abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:05:11 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221127906
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
Nederlandse burgers zou je nooit moeten uitleveren is mijn mening. Nooit.

Duitsland en Oostenrijk hebben het op dat vlak een stuk beter geregeld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221127912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zou graag zien dat jij dat eens even haarfijn uit de doeken doet.
Excuus. Ik heb je verkeerd ingeschat. Dat was lomp van mij. Als je het wil begrijpen kan je begeleider het misschien uitleggen en anders gewoon zo doorgaan
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:07:02 #78
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221127924
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat een rare, gefrustreerde reactie.
Debiele reactie vooral. Omdat het eerder omgedraaid is.
De meeste gedragen zich gewoon.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:09:24 #79
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221127935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:54 schreef Perox het volgende:
Uhm wat heeft deze gevaarlijke man intussen allemaal in Nederland uitgevroten in die 25 jaar dat ie hier al woont? Hoeveel vrouwen heeft hij verkracht en hoeveel moorden heeft hij gepleegd?

#dtv :@
Goed punt ^O^ Na zijn Rwandese praktijk in openluchtchirurgie is hij hier wellicht in een vergelijkbaar ambt in het ziekenhuis doorgestart, en heeft de belastingdienst hem jarenlang leeggetrokken, en hebben wij daar met z'n allen jarenlang van geprofiteerd.

Dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
pi_221127960
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
Nederlanders en mensen die hier verblijven hebben vergaande rechtsbescherming. Gelukkig maar want voor hetzelfde geld worden jij of je familie het land uitgezet omdat je ergens van wordt verdacht of simpelweg omdat jouw kop iemand D666 niet aanstaat.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:13:49 #81
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127968
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Excuus. Ik heb je verkeerd ingeschat. Dat was lomp van mij. Als je het wil begrijpen kan je begeleider het misschien uitleggen en anders gewoon zo doorgaan
Precies. Want je komt zelf al tot de conclusie dat er een kunstmatig verschil is tussen "reizen" en "asiel". En die bestaat alleen in jouw walnootbrein.

Zeg dat dan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221127987
Als hij een dubbele nationaliteit heeft, de Nederlandse afnemen en het land uit schoppen. Laat hem daar maar in de gevangenis zitten voor de rest van zijn leven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:40:22 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221128094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:17 schreef Telefoonvork het volgende:
Als hij een dubbele nationaliteit heeft, de Nederlandse afnemen en het land uit schoppen. Laat hem daar maar in de gevangenis zitten voor de rest van zijn leven.
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:44:42 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128132
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:04 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Bijzonder dat patroonherkenning in sommige gevallen dus wel mogelijk is op links.
Wat is daar precies zo 'bijzonder' aan?
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:45:47 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
... en tegelijkertijd het rechtssysteem in eigen land willen afbreken.
Huilen dan.
pi_221128158
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat is daar precies zo 'bijzonder' aan?
Omdat het afwijkt van de gewone gang van zaken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:50:22 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:47 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Omdat het afwijkt van de gewone gang van zaken.
Verklaar je nader: wat is volgens jou de 'gewone gang van zaken', en wat is hier de 'afwijking' daarvan?
Huilen dan.
pi_221128180
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Verklaar je nader: wat is volgens jou de 'gewone gang van zaken', en wat is hier de 'afwijking' daarvan?
Het vermogen om blijkbaar wel patronen te kunnen herkennen terwijl dit normaliter vermeend onmogelijk zou zijn.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:53:00 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
Hij krijgt het rechtssysteem wat hij verdient.

Maar toon nog wat sympathie voor massamoordenaars joh. Het tekent de contreien van users zoals jou.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:54:53 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:52 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Het vermogen om blijkbaar wel patronen te kunnen herkennen terwijl dit normaliter vermeend onmogelijk zou zijn.
Hoe kom je erbij dat ik geen patronen zou kunnen herkennen :?
Huilen dan.
pi_221128216
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik geen patronen zou kunnen herkennen :?
Ik erken nota bene in mijn oorsponkelijke reactie dat je vermogen tot patroonherkenning buiten de norm valt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:03:21 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128237
Nou, bedankt voor dit "compliment"... of zo.
Huilen dan.
pi_221128272
Zelfs als deze man een straf krijgt heeft hij waarschijnlijk nog eerder een woning dan de gemiddelde Nederlander.

Ook fijn dat we duizenden aangiften blijven liggen

https://www.telegraaf.nl/(...)ebben/157300995.html

maar we wel tijd geld en energie willen steken in "vluchtelingen".

[ Bericht 65% gewijzigd door Kickinalfa op 23-06-2026 17:13:13 ]
pi_221132685
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja echt heel gek dat je niet precies weet wat iemand uitgespookt heeft aan de andere kant van de wereld.
Ja terechte opmerking.

Per direct assielstop en grenzen dicht dus.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')