers lang hard op kop kan boren.
Daar is Wielco allebei nou niet echt geschikt voor.
Geen WT dus dit telt niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:19 schreef Idisrom het volgende:
Kelderman gaat weer voor een toptienplaats, maar dit keer kan hij winnend over de streep.
Lang op kop beuken moet Wilco wel kunnen; in finales heb je inderdaad echt niks aan hem, dan heb je meer aan een type Wout ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze zoeken een vervanger van Affini die goed kan positioneren en ook op het vlakke kilometers lang hard op kop kan boren.
Bart Lemmen ook niet echt.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Of als Slock de overwinning vierenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik voorzie een lekke band in de laatste 5 km.
Van de commentatoren op Nederlandstalig wielergebied ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Andries + Boogerd is by far het beste wat ze te bieden hebben bij de NOS.
Keldermanquote:Op zondag 28 juni 2026 13:37 schreef mitt het volgende:
Ik moet het doen zonder geluid maar zie geen enkele keer namen in beeld. Kan iemand mij helpen.
Kelderman op kop. Achtervolgende groep op anderhalve minuut met Van Baarle, Pluimers, Mollema, Kerckhaert en Del Grosso.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:37 schreef mitt het volgende:
Ik moet het doen zonder geluid maar zie geen enkele keer namen in beeld. Kan iemand mij helpen.
Er rijdt zo een auto het parcours op, dat kan niet missen.quote:
Wilco is een geluksvogelquote:
Wel een betere dan die van Slock mag ik hopen.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Speaker bij het NK. Als Kelderman overeind blijft mag hij langzaam gaan denken aan een juich gebaar.
Gvd dat kan toch nietquote:Op zondag 28 juni 2026 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kelderman
Op 1.37 Del Grosso, Van Baarle, Mollema, Pluimers en Kerckhaert
Brommertje rijden is geen sport.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:42 schreef Dutch_view het volgende:
We gaan in ieder geval 1 km voor de finish schakelen naar de TT GP!
Ik durfde hem niet op 1 te zetten.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:40 schreef Pino112 het volgende:
Je zal Wivco maar gespeeld hebben in de prono.
Andries leest mee?quote:
Wilco is toch maar gaan versnellen zodat ze op tijd klaar zijn en iedereen in NL het kan aanschouwen!quote:
Daarvoor moet het toch echt in de WT gebeuren, daar buiten had hij al eens gewonnen (ook al waren het tijdritten of klassementen)quote:Op zondag 28 juni 2026 13:48 schreef mitt het volgende:
Stukje geschiedenis a la de maanlanding wat we nu gaan zien.
Ook al 149 keer top 10 in een rit in lijn zonder overwinning!quote:Op zondag 28 juni 2026 13:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarvoor moet het toch echt in de WT gebeuren, daar buiten had hij al eens gewonnen (ook al waren het tijdritten of klassementen)
Wielco gaat dus in het rood-wit-blauw een grandioze zege halen in Polen, het meest nikszeggende WT-rondje van het jaar!quote:Op zondag 28 juni 2026 13:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarvoor moet het toch echt in de WT gebeuren, daar buiten had hij al eens gewonnen (ook al waren het tijdritten of klassementen)
Ziedend!quote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef vivelafete het volgende:
Ik kijk al uit naar het inspirerende interview.
Wat een kutkampioen
Toch nog iemand gevonden die niet tevreden is met deze kampioenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef vivelafete het volgende:
Wat een kutkampioen
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef vivelafete het volgende:
Wat een kutkampioen
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:51 schreef TommyL0204 het volgende:
Wielco valt tijdens het juichen, 1 meter voor de streep en breekt alles. Zoiets?
Je hebt geen gevoelquote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef vivelafete het volgende:
Wat een kutkampioen
Valt wel mee. Maar ik kan zo snel even geen renner bedenken die minder inspirerend en boeiend is dan Kelderman, zowel op als naast de fiets.quote:
Hij maakte vandaag het meeste de koers.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:54 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar ik kan zo snel even geen renner bedenken die minder inspirerend en boeiend is dan Kelderman, zowel op als naast de fiets.
Al was ie vandaag gewoon verreweg de sterkste natuurlijk.
Zijn eigen renner die derde wordt en zijn 'Kelderman bestaat niet' stokpaardje die wint.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:58 schreef DeeBee het volgende:
Crackie Thijs gaat hier nooit over op houden
Wilco
Altijd tegen Wielco.quote:
En dat wordt z'n volgende koersquote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wielco gaat dus in het rood-wit-blauw een grandioze zege halen in Polen, het meest nikszeggende WT-rondje van het jaar!
160 keer in de WT, tot vandaag 149 keer in een rit in lijn. Al wel eens een tijdrit en een klassement gewonnen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:09 schreef opgebaarde het volgende:
Google man me niet zo snel helpen en ik weet dat bij het merendeel hier het cijfer op elk moment van de dag op te vragen was
Hoe vaak is Kelderman individueel in de top tien gefinisht zonder overwinning?
Ja, denk ook wel de koers waar hij het dichtst bij een zege is geweest in de WTquote:Op zondag 28 juni 2026 14:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook gewoon een koers die Kelderman goed ligt.
Zonder DSM tactieken had hij de sjiero waarschijnlijk gewonnenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, denk ook wel de koers waar hij het dichtst bij een zege is geweest in de WT
Ja, en Nederland kan ook een ronde verder komen op het WK.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:46 schreef Mykonos het volgende:
Ongelooflijk, als Kelderman een koers kan winnen kan ik ook nog wat van mijn leven maken
Die zijn de warmte gewend, en kunnen er beter mee omgaan op hun leeftijd..quote:Op zondag 28 juni 2026 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het Nederlandse wielrennen is wel extreem cooked als uncs Kelderman en Mollema hier eerste en tweede worden.
Vermoedelijk is het hek nu van de dam qua overwinningenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook gewoon een koers die Kelderman goed ligt.
Schuld van het motortje rijden.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Hé hoezo is dit nu al afgelopen? Wordt dit niet in de middaguren gereden zoals normaal?
Wat is dit voor achterlijke programmering??
Je hebt straks nog de vrouwen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Hé hoezo is dit nu al afgelopen? Wordt dit niet in de middaguren gereden zoals normaal?
Wat is dit voor achterlijke programmering??
Meer tijd in de morgen? Ik snap het anders ook niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom ze de vrouwen en mannen dan hebben omgedraaid om die reden
Dat zal het zijn, maar ze hadden ook wat later kunnen finishen (19h00 is een prima finishtijd, zeker wanneer er geen voetbal is).quote:Op zondag 28 juni 2026 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer tijd in de morgen? Ik snap het anders ook niet.
Inderdaad, Kelderman is gewoon een hele goede prof. Het zou een blamage zijn geweest als hij van Marsman of Van Bekkum had verloren.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zou wat zijn geweest als hij hier niet zou hebben gewonnen….
Je verwacht het niet!quote:Op zondag 28 juni 2026 17:06 schreef TommyL0204 het volgende:
Patrick met plank door deur.gif incoming?
De Oude Holleweg? Smerig ding ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |