abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:59:37 #61
117098 Hathor
Effe niet
pi_221127546
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Lachwekkend? Iemand mag alleen voor zijn leven vluchten als hij of zij een paspoort heeft bedoel je? Dat is pas lachwekkend. Zeker als je beseft dat het hebben van een paspoort in veel landen niet standaard is en als een tirannieke overheid of militie haar burgers naar het leven staat dan gaat die overheid of militie die mensen natuurlijk niet ineens een paspoort geven... Een paspoort eisen geeft nog meer macht aan smokkelaars en heeft alleen maar als doel om vluchtelingen het leven zuur te maken
Mjah, maar op youtube staan gewoon beelden van Afrikanen in bootjes die lachend hun paspoorten in de oceaan gooien. Dat is natuurlijk gewoon de kluit belazeren en hoort niet beloond te worden met asiel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221127553
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:34 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En daarom zou de regel moeten zijn: Geen paspoort? Doei.
De mannen werkzaam in de paspoortindustrie hebben pret om zo'n domme mannen zoals jou, omdat jij niet ziet dat die goedkoper en gemakkelijker aan een paspoort kunnen komen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:01:50 #63
117098 Hathor
Effe niet
pi_221127559
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:58 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Judith Sargentini wel hoor.
Dat jij er anders over denkt is gewoon hysterie...

:')
Ik zou die Judith Sargentini graag eens met terugwerkende kracht een hele harde trap onder haar platte reet willen geven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221127562
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Mjah, maar op youtube staan gewoon beelden van Afrikanen in bootjes die lachend hun paspoorten in de oceaan gooien. Dat is natuurlijk gewoon de kluit belazeren en hoort niet beloond te worden met asiel.
Natuurlijk, zeker waar.
Alleen dat is geen reden om daarmee iedereen te duperen. Zo wens ik niet behandeld te worden en ik doe de aanname jij ook niet
pi_221127572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:00 schreef torentje het volgende:

[..]
De mannen werkzaam in de paspoortindustrie hebben pret om zo'n domme mannen zoals jou, omdat jij niet ziet dat die goedkoper en gemakkelijker aan een paspoort kunnen komen.
:')
pi_221127599
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat een rare OP.
Ja wat verwacht je anders van deze user
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:10:49 #67
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221127603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Er zit nogal verschil tussen een enkeling die wel wil integreren en wil bijdragen aan onze maatschappij, of de rest van alle gelukzoekers en handophouders.
Wat een rare, gefrustreerde reactie.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221127642
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat een rare, gefrustreerde reactie.
Het juiste woord is 'correcte'.
pi_221127676
Prachtig om te zien snel het onderwerp van "vluchteling staat voor de rechter wegens genocide" naar over omvolken gaat.

Als het over Israël ging hadden we in no-time een driedelige topic.
Corporate translator
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:27:14 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127713
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Lachwekkend? Iemand mag alleen voor zijn leven vluchten als hij of zij een paspoort heeft bedoel je? Dat is pas lachwekkend. Zeker als je beseft dat het hebben van een paspoort in veel landen niet standaard is en als een tirannieke overheid of militie haar burgers naar het leven staat dan gaat die overheid of militie die mensen natuurlijk niet ineens een paspoort geven... Een paspoort eisen geeft nog meer macht aan smokkelaars en heeft alleen maar als doel om vluchtelingen het leven zuur te maken
Net zoals die paspoort- en bagagecontroles op Schiphol. Puur om iedereen het leven zuur te maken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:36:08 #71
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221127762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Eerst moet eens bekeken worden of hij wel schuldig is, in het geval dat hij schuldig is zit hij dus hier. Hij heeft de Nederlandse nationaliteit, dus hoort hij in een Nederlandse gevangenis.

Maar goed, ga maar lekker verder om jezelf onder te spugen met je onderbuikkots.
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:44:52 #72
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221127804
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
<knip>.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
We hebben al een aardige groep Afghaanse oorlogsmisdadigers die met de Sovjets collaboreerden die hier in het openbaar wonen met een 1F status maar niet uitgezet kunnen worden. Syriërs waar we geen idee van hebben of ze slachtoffer of dader zijn, of beide tegelijk. We hebben IS bruiden die we in sommige gevallen gewoon zelf opgehaald hebben :|W We hebben pro regime eritreers, we zullen ook al wel wat Russische oorlogsmisdadigers hebben.

Wil je nog meer?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_221127839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Net zoals die paspoort- en bagagecontroles op Schiphol. Puur om iedereen het leven zuur te maken.
Ik moet toegeven, je reactie klonk in eerste instantie wel lekker.

Alleen ik hoop dat je toch wel het essentiële verschil begrijpt tussen reizen en asiel? Daarnaast is het hebben van een geldig paspoort voor veel mensen niet voldoende om tot Nederland toegelaten te worden, er zijn zelfs inwoners uit bepaalde landen die bij hoge uitzondering een visum krijgen.

Maar dat is veel te inhoudelijk. Laten we vooral dom blijven doen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:58:03 #74
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127865
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik moet toegeven, je reactie klonk in eerste instantie wel lekker.

Alleen ik hoop dat je toch wel het essentiële verschil begrijpt tussen reizen en asiel? Daarnaast is het hebben van een geldig paspoort voor veel mensen niet voldoende om tot Nederland toegelaten te worden, er zijn zelfs inwoners uit bepaalde landen die bij hoge uitzondering een visum krijgen.

Maar dat is veel te inhoudelijk. Laten we vooral dom blijven doen
Zou graag zien dat jij dat eens even haarfijn uit de doeken doet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221127898
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zullen we dat ook even aan Thailand vertellen waar jaarlijks een tsunami aan west-Europese viespeuken naartoe trekt om zich aan kinderen te vergrijpen?
Bijzonder dat patroonherkenning in sommige gevallen dus wel mogelijk is op links.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:05:11 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221127906
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
Nederlandse burgers zou je nooit moeten uitleveren is mijn mening. Nooit.

Duitsland en Oostenrijk hebben het op dat vlak een stuk beter geregeld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221127912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zou graag zien dat jij dat eens even haarfijn uit de doeken doet.
Excuus. Ik heb je verkeerd ingeschat. Dat was lomp van mij. Als je het wil begrijpen kan je begeleider het misschien uitleggen en anders gewoon zo doorgaan
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:07:02 #78
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221127924
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat een rare, gefrustreerde reactie.
Debiele reactie vooral. Omdat het eerder omgedraaid is.
De meeste gedragen zich gewoon.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:09:24 #79
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221127935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:54 schreef Perox het volgende:
Uhm wat heeft deze gevaarlijke man intussen allemaal in Nederland uitgevroten in die 25 jaar dat ie hier al woont? Hoeveel vrouwen heeft hij verkracht en hoeveel moorden heeft hij gepleegd?

#dtv :@
Goed punt ^O^ Na zijn Rwandese praktijk in openluchtchirurgie is hij hier wellicht in een vergelijkbaar ambt in het ziekenhuis doorgestart, en heeft de belastingdienst hem jarenlang leeggetrokken, en hebben wij daar met z'n allen jarenlang van geprofiteerd.

Dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
pi_221127960
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Hij hoort in de gevangenis waar hij zijn misdaden heeft gepleegd. En waarom zou hij niet uitgeleverd kunnen worden, ook al is er geen uitleveringsverdrag dan kan er wel een maatwerk overeenkomst opgesteld worden. Heel D66toch? Het kan wèl!
Nederlanders en mensen die hier verblijven hebben vergaande rechtsbescherming. Gelukkig maar want voor hetzelfde geld worden jij of je familie het land uitgezet omdat je ergens van wordt verdacht of simpelweg omdat jouw kop iemand D666 niet aanstaat.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:13:49 #81
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127968
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Excuus. Ik heb je verkeerd ingeschat. Dat was lomp van mij. Als je het wil begrijpen kan je begeleider het misschien uitleggen en anders gewoon zo doorgaan
Precies. Want je komt zelf al tot de conclusie dat er een kunstmatig verschil is tussen "reizen" en "asiel". En die bestaat alleen in jouw walnootbrein.

Zeg dat dan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221127987
Als hij een dubbele nationaliteit heeft, de Nederlandse afnemen en het land uit schoppen. Laat hem daar maar in de gevangenis zitten voor de rest van zijn leven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:40:22 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221128094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:17 schreef Telefoonvork het volgende:
Als hij een dubbele nationaliteit heeft, de Nederlandse afnemen en het land uit schoppen. Laat hem daar maar in de gevangenis zitten voor de rest van zijn leven.
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:44:42 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128132
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:04 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Bijzonder dat patroonherkenning in sommige gevallen dus wel mogelijk is op links.
Wat is daar precies zo 'bijzonder' aan?
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:45:47 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
... en tegelijkertijd het rechtssysteem in eigen land willen afbreken.
Huilen dan.
pi_221128158
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat is daar precies zo 'bijzonder' aan?
Omdat het afwijkt van de gewone gang van zaken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:50:22 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:47 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Omdat het afwijkt van de gewone gang van zaken.
Verklaar je nader: wat is volgens jou de 'gewone gang van zaken', en wat is hier de 'afwijking' daarvan?
Huilen dan.
pi_221128180
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Verklaar je nader: wat is volgens jou de 'gewone gang van zaken', en wat is hier de 'afwijking' daarvan?
Het vermogen om blijkbaar wel patronen te kunnen herkennen terwijl dit normaliter vermeend onmogelijk zou zijn.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:53:00 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
Hij krijgt het rechtssysteem wat hij verdient.

Maar toon nog wat sympathie voor massamoordenaars joh. Het tekent de contreien van users zoals jou.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:54:53 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:52 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Het vermogen om blijkbaar wel patronen te kunnen herkennen terwijl dit normaliter vermeend onmogelijk zou zijn.
Hoe kom je erbij dat ik geen patronen zou kunnen herkennen :?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')