Ik erken nota bene in mijn oorsponkelijke reactie dat je vermogen tot patroonherkenning buiten de norm valt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik geen patronen zou kunnen herkennen
Ja terechte opmerking.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja echt heel gek dat je niet precies weet wat iemand uitgespookt heeft aan de andere kant van de wereld.
Voor zover ik het me herinner hadden we toen alleen maar Els De Temmerman die hier over berichtte. Andere westerse journalisten durfden dat gebied niet eens binnen te gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar hij kwam wel rechtstreeks uit Rwanda waar zich de meest afgrijselijke taferelen hebben afgespeeld rond die tijd. Juist mensen uit dat soort gebieden moeten veel beter gescreend worden voor je ze uberhaupt binnen laat. We waren toch niet totaal onwetend in 1998?
Ik heb ook totaal geen vertrouwen in ons eigen rechtsysteem.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verbluffend hoe users, die dit soort landen altijd afschilderen als ‘onderontwikkeld’ en ‘middeleeuws’ plots een onbegrensd vertrouwen blijken te hebben in het rechtssysteem van diezelfde landen.
Fred Spijkers ook niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen vertrouwen in ons eigen rechtsysteem.
Contreien?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij krijgt het rechtssysteem wat hij verdient.
Maar toon nog wat sympathie voor massamoordenaars joh. Het tekent de contreien van users zoals jou.jij.
Ze noemen mij ook weleens spijker.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Fred Spijkers ook niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Spijkers
Lekker naar het strand misschienquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:
99 reacties maar, vroeger waren we al aan deeltje 2 begonnen. Waar zijn de rest van de users @:tengano
Maakt ook niet uit. Als je haar/hem van achter neemt maakt het ook niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja leuk toch. Veel van die ladyboys zien daar best goed uit.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja leuk toch. Veel van die ladyboys zien daar best goed uit.
Op zich heeft hij zich hier wel gedragen toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:30 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Precies, dan maar gewoon allemaal binnen halen en dan zien we wel op den duur of ze zich kunnen gedragen of niet.
Jouw probleem.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |