Nederlandse burgers zou je nooit moeten uitleveren is mijn mening. Nooit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
Excuus. Ik heb je verkeerd ingeschat. Dat was lomp van mij. Als je het wil begrijpen kan je begeleider het misschien uitleggen en anders gewoon zo doorgaanquote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou graag zien dat jij dat eens even haarfijn uit de doeken doet.
Debiele reactie vooral. Omdat het eerder omgedraaid is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een rare, gefrustreerde reactie.
Goed puntquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:54 schreef Perox het volgende:
Uhm wat heeft deze gevaarlijke man intussen allemaal in Nederland uitgevroten in die 25 jaar dat ie hier al woont? Hoeveel vrouwen heeft hij verkracht en hoeveel moorden heeft hij gepleegd?
#dtv
Nederlanders en mensen die hier verblijven hebben vergaande rechtsbescherming. Gelukkig maar want voor hetzelfde geld worden jij of je familie het land uitgezet omdat je ergens van wordt verdacht of simpelweg omdat jouw kop iemand D666 niet aanstaat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
Precies. Want je komt zelf al tot de conclusie dat er een kunstmatig verschil is tussen "reizen" en "asiel". En die bestaat alleen in jouw walnootbrein.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Excuus. Ik heb je verkeerd ingeschat. Dat was lomp van mij. Als je het wil begrijpen kan je begeleider het misschien uitleggen en anders gewoon zo doorgaan
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:17 schreef Telefoonvork het volgende:
Als hij een dubbele nationaliteit heeft, de Nederlandse afnemen en het land uit schoppen. Laat hem daar maar in de gevangenis zitten voor de rest van zijn leven.
Wat is daar precies zo 'bijzonder' aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:04 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Bijzonder dat patroonherkenning in sommige gevallen dus wel mogelijk is op links.
... en tegelijkertijd het rechtssysteem in eigen land willen afbreken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
Omdat het afwijkt van de gewone gang van zaken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is daar precies zo 'bijzonder' aan?
Verklaar je nader: wat is volgens jou de 'gewone gang van zaken', en wat is hier de 'afwijking' daarvan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:47 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Omdat het afwijkt van de gewone gang van zaken.
Het vermogen om blijkbaar wel patronen te kunnen herkennen terwijl dit normaliter vermeend onmogelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verklaar je nader: wat is volgens jou de 'gewone gang van zaken', en wat is hier de 'afwijking' daarvan?
Hij krijgt het rechtssysteem wat hij verdient.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
Hoe kom je erbij dat ik geen patronen zou kunnen herkennenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:52 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Het vermogen om blijkbaar wel patronen te kunnen herkennen terwijl dit normaliter vermeend onmogelijk zou zijn.
Ik erken nota bene in mijn oorsponkelijke reactie dat je vermogen tot patroonherkenning buiten de norm valt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik geen patronen zou kunnen herkennen
Ja terechte opmerking.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja echt heel gek dat je niet precies weet wat iemand uitgespookt heeft aan de andere kant van de wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |