Bart Lemmen ook niet echt.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze zoeken een vervanger van Affini die goed kan positioneren en ook op het vlakke kilometers lang hard op kop kan boren.
Daar is Wielco allebei nou niet echt geschikt voor.
Of als Slock de overwinning vierenquote:Op zondag 28 juni 2026 13:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik voorzie een lekke band in de laatste 5 km.
Van de commentatoren op Nederlandstalig wielergebied ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Andries + Boogerd is by far het beste wat ze te bieden hebben bij de NOS.
Keldermanquote:Op zondag 28 juni 2026 13:37 schreef mitt het volgende:
Ik moet het doen zonder geluid maar zie geen enkele keer namen in beeld. Kan iemand mij helpen.
Kelderman op kop. Achtervolgende groep op anderhalve minuut met Van Baarle, Pluimers, Mollema, Kerckhaert en Del Grosso.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:37 schreef mitt het volgende:
Ik moet het doen zonder geluid maar zie geen enkele keer namen in beeld. Kan iemand mij helpen.
Er rijdt zo een auto het parcours op, dat kan niet missen.quote:
Wilco is een geluksvogelquote:
Wel een betere dan die van Slock mag ik hopen.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Speaker bij het NK. Als Kelderman overeind blijft mag hij langzaam gaan denken aan een juich gebaar.
Gvd dat kan toch nietquote:Op zondag 28 juni 2026 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kelderman
Op 1.37 Del Grosso, Van Baarle, Mollema, Pluimers en Kerckhaert
Brommertje rijden is geen sport.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:42 schreef Dutch_view het volgende:
We gaan in ieder geval 1 km voor de finish schakelen naar de TT GP!
Ik durfde hem niet op 1 te zetten.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:40 schreef Pino112 het volgende:
Je zal Wivco maar gespeeld hebben in de prono.
Andries leest mee?quote:
Wilco is toch maar gaan versnellen zodat ze op tijd klaar zijn en iedereen in NL het kan aanschouwen!quote:
Daarvoor moet het toch echt in de WT gebeuren, daar buiten had hij al eens gewonnen (ook al waren het tijdritten of klassementen)quote:Op zondag 28 juni 2026 13:48 schreef mitt het volgende:
Stukje geschiedenis a la de maanlanding wat we nu gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |