abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:34:41 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221124387
quote:
"Vluchteling" staat voor de rechter wegens genocide

Verdachte Rwandese genocide voor Haagse rechter, ontkent alle betrokkenheid

In de rechtbank in Den Haag is het proces begonnen tegen een man uit Ede die wordt verdacht van betrokkenheid bij de genocide in Rwanda in 1994. Hij werd twee jaar geleden opgepakt in zijn woonplaats na onderzoek in Rwanda door een team van de Nederlandse politie. Zelf ontkent de man alle beschuldigingen.

De 66-jarige Eugène N. woont sinds 1998 in Nederland. In Rwanda werd hij al langer gezocht vanwege zijn mogelijke rol bij de genocide; in 2014 werd een internationaal arrestatiebevel uitgevaardigd. Omdat hij inmiddels de Nederlandse nationaliteit heeft, kan hij niet worden uitgeleverd aan Rwanda en wordt hij hier berecht.

Plundertocht
Het Openbaar Ministerie verdenkt de man van het leiden van een plundertocht en het in brand steken van huizen van de Tutsi-bevolking in de regio Butare, in het zuiden van het land. Hij was daar een lokale bestuurder. De man wordt ook verdacht van betrokkenheid bij de massaslachting van 3000 Tutsi's in een stadion in Mbazi, in dezelfde regio, waar zij bijeengedreven waren nadat hun huizen waren geplunderd.

De verdachte heeft volgens het OM ook anderen aangemoedigd om genocide te plegen. Mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch stelt dat er tussen april en juli 1994 meer dan 100.000 mensen werden vermoord in het gebied, voornamelijk Tutsi's en gematigde Hutu's. In totaal zijn tijdens de Rwandese genocide in drie maanden tijd ongeveer 800.000 mensen gedood.

Terugblik: genocide in Rwanda in 1994; filmpje in de link



Het Team Internationale Misdrijven van de Nederlandse recherche begon in 2020 een onderzoek naar de man en reisde daarvoor meerdere keren af naar Rwanda. In de bewuste regio is onderzoek gedaan en zijn getuigen gehoord.

"Het gaat voor een deel om getuigen die deze massaslachting hebben overleefd", zegt officier van justitie Mirjam Blom. "Er heeft ook een zogenaamde schouw plaatsgevonden. Dat is onderzoek op de plaatsen waar de gruwelijkheden zich hebben afgespeeld."

Vrijspraak
De advocaten van de verdachte eisen vrijspraak. Zij stellen dat hij geen enkel aandeel heeft gehad in het dodelijke geweld. "Hij heeft juist alles gedaan om de genocide te voorkomen. Helaas is dat niet gelukt." Volgens de raadslieden was zijn invloed als lokale bestuurder te beperkt.

Ze benadrukten ook dat herinneringen van getuigen "zijn vervormd en verkleurd" en dat geen van de getuigen de verdachte "daadwerkelijk iets heeft zien doen".

Het proces in Den Haag kan via een livestream in Rwanda worden gevolgd. Vijf slachtoffers reizen deze maand af naar Nederland. Op 22 juni komen zij in de rechtbank aan het woord. Een dag later komt het Openbaar Ministerie met een strafeis.

https://nos.nl/artikel/26(...)t-alle-betrokkenheid
Gelukkig is dit een uitzondering en krijgen we voor de rest wel vluchtelingen binnen die alleen maar positieve dingen aan ons land toevoegen. Want het is natuurlijk niet zo dat ons land een soort toevluchtsoord is voor verkeerde en criminele mensen omdat wij zo gastvrij en soepel zijn.

#ClownlandHolland
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:40:37 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124415
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Gelukkig is dit een uitzondering en krijgen we voor de rest wel vluchtelingen binnen die alleen maar positieve dingen aan ons land toevoegen. Want het is natuurlijk niet zo dat ons land een soort toevluchtsoord is voor verkeerde en criminele mensen omdat wij zo gastvrij en soepel zijn.

#ClownlandHolland
Wat een rare OP.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 09:41:46 #3
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221124422
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat een rare OP.
#ikwilgewoonzeikenoverimmigranten
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:46:29 #4
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221124470
Wel fijn dat we deze man de Nederlandse nationaliteit hebben gegeven. Je moet er toch niet aan denken dat hij zijn straf uit zou moeten zitten in de erbarmelijke en mensonwaardige omstandigheden van de gevangenissen aldaar.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221124487
Ze hebben gewoon geen flauw idee wie of wat ze allemaal naar binnen halen.

#shitshow.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:56:56 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:48 schreef Hathor het volgende:
Ze hebben gewoon geen flauw idee wie of wat ze allemaal naar binnen halen.

#shitshow.
Ja echt heel gek dat je niet precies weet wat iemand uitgespookt heeft aan de andere kant van de wereld.
Huilen dan.
pi_221124907
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja echt heel gek dat je niet precies weet wat iemand uitgespookt heeft aan de andere kant van de wereld.
Kan je we lacherig over doen maar dan behoort de conclusie dus te zijn dat je moet stoppen zomaar iedereen binnen te laten dan wel het Nederlandse staatsburgershap te geven. Niet zo moeilijk toch? Met mensen in nood helpen heeft het allemaal niks meer te maken.
pi_221124931
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja echt heel gek dat je niet precies weet wat iemand uitgespookt heeft aan de andere kant van de wereld.
Ohja dan is het goed dat we alles maar binnenhalen. Man man man. Als je niet weet waar je mee bezig bent, moet je er niet aan beginnnen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 10:21:09 #9
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221124932
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja echt heel gek dat je niet precies weet wat iemand uitgespookt heeft aan de andere kant van de wereld.
Ik stel voor dat we net gaan doen of dat er in 1998 al net zulke mogelijkheden waren om mensen te screenen zoals die er tegenwoordig zijn. Dan kun je je wat makkelijker boos maken enzo.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221124946
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik stel voor dat we net gaan doen of dat er in 1998 al net zulke mogelijkheden waren om mensen te screenen zoals die er tegenwoordig zijn. Dan kun je je wat makkelijker boos maken enzo.
Jij hebt voor alles wel excuses m.b.t. het falen van de overheid. _O_

Heerlijk om zo in het leven te staan. Beetje zoals het Belgische voetbalteam.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:26:06 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221124954
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
in de erbarmelijke en mensonwaardige omstandigheden van de gevangenissen aldaar.
Dat verdient inderdaad niemand. Ongeacht wat hij heeft gedaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:26:41 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221124962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:21 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ohja dan is het goed dat we alles maar binnenhalen. Man man man. Als je niet weet waar je mee bezig bent, moet je er niet aan beginnnen.
Zullen we dat ook even aan Thailand vertellen waar jaarlijks een tsunami aan west-Europese viespeuken naartoe trekt om zich aan kinderen te vergrijpen?
Huilen dan.
pi_221124965
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat verdient inderdaad niemand.
Eens. Hij heeft recht op een goed leven, de aarde is van iedereen. :')
pi_221124969
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zullen we dat ook even aan Thailand vertellen waar jaarlijks een tsunami aan west-Europese viespeuken naartoe trekt om zich aan kinderen te vergrijpen?
Ahhh de bekende jij bak van links. Dat heeft hier niets mee te maken. En die smeerlappen mogen ze van mij ook hard aanpakken. Maar ik leef in Nederland dus ik stel het wat meer op prijs dat ze hier weten wat ze doen.
pi_221124993
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja echt heel gek dat je niet precies weet wat iemand uitgespookt heeft aan de andere kant van de wereld.
Precies, dan maar gewoon allemaal binnen halen en dan zien we wel op den duur of ze zich kunnen gedragen of niet.
Geen interesse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:31:53 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221125002
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zullen we dat ook even aan Thailand vertellen waar jaarlijks een tsunami aan west-Europese viespeuken naartoe trekt om zich aan kinderen te vergrijpen?
In welke tijd leef jij nog joh. Dat gebeurt daar zelden.
Veel mannen gaan daar heen omdat menigtes vrouwen daar als fruitvliegjes op je af komen in ruil voor wat kleingeld.

Om hetzelfde effect in Nederland te krijgen moet je minstens 2 sportwagens hebben en een kast van een huis.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:34:31 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221125016
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:27 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Eens. Hij heeft recht op een goed leven, de aarde is van iedereen. :')
Eerst moet eens bekeken worden of hij wel schuldig is, in het geval dat hij schuldig is zit hij dus hier. Hij heeft de Nederlandse nationaliteit, dus hoort hij in een Nederlandse gevangenis.

Maar goed, ga maar lekker verder om jezelf onder te spugen met je onderbuikkots.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:36:06 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221125023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:28 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ahhh de bekende jij bak van links. Dat heeft hier niets mee te maken. En die smeerlappen mogen ze van mij ook hard aanpakken. Maar ik leef in Nederland dus ik stel het wat meer op prijs dat ze hier weten wat ze doen.
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:37:23 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_221125037
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja echt heel gek dat je niet precies weet wat iemand uitgespookt heeft aan de andere kant van de wereld.
Dan maar gewoon helemaal niet aan screening doen? Geen informatie inwinnen in het land van herkomst, of daar in ieder geval een poging toe doen?

Welja joh, laten we gewoon de complete Afrikaanse GGZ instellingen adopteren, what could possibly go wrong?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:38:56 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221125048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan maar gewoon helemaal niet aan screening doen? Geen informatie inwinnen in het land van herkomst, of daar in ieder geval een poging toe doen?
Natuurlijk wel.
quote:
Welja joh, laten we gewoon de complete Afrikaanse GGZ instellingen adopteren,
Natuurlijk niet.
quote:
what could possibly go wrong?
Van alles.

Wat een gekke reactie.
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:39:57 #21
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221125057
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
Van een Duitser weet je dat ook niet. Nee, dat klopt. Maar die komen niet uit Rwanda of Syrië.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 10:40:05 #22
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221125058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan maar gewoon helemaal niet aan screening doen? Geen informatie inwinnen in het land van herkomst, of daar in ieder geval een poging toe doen?

Welja joh, laten we gewoon de complete Afrikaanse GGZ instellingen adopteren, what could possibly go wrong?
Maar deze man is toch niet gisteren binnengekomen? Ik lees 1998, en dat waren toch echt hele andere tijdens als het gaat om de verspreiding van informatie over de wereld.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:40:10 #23
117098 Hathor
Effe niet
pi_221125061
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zullen we dat ook even aan Thailand vertellen waar jaarlijks een tsunami aan west-Europese viespeuken naartoe trekt om zich aan kinderen te vergrijpen?
Alsof die zich daar druk om maken, die hebben daar een hele industrie rondomheen opgetuigd. Viespeukerij is een verdienmodel in Thailand.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221125098
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
#ikwilgewoonzeikenoverimmigranten
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat een rare OP.
Wat stellen jullie voor dat we doen met deze man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:46:16 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221125100
Het houdt niet op, niet vanzelf.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 10:46:31 #26
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221125103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:45 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
[..]
Wat stellen jullie voor dat we doen met deze man?
Die mag gaan brommen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221125106
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zullen we dat ook even aan Thailand vertellen waar jaarlijks een tsunami aan west-Europese viespeuken naartoe trekt om zich aan kinderen te vergrijpen?
Krijgen die Europese viespeuken ook gratis huizen, uitkeringen, wasmachines, telefoons, en hulp bij alles wat ze willen daar?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:47:20 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221125114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Van een Duitser weet je dat ook niet. Nee, dat klopt. Maar die komen niet uit Rwanda of Syrië.
En daarom zou je bij die laatste groep wat meer voorzichtigheid moeten betrachten. Maar ga je elke schurk eruit vissen? Natuurlijk niet.
Huilen dan.
pi_221125118
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die mag gaan brommen.
Hier, of terugsturen naar land van herkomst?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:48:27 #30
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221125126
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:45 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
[..]
Wat stellen jullie voor dat we doen met deze man?
Zijn aandeel in de verschrikkingen vaststellen en naar gelang de uitkomsten daarvan berechten (of juist niet).
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:49:10 #31
117098 Hathor
Effe niet
pi_221125132
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar deze man is toch niet gisteren binnengekomen? Ik lees 1998, en dat waren toch echt hele andere tijdens als het gaat om de verspreiding van informatie over de wereld.
Maar hij kwam wel rechtstreeks uit Rwanda waar zich de meest afgrijselijke taferelen hebben afgespeeld rond die tijd. Juist mensen uit dat soort gebieden moeten veel beter gescreend worden voor je ze uberhaupt binnen laat. We waren toch niet totaal onwetend in 1998?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221125153
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
Er zit nogal wat vershil tussen een toerist en vluchtelingen. Dat weet jij ook wel.
pi_221125166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:47 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Hier, of terugsturen naar land van herkomst?
Hier. Nederland is van iedereen. Kunnen wij als belastingbetaler wel voor opdraaien.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 10:56:44 #34
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221125200
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:49 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maar hij kwam wel rechtstreeks uit Rwanda waar zich de meest afgrijselijke taferelen hebben afgespeeld rond die tijd. Juist mensen uit dat soort gebieden moeten veel beter gescreend worden voor je ze uberhaupt binnen laat. We waren toch niet totaal onwetend in 1998?
Las dat hij pas sinds 2014 werd gezocht. Maar, we hebben het over 1998, toen woede er een grote oorlog in die contreien wat het in combinatie met de afwezigheid van communicatie ne informatieverspreiding zoals we die nu kennen, toch wel wel een groot stuk makkelijker maakte om door de mazen heen te glippen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:57:20 #35
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221125205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Hier. Nederland is van iedereen. Kunnen wij als belastingbetaler wel voor opdraaien.
Ik snap eigenlijk niet waarom niet alle criminelen uit de hele wereld hier niet bestraft worden. Waarom zouden andere landen daar voor moeten opdraaien :? :?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 10:58:05 #36
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221125209
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:47 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Hier, of terugsturen naar land van herkomst?
Hier, want terugsturen gaat niet. En als je hem ergens anders dumpt wordt de kans dat hij zijn straf ontloopt wel erg groot.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:59:00 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221125213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Er zit nogal wat vershil tussen een toerist en vluchtelingen. Dat weet jij ook wel.
Er zit ook nogal wat verschil tussen zo'n beetje alle vluchtelingen en oorlogsmisdadigers.
Huilen dan.
pi_221125234
Ik ben zelf in vier landen door de procedure gegaan, en je komt er zonder een blanco strafblad niet binnen. Toen ik naar Australie verhuisde, moest ik politierapporten van alle landen waar ik de afgelopen tien jaar had gewoond laten zien. Ik kan me voorstellen dat ze in die tijd in Rwanda geen politie dan wel strafbladen hadden, maar dat is een extra reden om dan voorzichtig te zijn. We zijn echt gekke Henkie in Nederland.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:04:02 #39
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221125259
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En daarom zou je bij die laatste groep wat meer voorzichtigheid moeten betrachten. Maar ga je elke schurk eruit vissen? Natuurlijk niet.
Daarom moeten we de zooi ook omdraaien. Toon maar aan dat je wel deugt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221125263
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
In welke tijd leef jij nog joh. Dat gebeurt daar zelden.
Veel mannen gaan daar heen omdat menigtes vrouwen daar als fruitvliegjes op je af komen in ruil voor wat kleingeld.

Om hetzelfde effect in Nederland te krijgen moet je minstens 2 sportwagens hebben en een kast van een huis.
Helaas zijn die vrouwen niet altijd VROUWEN.
pi_221125280
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
Nee, hij is geen tourist.
Hij heeft onder valse voorwendselen de Nedelandse nationaliteit verkregen.

En ja, ik denk wel dat we problemen hebben en nog gaan krijgen met deze personen.
Ze brengen de genocide die ze in een ander land veroorzaakt naar Nederland.
pi_221125349
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daarom moeten we de zooi ook omdraaien. Toon maar aan dat je wel deugt.
Idd. Gek dat andere landen dat wel snappen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:21:11 #43
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221125404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:04 schreef Trademarker het volgende:

[..]
Helaas zijn die vrouwen niet altijd VROUWEN.
Ja leuk toch. Veel van die ladyboys zien daar best goed uit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221125432
Welkom welkom in ons land. *O*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221125444
Geef meteen je dochters maar af. Of laat jezelf genocideren. Maarja dat mag allemaal niet gezegd. :')

En volgens judith hoe heet ze alweer is allemaal fakenews en onzin dat er terroristen de EU binnenkomen. Nou iemand die genocide op zijn CV heeft staan is nog ff een slag erger lijkt mij.

Weg ermee, terug naar donker Afrika. :W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221125455
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Er zit ook nogal wat verschil tussen zo'n beetje alle vluchtelingen en oorlogsmisdadigers.
En toch komen oorlogmisdadigers hier binnen, zolang daar spraken van is in combinatie met andere criminelen ben ik volkomen voor grenzen dicht.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:18:26 #47
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221126243
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
Er zit ook nogal wat verschil tussen zo'n beetje alle vluchtelingen en oorlogsmisdadigers.
Er zit nogal verschil tussen een enkeling die wel wil integreren en wil bijdragen aan onze maatschappij, of de rest van alle gelukzoekers en handophouders.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:56:31 #48
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221126464
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
Van een Duitse toerist kunnen we wel een stuk gemakkelijker de identiteit en eventuele antecedenten achterhalen.
Het systeem heeft zich veel teveel verantwoordelijkheid op de hals gehaald door te doen alsof we dit ook kunnen met allerlei lui uit vage, achtergebleven landen. We kunnen vaak niet eens vaststellen of ze überhaupt uit het land komen waarvan ze zeggen dat ze er vandaan komen, omdat ze, heel geslepen, hun paspoort weggooien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schanulleke op 23-06-2026 13:22:43 ]
Life is what you make it.
pi_221126757
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
omdat ze, heel geslepen, hun paspoort weggooien.
En daarom zou de regel moeten zijn: Geen paspoort? Doei.
pi_221126976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:34 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En daarom zou de regel moeten zijn: Geen paspoort? Doei.
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort. :') Ib4 geen mens is illegaal aldus Jesse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:05:00 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_221127047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:01 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben zelf in vier landen door de procedure gegaan, en je komt er zonder een blanco strafblad niet binnen. Toen ik naar Australie verhuisde, moest ik politierapporten van alle landen waar ik de afgelopen tien jaar had gewoond laten zien. Ik kan me voorstellen dat ze in die tijd in Rwanda geen politie dan wel strafbladen hadden, maar dat is een extra reden om dan voorzichtig te zijn. We zijn echt gekke Henkie in Nederland.
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221127195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Alleen bij legale emigratie.
Bij vluchtelingen is het een laken in een pak
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 14:15:47 #53
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127202
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Je zou de Aboriginals eens moeten horen over illegale immigratie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221127383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort. :') Ib4 geen mens is illegaal aldus Jesse.
Je kan gewoon Belgie in zonder paspoort. 8)7
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:48:58 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221127387
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
een laken in een pak
:?
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:52:37 #56
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127399
Ook Australië wordt omgevolkt van de blanke bezetter.

Bekijk deze YouTube-video
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:53:10 #57
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221127409
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen bij legale emigratie.
Bij vluchtelingen is het een laken in een pak
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
:?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:54:26 #58
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221127445
Uhm wat heeft deze gevaarlijke man intussen allemaal in Nederland uitgevroten in die 25 jaar dat ie hier al woont? Hoeveel vrouwen heeft hij verkracht en hoeveel moorden heeft hij gepleegd?

#dtv :@
pi_221127514
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort. :') Ib4 geen mens is illegaal aldus Jesse.
Lachwekkend? Iemand mag alleen voor zijn leven vluchten als hij of zij een paspoort heeft bedoel je? Dat is pas lachwekkend. Zeker als je beseft dat het hebben van een paspoort in veel landen niet standaard is en als een tirannieke overheid of militie haar burgers naar het leven staat dan gaat die overheid of militie die mensen natuurlijk niet ineens een paspoort geven... Een paspoort eisen geeft nog meer macht aan smokkelaars en heeft alleen maar als doel om vluchtelingen het leven zuur te maken
pi_221127539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:48 schreef Hathor het volgende:
Ze hebben gewoon geen flauw idee wie of wat ze allemaal naar binnen halen.

#shitshow.
Judith Sargentini wel hoor.
Dat jij er anders over denkt is gewoon hysterie...

:')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:59:37 #61
117098 Hathor
Effe niet
pi_221127546
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Lachwekkend? Iemand mag alleen voor zijn leven vluchten als hij of zij een paspoort heeft bedoel je? Dat is pas lachwekkend. Zeker als je beseft dat het hebben van een paspoort in veel landen niet standaard is en als een tirannieke overheid of militie haar burgers naar het leven staat dan gaat die overheid of militie die mensen natuurlijk niet ineens een paspoort geven... Een paspoort eisen geeft nog meer macht aan smokkelaars en heeft alleen maar als doel om vluchtelingen het leven zuur te maken
Mjah, maar op youtube staan gewoon beelden van Afrikanen in bootjes die lachend hun paspoorten in de oceaan gooien. Dat is natuurlijk gewoon de kluit belazeren en hoort niet beloond te worden met asiel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221127553
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:34 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En daarom zou de regel moeten zijn: Geen paspoort? Doei.
De mannen werkzaam in de paspoortindustrie hebben pret om zo'n domme mannen zoals jou, omdat jij niet ziet dat die goedkoper en gemakkelijker aan een paspoort kunnen komen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:01:50 #63
117098 Hathor
Effe niet
pi_221127559
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:58 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Judith Sargentini wel hoor.
Dat jij er anders over denkt is gewoon hysterie...

:')
Ik zou die Judith Sargentini graag eens met terugwerkende kracht een hele harde trap onder haar platte reet willen geven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221127562
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Mjah, maar op youtube staan gewoon beelden van Afrikanen in bootjes die lachend hun paspoorten in de oceaan gooien. Dat is natuurlijk gewoon de kluit belazeren en hoort niet beloond te worden met asiel.
Natuurlijk, zeker waar.
Alleen dat is geen reden om daarmee iedereen te duperen. Zo wens ik niet behandeld te worden en ik doe de aanname jij ook niet
pi_221127572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:00 schreef torentje het volgende:

[..]
De mannen werkzaam in de paspoortindustrie hebben pret om zo'n domme mannen zoals jou, omdat jij niet ziet dat die goedkoper en gemakkelijker aan een paspoort kunnen komen.
:')
pi_221127599
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat een rare OP.
Ja wat verwacht je anders van deze user
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:10:49 #67
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221127603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Er zit nogal verschil tussen een enkeling die wel wil integreren en wil bijdragen aan onze maatschappij, of de rest van alle gelukzoekers en handophouders.
Wat een rare, gefrustreerde reactie.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221127642
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat een rare, gefrustreerde reactie.
Het juiste woord is 'correcte'.
pi_221127676
Prachtig om te zien snel het onderwerp van "vluchteling staat voor de rechter wegens genocide" naar over omvolken gaat.

Als het over Israël ging hadden we in no-time een driedelige topic.
Corporate translator
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:27:14 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127713
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Lachwekkend? Iemand mag alleen voor zijn leven vluchten als hij of zij een paspoort heeft bedoel je? Dat is pas lachwekkend. Zeker als je beseft dat het hebben van een paspoort in veel landen niet standaard is en als een tirannieke overheid of militie haar burgers naar het leven staat dan gaat die overheid of militie die mensen natuurlijk niet ineens een paspoort geven... Een paspoort eisen geeft nog meer macht aan smokkelaars en heeft alleen maar als doel om vluchtelingen het leven zuur te maken
Net zoals die paspoort- en bagagecontroles op Schiphol. Puur om iedereen het leven zuur te maken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:36:08 #71
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221127762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Eerst moet eens bekeken worden of hij wel schuldig is, in het geval dat hij schuldig is zit hij dus hier. Hij heeft de Nederlandse nationaliteit, dus hoort hij in een Nederlandse gevangenis.

Maar goed, ga maar lekker verder om jezelf onder te spugen met je onderbuikkots.
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:44:52 #72
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221127804
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
<knip>.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
We hebben al een aardige groep Afghaanse oorlogsmisdadigers die met de Sovjets collaboreerden die hier in het openbaar wonen met een 1F status maar niet uitgezet kunnen worden. Syriërs waar we geen idee van hebben of ze slachtoffer of dader zijn, of beide tegelijk. We hebben IS bruiden die we in sommige gevallen gewoon zelf opgehaald hebben :|W We hebben pro regime eritreers, we zullen ook al wel wat Russische oorlogsmisdadigers hebben.

Wil je nog meer?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221127839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Net zoals die paspoort- en bagagecontroles op Schiphol. Puur om iedereen het leven zuur te maken.
Ik moet toegeven, je reactie klonk in eerste instantie wel lekker.

Alleen ik hoop dat je toch wel het essentiële verschil begrijpt tussen reizen en asiel? Daarnaast is het hebben van een geldig paspoort voor veel mensen niet voldoende om tot Nederland toegelaten te worden, er zijn zelfs inwoners uit bepaalde landen die bij hoge uitzondering een visum krijgen.

Maar dat is veel te inhoudelijk. Laten we vooral dom blijven doen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:58:03 #74
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127865
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik moet toegeven, je reactie klonk in eerste instantie wel lekker.

Alleen ik hoop dat je toch wel het essentiële verschil begrijpt tussen reizen en asiel? Daarnaast is het hebben van een geldig paspoort voor veel mensen niet voldoende om tot Nederland toegelaten te worden, er zijn zelfs inwoners uit bepaalde landen die bij hoge uitzondering een visum krijgen.

Maar dat is veel te inhoudelijk. Laten we vooral dom blijven doen
Zou graag zien dat jij dat eens even haarfijn uit de doeken doet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221127898
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zullen we dat ook even aan Thailand vertellen waar jaarlijks een tsunami aan west-Europese viespeuken naartoe trekt om zich aan kinderen te vergrijpen?
Bijzonder dat patroonherkenning in sommige gevallen dus wel mogelijk is op links.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:05:11 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221127906
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
Nederlandse burgers zou je nooit moeten uitleveren is mijn mening. Nooit.

Duitsland en Oostenrijk hebben het op dat vlak een stuk beter geregeld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221127912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zou graag zien dat jij dat eens even haarfijn uit de doeken doet.
Excuus. Ik heb je verkeerd ingeschat. Dat was lomp van mij. Als je het wil begrijpen kan je begeleider het misschien uitleggen en anders gewoon zo doorgaan
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:07:02 #78
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221127924
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat een rare, gefrustreerde reactie.
Debiele reactie vooral. Omdat het eerder omgedraaid is.
De meeste gedragen zich gewoon.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:09:24 #79
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221127935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:54 schreef Perox het volgende:
Uhm wat heeft deze gevaarlijke man intussen allemaal in Nederland uitgevroten in die 25 jaar dat ie hier al woont? Hoeveel vrouwen heeft hij verkracht en hoeveel moorden heeft hij gepleegd?

#dtv :@
Goed punt ^O^ Na zijn Rwandese praktijk in openluchtchirurgie is hij hier wellicht in een vergelijkbaar ambt in het ziekenhuis doorgestart, en heeft de belastingdienst hem jarenlang leeggetrokken, en hebben wij daar met z'n allen jarenlang van geprofiteerd.

Dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
pi_221127960
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
Nederlanders en mensen die hier verblijven hebben vergaande rechtsbescherming. Gelukkig maar want voor hetzelfde geld worden jij of je familie het land uitgezet omdat je ergens van wordt verdacht of simpelweg omdat jouw kop iemand D666 niet aanstaat.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:13:49 #81
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127968
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Excuus. Ik heb je verkeerd ingeschat. Dat was lomp van mij. Als je het wil begrijpen kan je begeleider het misschien uitleggen en anders gewoon zo doorgaan
Precies. Want je komt zelf al tot de conclusie dat er een kunstmatig verschil is tussen "reizen" en "asiel". En die bestaat alleen in jouw walnootbrein.

Zeg dat dan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221127987
Als hij een dubbele nationaliteit heeft, de Nederlandse afnemen en het land uit schoppen. Laat hem daar maar in de gevangenis zitten voor de rest van zijn leven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:40:22 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221128094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:17 schreef Telefoonvork het volgende:
Als hij een dubbele nationaliteit heeft, de Nederlandse afnemen en het land uit schoppen. Laat hem daar maar in de gevangenis zitten voor de rest van zijn leven.
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:44:42 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128132
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:04 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Bijzonder dat patroonherkenning in sommige gevallen dus wel mogelijk is op links.
Wat is daar precies zo 'bijzonder' aan?
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:45:47 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
... en tegelijkertijd het rechtssysteem in eigen land willen afbreken.
Huilen dan.
pi_221128158
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat is daar precies zo 'bijzonder' aan?
Omdat het afwijkt van de gewone gang van zaken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:50:22 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:47 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Omdat het afwijkt van de gewone gang van zaken.
Verklaar je nader: wat is volgens jou de 'gewone gang van zaken', en wat is hier de 'afwijking' daarvan?
Huilen dan.
pi_221128180
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Verklaar je nader: wat is volgens jou de 'gewone gang van zaken', en wat is hier de 'afwijking' daarvan?
Het vermogen om blijkbaar wel patronen te kunnen herkennen terwijl dit normaliter vermeend onmogelijk zou zijn.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:53:00 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
Hij krijgt het rechtssysteem wat hij verdient.

Maar toon nog wat sympathie voor massamoordenaars joh. Het tekent de contreien van users zoals jou.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:54:53 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:52 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Het vermogen om blijkbaar wel patronen te kunnen herkennen terwijl dit normaliter vermeend onmogelijk zou zijn.
Hoe kom je erbij dat ik geen patronen zou kunnen herkennen :?
Huilen dan.
pi_221128216
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik geen patronen zou kunnen herkennen :?
Ik erken nota bene in mijn oorsponkelijke reactie dat je vermogen tot patroonherkenning buiten de norm valt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:03:21 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128237
Nou, bedankt voor dit "compliment"... of zo.
Huilen dan.
pi_221128272
Zelfs als deze man een straf krijgt heeft hij waarschijnlijk nog eerder een woning dan de gemiddelde Nederlander.

Ook fijn dat we duizenden aangiften blijven liggen

https://www.telegraaf.nl/(...)ebben/157300995.html

maar we wel tijd geld en energie willen steken in "vluchtelingen".

[ Bericht 65% gewijzigd door Kickinalfa op 23-06-2026 17:13:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')