Altijd tegen Wielco.quote:
En dat wordt z'n volgende koersquote:Op zondag 28 juni 2026 13:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wielco gaat dus in het rood-wit-blauw een grandioze zege halen in Polen, het meest nikszeggende WT-rondje van het jaar!
160 keer in de WT, tot vandaag 149 keer in een rit in lijn. Al wel eens een tijdrit en een klassement gewonnen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:09 schreef opgebaarde het volgende:
Google man me niet zo snel helpen en ik weet dat bij het merendeel hier het cijfer op elk moment van de dag op te vragen was
Hoe vaak is Kelderman individueel in de top tien gefinisht zonder overwinning?
Ja, denk ook wel de koers waar hij het dichtst bij een zege is geweest in de WTquote:Op zondag 28 juni 2026 14:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook gewoon een koers die Kelderman goed ligt.
Zonder DSM tactieken had hij de sjiero waarschijnlijk gewonnenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, denk ook wel de koers waar hij het dichtst bij een zege is geweest in de WT
Ja, en Nederland kan ook een ronde verder komen op het WK.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:46 schreef Mykonos het volgende:
Ongelooflijk, als Kelderman een koers kan winnen kan ik ook nog wat van mijn leven maken
Die zijn de warmte gewend, en kunnen er beter mee omgaan op hun leeftijd..quote:Op zondag 28 juni 2026 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het Nederlandse wielrennen is wel extreem cooked als uncs Kelderman en Mollema hier eerste en tweede worden.
Vermoedelijk is het hek nu van de dam qua overwinningenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook gewoon een koers die Kelderman goed ligt.
Schuld van het motortje rijden.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Hé hoezo is dit nu al afgelopen? Wordt dit niet in de middaguren gereden zoals normaal?
Wat is dit voor achterlijke programmering??
Je hebt straks nog de vrouwen.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Hé hoezo is dit nu al afgelopen? Wordt dit niet in de middaguren gereden zoals normaal?
Wat is dit voor achterlijke programmering??
Meer tijd in de morgen? Ik snap het anders ook niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom ze de vrouwen en mannen dan hebben omgedraaid om die reden
Dat zal het zijn, maar ze hadden ook wat later kunnen finishen (19h00 is een prima finishtijd, zeker wanneer er geen voetbal is).quote:Op zondag 28 juni 2026 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer tijd in de morgen? Ik snap het anders ook niet.
Inderdaad, Kelderman is gewoon een hele goede prof. Het zou een blamage zijn geweest als hij van Marsman of Van Bekkum had verloren.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zou wat zijn geweest als hij hier niet zou hebben gewonnen….
Je verwacht het niet!quote:Op zondag 28 juni 2026 17:06 schreef TommyL0204 het volgende:
Patrick met plank door deur.gif incoming?
De Oude Holleweg? Smerig ding ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |