Maar hij kwam wel rechtstreeks uit Rwanda waar zich de meest afgrijselijke taferelen hebben afgespeeld rond die tijd. Juist mensen uit dat soort gebieden moeten veel beter gescreend worden voor je ze uberhaupt binnen laat. We waren toch niet totaal onwetend in 1998?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar deze man is toch niet gisteren binnengekomen? Ik lees 1998, en dat waren toch echt hele andere tijdens als het gaat om de verspreiding van informatie over de wereld.
Er zit nogal wat vershil tussen een toerist en vluchtelingen. Dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.
Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
Hier. Nederland is van iedereen. Kunnen wij als belastingbetaler wel voor opdraaien.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:47 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hier, of terugsturen naar land van herkomst?
Las dat hij pas sinds 2014 werd gezocht. Maar, we hebben het over 1998, toen woede er een grote oorlog in die contreien wat het in combinatie met de afwezigheid van communicatie ne informatieverspreiding zoals we die nu kennen, toch wel wel een groot stuk makkelijker maakte om door de mazen heen te glippen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar hij kwam wel rechtstreeks uit Rwanda waar zich de meest afgrijselijke taferelen hebben afgespeeld rond die tijd. Juist mensen uit dat soort gebieden moeten veel beter gescreend worden voor je ze uberhaupt binnen laat. We waren toch niet totaal onwetend in 1998?
Ik snap eigenlijk niet waarom niet alle criminelen uit de hele wereld hier niet bestraft worden. Waarom zouden andere landen daar voor moeten opdraaienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Hier. Nederland is van iedereen. Kunnen wij als belastingbetaler wel voor opdraaien.
Hier, want terugsturen gaat niet. En als je hem ergens anders dumpt wordt de kans dat hij zijn straf ontloopt wel erg groot.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:47 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hier, of terugsturen naar land van herkomst?
Er zit ook nogal wat verschil tussen zo'n beetje alle vluchtelingen en oorlogsmisdadigers.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Er zit nogal wat vershil tussen een toerist en vluchtelingen. Dat weet jij ook wel.
Daarom moeten we de zooi ook omdraaien. Toon maar aan dat je wel deugt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En daarom zou je bij die laatste groep wat meer voorzichtigheid moeten betrachten. Maar ga je elke schurk eruit vissen? Natuurlijk niet.
Helaas zijn die vrouwen niet altijd VROUWEN.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In welke tijd leef jij nog joh. Dat gebeurt daar zelden.
Veel mannen gaan daar heen omdat menigtes vrouwen daar als fruitvliegjes op je af komen in ruil voor wat kleingeld.
Om hetzelfde effect in Nederland te krijgen moet je minstens 2 sportwagens hebben en een kast van een huis.
Nee, hij is geen tourist.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.
Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
Idd. Gek dat andere landen dat wel snappen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom moeten we de zooi ook omdraaien. Toon maar aan dat je wel deugt.
Ja leuk toch. Veel van die ladyboys zien daar best goed uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:04 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Helaas zijn die vrouwen niet altijd VROUWEN.
En toch komen oorlogmisdadigers hier binnen, zolang daar spraken van is in combinatie met andere criminelen ben ik volkomen voor grenzen dicht.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er zit ook nogal wat verschil tussen zo'n beetje alle vluchtelingen en oorlogsmisdadigers.
Er zit nogal verschil tussen een enkeling die wel wil integreren en wil bijdragen aan onze maatschappij, of de rest van alle gelukzoekers en handophouders.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
Er zit ook nogal wat verschil tussen zo'n beetje alle vluchtelingen en oorlogsmisdadigers.
Van een Duitse toerist kunnen we wel een stuk gemakkelijker de identiteit en eventuele antecedenten achterhalen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.
Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
En daarom zou de regel moeten zijn: Geen paspoort? Doei.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
omdat ze, heel geslepen, hun paspoort weggooien.
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:34 schreef PurifieR het volgende:
[..]
En daarom zou de regel moeten zijn: Geen paspoort? Doei.
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:01 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben zelf in vier landen door de procedure gegaan, en je komt er zonder een blanco strafblad niet binnen. Toen ik naar Australie verhuisde, moest ik politierapporten van alle landen waar ik de afgelopen tien jaar had gewoond laten zien. Ik kan me voorstellen dat ze in die tijd in Rwanda geen politie dan wel strafbladen hadden, maar dat is een extra reden om dan voorzichtig te zijn. We zijn echt gekke Henkie in Nederland.
Alleen bij legale emigratie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Je zou de Aboriginals eens moeten horen over illegale immigratie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Je kan gewoon Belgie in zonder paspoort.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort.Ib4 geen mens is illegaal aldus Jesse.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen bij legale emigratie.
Bij vluchtelingen is het een laken in een pak
quote:
Lachwekkend? Iemand mag alleen voor zijn leven vluchten als hij of zij een paspoort heeft bedoel je? Dat is pas lachwekkend. Zeker als je beseft dat het hebben van een paspoort in veel landen niet standaard is en als een tirannieke overheid of militie haar burgers naar het leven staat dan gaat die overheid of militie die mensen natuurlijk niet ineens een paspoort geven... Een paspoort eisen geeft nog meer macht aan smokkelaars en heeft alleen maar als doel om vluchtelingen het leven zuur te makenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort.Ib4 geen mens is illegaal aldus Jesse.
Judith Sargentini wel hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:48 schreef Hathor het volgende:
Ze hebben gewoon geen flauw idee wie of wat ze allemaal naar binnen halen.
#shitshow.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |