abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:49:10 #31
117098 Hathor
Effe niet
pi_221125132
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar deze man is toch niet gisteren binnengekomen? Ik lees 1998, en dat waren toch echt hele andere tijdens als het gaat om de verspreiding van informatie over de wereld.
Maar hij kwam wel rechtstreeks uit Rwanda waar zich de meest afgrijselijke taferelen hebben afgespeeld rond die tijd. Juist mensen uit dat soort gebieden moeten veel beter gescreend worden voor je ze uberhaupt binnen laat. We waren toch niet totaal onwetend in 1998?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221125153
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
Er zit nogal wat vershil tussen een toerist en vluchtelingen. Dat weet jij ook wel.
pi_221125166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:47 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Hier, of terugsturen naar land van herkomst?
Hier. Nederland is van iedereen. Kunnen wij als belastingbetaler wel voor opdraaien.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 10:56:44 #34
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221125200
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:49 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maar hij kwam wel rechtstreeks uit Rwanda waar zich de meest afgrijselijke taferelen hebben afgespeeld rond die tijd. Juist mensen uit dat soort gebieden moeten veel beter gescreend worden voor je ze uberhaupt binnen laat. We waren toch niet totaal onwetend in 1998?
Las dat hij pas sinds 2014 werd gezocht. Maar, we hebben het over 1998, toen woede er een grote oorlog in die contreien wat het in combinatie met de afwezigheid van communicatie ne informatieverspreiding zoals we die nu kennen, toch wel wel een groot stuk makkelijker maakte om door de mazen heen te glippen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:57:20 #35
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221125205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Hier. Nederland is van iedereen. Kunnen wij als belastingbetaler wel voor opdraaien.
Ik snap eigenlijk niet waarom niet alle criminelen uit de hele wereld hier niet bestraft worden. Waarom zouden andere landen daar voor moeten opdraaien :? :?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 10:58:05 #36
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221125209
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:47 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Hier, of terugsturen naar land van herkomst?
Hier, want terugsturen gaat niet. En als je hem ergens anders dumpt wordt de kans dat hij zijn straf ontloopt wel erg groot.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:59:00 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221125213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Er zit nogal wat vershil tussen een toerist en vluchtelingen. Dat weet jij ook wel.
Er zit ook nogal wat verschil tussen zo'n beetje alle vluchtelingen en oorlogsmisdadigers.
Huilen dan.
pi_221125234
Ik ben zelf in vier landen door de procedure gegaan, en je komt er zonder een blanco strafblad niet binnen. Toen ik naar Australie verhuisde, moest ik politierapporten van alle landen waar ik de afgelopen tien jaar had gewoond laten zien. Ik kan me voorstellen dat ze in die tijd in Rwanda geen politie dan wel strafbladen hadden, maar dat is een extra reden om dan voorzichtig te zijn. We zijn echt gekke Henkie in Nederland.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:04:02 #39
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221125259
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En daarom zou je bij die laatste groep wat meer voorzichtigheid moeten betrachten. Maar ga je elke schurk eruit vissen? Natuurlijk niet.
Daarom moeten we de zooi ook omdraaien. Toon maar aan dat je wel deugt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221125263
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
In welke tijd leef jij nog joh. Dat gebeurt daar zelden.
Veel mannen gaan daar heen omdat menigtes vrouwen daar als fruitvliegjes op je af komen in ruil voor wat kleingeld.

Om hetzelfde effect in Nederland te krijgen moet je minstens 2 sportwagens hebben en een kast van een huis.
Helaas zijn die vrouwen niet altijd VROUWEN.
pi_221125280
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
Nee, hij is geen tourist.
Hij heeft onder valse voorwendselen de Nedelandse nationaliteit verkregen.

En ja, ik denk wel dat we problemen hebben en nog gaan krijgen met deze personen.
Ze brengen de genocide die ze in een ander land veroorzaakt naar Nederland.
pi_221125349
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daarom moeten we de zooi ook omdraaien. Toon maar aan dat je wel deugt.
Idd. Gek dat andere landen dat wel snappen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:21:11 #43
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221125404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:04 schreef Trademarker het volgende:

[..]
Helaas zijn die vrouwen niet altijd VROUWEN.
Ja leuk toch. Veel van die ladyboys zien daar best goed uit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221125432
Welkom welkom in ons land. *O*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221125444
Geef meteen je dochters maar af. Of laat jezelf genocideren. Maarja dat mag allemaal niet gezegd. :')

En volgens judith hoe heet ze alweer is allemaal fakenews en onzin dat er terroristen de EU binnenkomen. Nou iemand die genocide op zijn CV heeft staan is nog ff een slag erger lijkt mij.

Weg ermee, terug naar donker Afrika. :W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221125455
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Er zit ook nogal wat verschil tussen zo'n beetje alle vluchtelingen en oorlogsmisdadigers.
En toch komen oorlogmisdadigers hier binnen, zolang daar spraken van is in combinatie met andere criminelen ben ik volkomen voor grenzen dicht.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:18:26 #47
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221126243
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
Er zit ook nogal wat verschil tussen zo'n beetje alle vluchtelingen en oorlogsmisdadigers.
Er zit nogal verschil tussen een enkeling die wel wil integreren en wil bijdragen aan onze maatschappij, of de rest van alle gelukzoekers en handophouders.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:56:31 #48
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221126464
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is onmogelijk om van iedereen die dit land binnenkomt te weten wat ze precies uitgespookt hebben. Van Duitse toeristen weet je dat ook njet.

Vooralsnog is er geen aanleiding om te denken dat we we een probleem hebben of gaan krijgen met oorlogsmisdadigers die zich hier heimelijk ophouden, dus het lijkt er gewoon op alsof dit een goedkoop stokje is om elke migrant mee te slaan.
Van een Duitse toerist kunnen we wel een stuk gemakkelijker de identiteit en eventuele antecedenten achterhalen.
Het systeem heeft zich veel teveel verantwoordelijkheid op de hals gehaald door te doen alsof we dit ook kunnen met allerlei lui uit vage, achtergebleven landen. We kunnen vaak niet eens vaststellen of ze überhaupt uit het land komen waarvan ze zeggen dat ze er vandaan komen, omdat ze, heel geslepen, hun paspoort weggooien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schanulleke op 23-06-2026 13:22:43 ]
Life is what you make it.
pi_221126757
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
omdat ze, heel geslepen, hun paspoort weggooien.
En daarom zou de regel moeten zijn: Geen paspoort? Doei.
pi_221126976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:34 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En daarom zou de regel moeten zijn: Geen paspoort? Doei.
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort. :') Ib4 geen mens is illegaal aldus Jesse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:05:00 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_221127047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:01 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben zelf in vier landen door de procedure gegaan, en je komt er zonder een blanco strafblad niet binnen. Toen ik naar Australie verhuisde, moest ik politierapporten van alle landen waar ik de afgelopen tien jaar had gewoond laten zien. Ik kan me voorstellen dat ze in die tijd in Rwanda geen politie dan wel strafbladen hadden, maar dat is een extra reden om dan voorzichtig te zijn. We zijn echt gekke Henkie in Nederland.
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221127195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Alleen bij legale emigratie.
Bij vluchtelingen is het een laken in een pak
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 14:15:47 #53
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127202
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zijn ze in Australie zo streng dan? Hoe komt het dan dat mensen in Melbourne steen en been klagen over de demografische veranderingen die daar de laatste jaren hebben plaatsgevonden?
Je zou de Aboriginals eens moeten horen over illegale immigratie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221127383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort. :') Ib4 geen mens is illegaal aldus Jesse.
Je kan gewoon Belgie in zonder paspoort. 8)7
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:48:58 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221127387
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
een laken in een pak
:?
Huilen dan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:52:37 #56
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127399
Ook Australië wordt omgevolkt van de blanke bezetter.

Bekijk deze YouTube-video
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:53:10 #57
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221127409
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen bij legale emigratie.
Bij vluchtelingen is het een laken in een pak
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
:?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:54:26 #58
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221127445
Uhm wat heeft deze gevaarlijke man intussen allemaal in Nederland uitgevroten in die 25 jaar dat ie hier al woont? Hoeveel vrouwen heeft hij verkracht en hoeveel moorden heeft hij gepleegd?

#dtv :@
pi_221127514
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat dat geen voorwaarde is, is sowieso lachwekkend. Je weet al genoeg als ze geen paspoort hebben. Ik mag ook geen land in zonder paspoort. :') Ib4 geen mens is illegaal aldus Jesse.
Lachwekkend? Iemand mag alleen voor zijn leven vluchten als hij of zij een paspoort heeft bedoel je? Dat is pas lachwekkend. Zeker als je beseft dat het hebben van een paspoort in veel landen niet standaard is en als een tirannieke overheid of militie haar burgers naar het leven staat dan gaat die overheid of militie die mensen natuurlijk niet ineens een paspoort geven... Een paspoort eisen geeft nog meer macht aan smokkelaars en heeft alleen maar als doel om vluchtelingen het leven zuur te maken
pi_221127539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:48 schreef Hathor het volgende:
Ze hebben gewoon geen flauw idee wie of wat ze allemaal naar binnen halen.

#shitshow.
Judith Sargentini wel hoor.
Dat jij er anders over denkt is gewoon hysterie...

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')