abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:05:00 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_221127047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:01 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben zelf in vier landen door de procedure gegaan, en je komt er zonder een blanco strafblad niet binnen. Toen ik naar Australie verhuisde, moest ik politierapporten van alle landen waar ik de afgelopen tien jaar had gewoond laten zien. Ik kan me voorstellen dat ze in die tijd in Rwanda geen politie dan wel strafbladen hadden, maar dat is een extra reden om dan voorzichtig te zijn. We zijn echt gekke Henkie in Nederland.
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221127195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Alleen bij legale emigratie.
Bij vluchtelingen is het een laken in een pak
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 14:15:47 #53
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127202
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Je zou de Aboriginals eens moeten horen over illegale immigratie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221127383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort. :') Ib4 geen mens is illegaal aldus Jesse.
Je kan gewoon Belgie in zonder paspoort. 8)7
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:48:58 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221127387
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
een laken in een pak
:?
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:52:37 #56
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127399
Ook Australië wordt omgevolkt van de blanke bezetter.

Bekijk deze YouTube-video
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:53:10 #57
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221127409
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen bij legale emigratie.
Bij vluchtelingen is het een laken in een pak
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
:?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:54:26 #58
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221127445
Uhm wat heeft deze gevaarlijke man intussen allemaal in Nederland uitgevroten in die 25 jaar dat ie hier al woont? Hoeveel vrouwen heeft hij verkracht en hoeveel moorden heeft hij gepleegd?

#dtv :@
pi_221127514
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort. :') Ib4 geen mens is illegaal aldus Jesse.
Lachwekkend? Iemand mag alleen voor zijn leven vluchten als hij of zij een paspoort heeft bedoel je? Dat is pas lachwekkend. Zeker als je beseft dat het hebben van een paspoort in veel landen niet standaard is en als een tirannieke overheid of militie haar burgers naar het leven staat dan gaat die overheid of militie die mensen natuurlijk niet ineens een paspoort geven... Een paspoort eisen geeft nog meer macht aan smokkelaars en heeft alleen maar als doel om vluchtelingen het leven zuur te maken
pi_221127539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:48 schreef Hathor het volgende:
Ze hebben gewoon geen flauw idee wie of wat ze allemaal naar binnen halen.

#shitshow.
Judith Sargentini wel hoor.
Dat jij er anders over denkt is gewoon hysterie...

:')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:59:37 #61
117098 Hathor
Effe niet
pi_221127546
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Lachwekkend? Iemand mag alleen voor zijn leven vluchten als hij of zij een paspoort heeft bedoel je? Dat is pas lachwekkend. Zeker als je beseft dat het hebben van een paspoort in veel landen niet standaard is en als een tirannieke overheid of militie haar burgers naar het leven staat dan gaat die overheid of militie die mensen natuurlijk niet ineens een paspoort geven... Een paspoort eisen geeft nog meer macht aan smokkelaars en heeft alleen maar als doel om vluchtelingen het leven zuur te maken
Mjah, maar op youtube staan gewoon beelden van Afrikanen in bootjes die lachend hun paspoorten in de oceaan gooien. Dat is natuurlijk gewoon de kluit belazeren en hoort niet beloond te worden met asiel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221127553
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:34 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En daarom zou de regel moeten zijn: Geen paspoort? Doei.
De mannen werkzaam in de paspoortindustrie hebben pret om zo'n domme mannen zoals jou, omdat jij niet ziet dat die goedkoper en gemakkelijker aan een paspoort kunnen komen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:01:50 #63
117098 Hathor
Effe niet
pi_221127559
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:58 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Judith Sargentini wel hoor.
Dat jij er anders over denkt is gewoon hysterie...

:')
Ik zou die Judith Sargentini graag eens met terugwerkende kracht een hele harde trap onder haar platte reet willen geven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221127562
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Mjah, maar op youtube staan gewoon beelden van Afrikanen in bootjes die lachend hun paspoorten in de oceaan gooien. Dat is natuurlijk gewoon de kluit belazeren en hoort niet beloond te worden met asiel.
Natuurlijk, zeker waar.
Alleen dat is geen reden om daarmee iedereen te duperen. Zo wens ik niet behandeld te worden en ik doe de aanname jij ook niet
pi_221127572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:00 schreef torentje het volgende:

[..]
De mannen werkzaam in de paspoortindustrie hebben pret om zo'n domme mannen zoals jou, omdat jij niet ziet dat die goedkoper en gemakkelijker aan een paspoort kunnen komen.
:')
pi_221127599
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat een rare OP.
Ja wat verwacht je anders van deze user
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:10:49 #67
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221127603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Er zit nogal verschil tussen een enkeling die wel wil integreren en wil bijdragen aan onze maatschappij, of de rest van alle gelukzoekers en handophouders.
Wat een rare, gefrustreerde reactie.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221127642
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat een rare, gefrustreerde reactie.
Het juiste woord is 'correcte'.
pi_221127676
Prachtig om te zien snel het onderwerp van "vluchteling staat voor de rechter wegens genocide" naar over omvolken gaat.

Als het over Israël ging hadden we in no-time een driedelige topic.
Corporate translator
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:27:14 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127713
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Lachwekkend? Iemand mag alleen voor zijn leven vluchten als hij of zij een paspoort heeft bedoel je? Dat is pas lachwekkend. Zeker als je beseft dat het hebben van een paspoort in veel landen niet standaard is en als een tirannieke overheid of militie haar burgers naar het leven staat dan gaat die overheid of militie die mensen natuurlijk niet ineens een paspoort geven... Een paspoort eisen geeft nog meer macht aan smokkelaars en heeft alleen maar als doel om vluchtelingen het leven zuur te maken
Net zoals die paspoort- en bagagecontroles op Schiphol. Puur om iedereen het leven zuur te maken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:36:08 #71
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221127762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Eerst moet eens bekeken worden of hij wel schuldig is, in het geval dat hij schuldig is zit hij dus hier. Hij heeft de Nederlandse nationaliteit, dus hoort hij in een Nederlandse gevangenis.

Maar goed, ga maar lekker verder om jezelf onder te spugen met je onderbuikkots.
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:44:52 #72
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221127804
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
<knip>.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
We hebben al een aardige groep Afghaanse oorlogsmisdadigers die met de Sovjets collaboreerden die hier in het openbaar wonen met een 1F status maar niet uitgezet kunnen worden. Syriërs waar we geen idee van hebben of ze slachtoffer of dader zijn, of beide tegelijk. We hebben IS bruiden die we in sommige gevallen gewoon zelf opgehaald hebben :|W We hebben pro regime eritreers, we zullen ook al wel wat Russische oorlogsmisdadigers hebben.

Wil je nog meer?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221127839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Net zoals die paspoort- en bagagecontroles op Schiphol. Puur om iedereen het leven zuur te maken.
Ik moet toegeven, je reactie klonk in eerste instantie wel lekker.

Alleen ik hoop dat je toch wel het essentiële verschil begrijpt tussen reizen en asiel? Daarnaast is het hebben van een geldig paspoort voor veel mensen niet voldoende om tot Nederland toegelaten te worden, er zijn zelfs inwoners uit bepaalde landen die bij hoge uitzondering een visum krijgen.

Maar dat is veel te inhoudelijk. Laten we vooral dom blijven doen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:58:03 #74
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127865
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik moet toegeven, je reactie klonk in eerste instantie wel lekker.

Alleen ik hoop dat je toch wel het essentiële verschil begrijpt tussen reizen en asiel? Daarnaast is het hebben van een geldig paspoort voor veel mensen niet voldoende om tot Nederland toegelaten te worden, er zijn zelfs inwoners uit bepaalde landen die bij hoge uitzondering een visum krijgen.

Maar dat is veel te inhoudelijk. Laten we vooral dom blijven doen
Zou graag zien dat jij dat eens even haarfijn uit de doeken doet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221127898
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zullen we dat ook even aan Thailand vertellen waar jaarlijks een tsunami aan west-Europese viespeuken naartoe trekt om zich aan kinderen te vergrijpen?
Bijzonder dat patroonherkenning in sommige gevallen dus wel mogelijk is op links.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')