Ook al 149 keer top 10 in een rit in lijn zonder overwinning!quote:Op zondag 28 juni 2026 13:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarvoor moet het toch echt in de WT gebeuren, daar buiten had hij al eens gewonnen (ook al waren het tijdritten of klassementen)
Wielco gaat dus in het rood-wit-blauw een grandioze zege halen in Polen, het meest nikszeggende WT-rondje van het jaar!quote:Op zondag 28 juni 2026 13:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarvoor moet het toch echt in de WT gebeuren, daar buiten had hij al eens gewonnen (ook al waren het tijdritten of klassementen)
Ziedend!quote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef vivelafete het volgende:
Ik kijk al uit naar het inspirerende interview.
Wat een kutkampioen
Toch nog iemand gevonden die niet tevreden is met deze kampioenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef vivelafete het volgende:
Wat een kutkampioen
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef vivelafete het volgende:
Wat een kutkampioen
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:51 schreef TommyL0204 het volgende:
Wielco valt tijdens het juichen, 1 meter voor de streep en breekt alles. Zoiets?
Je hebt geen gevoelquote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef vivelafete het volgende:
Wat een kutkampioen
Valt wel mee. Maar ik kan zo snel even geen renner bedenken die minder inspirerend en boeiend is dan Kelderman, zowel op als naast de fiets.quote:
Hij maakte vandaag het meeste de koers.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:54 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar ik kan zo snel even geen renner bedenken die minder inspirerend en boeiend is dan Kelderman, zowel op als naast de fiets.
Al was ie vandaag gewoon verreweg de sterkste natuurlijk.
Zijn eigen renner die derde wordt en zijn 'Kelderman bestaat niet' stokpaardje die wint.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:58 schreef DeeBee het volgende:
Crackie Thijs gaat hier nooit over op houden
Wilco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |