abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221128216
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik geen patronen zou kunnen herkennen :?
Ik erken nota bene in mijn oorsponkelijke reactie dat je vermogen tot patroonherkenning buiten de norm valt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:03:21 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221128237
Nou, bedankt voor dit "compliment"... of zo.
Huilen dan.
pi_221128272
Zelfs als deze man een straf krijgt heeft hij waarschijnlijk nog eerder een woning dan de gemiddelde Nederlander.

Ook fijn dat we duizenden aangiften blijven liggen

https://www.telegraaf.nl/(...)ebben/157300995.html

maar we wel tijd geld en energie willen steken in "vluchtelingen".

[ Bericht 65% gewijzigd door Kickinalfa op 23-06-2026 17:13:13 ]
pi_221132685
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja echt heel gek dat je niet precies weet wat iemand uitgespookt heeft aan de andere kant van de wereld.
Ja terechte opmerking.

Per direct assielstop en grenzen dicht dus.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_221133925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:49 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maar hij kwam wel rechtstreeks uit Rwanda waar zich de meest afgrijselijke taferelen hebben afgespeeld rond die tijd. Juist mensen uit dat soort gebieden moeten veel beter gescreend worden voor je ze uberhaupt binnen laat. We waren toch niet totaal onwetend in 1998?
Voor zover ik het me herinner hadden we toen alleen maar Els De Temmerman die hier over berichtte. Andere westerse journalisten durfden dat gebied niet eens binnen te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hiddendoe op 24-06-2026 08:41:08 ]
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:37:59 #96
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221133938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
Ik heb ook totaal geen vertrouwen in ons eigen rechtsysteem.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221134524
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik heb ook totaal geen vertrouwen in ons eigen rechtsysteem.
Fred Spijkers ook niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Spijkers
pi_221134537
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hij krijgt het rechtssysteem wat hij verdient.

Maar toon nog wat sympathie voor massamoordenaars joh. Het tekent de contreien van users zoals jou.jij.
Contreien? :?
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:15:05 #99
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221134549
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Fred Spijkers ook niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Spijkers
Ze noemen mij ook weleens spijker.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221134753
99 reacties maar, vroeger waren we al aan deeltje 2 begonnen. Waar zijn de rest van de users @Tengano
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:16:24 #101
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221135772
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:
99 reacties maar, vroeger waren we al aan deeltje 2 begonnen. Waar zijn de rest van de users @:tengano
Lekker naar het strand misschien *O* *O* *O*
pi_221143598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja leuk toch. Veel van die ladyboys zien daar best goed uit.
Maakt ook niet uit. Als je haar/hem van achter neemt maakt het ook niet zo veel uit.
pi_221143608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja leuk toch. Veel van die ladyboys zien daar best goed uit.
:r :r :r * oneindig.
pi_221143886
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:30 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]
Precies, dan maar gewoon allemaal binnen halen en dan zien we wel op den duur of ze zich kunnen gedragen of niet.
Op zich heeft hij zich hier wel gedragen toch?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:21:55 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221144104
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:38 schreef PurifieR het volgende:

[..]
:r :r :r * oneindig.


Heerlijk. O+
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221144105
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Heerlijk. O+
Pass. Ik val niet op mannen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:23:54 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221144108
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:22 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Pass. Ik val niet op mannen.
Jouw probleem.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')