Goed punt, ijs halenquote:
Smakelijk,quote:Op maandag 22 juni 2026 17:58 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Opgebroken aardappeltjes met gehaktballetjes
Hoi Leeuwardenquote:
Harnsquote:
Grote bak popcornquote:Op maandag 22 juni 2026 17:58 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Opgebroken aardappeltjes met gehaktballetjes
Zout of zoet?quote:
Have funquote:
Nounouquote:
Kende ik niet.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je deze?
https://www.klimaateffectatlas.nl/nl/
We gaan het zien.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Argentinie wereldkampioen is door de Fifa besloten ... ze kunnen niets fout doen
Ik hoor net van de Belg dat bij de vorige wedstrijd van Argentinie 2 VAR leden argentijns waren .... dan klopt er volgens mij iets nietquote:
Ik.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Wie is nou de sterspeler van dit oostenrijk?
Beetje vreemd wel.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor net van de Belg dat bij de vorige wedstrijd van Argentinie 2 VAR leden argentijns waren .... dan klopt er volgens mij iets niet
Noch is een fabrikant van accessoires voor op je treinbaan.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
2e assistenten of zo iets .... niet de officiele VAR maar dan noch
Rivella?quote:
Verklaardtdt een hoop welquote:
Hij ziet er wel uit als een deegroller?quote:Op maandag 22 juni 2026 21:58 schreef maily het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
familie van jou?
[ afbeelding ]
Over hem praten we nietquote:Op maandag 22 juni 2026 21:58 schreef maily het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
familie van jou?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2026 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over hem praten we niet
Over niemand eigenlijk.
Vermoord door trumps reflecting pool? Of hoe heet dat ding?quote:
Dat ding heet Trump ja.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vermoord door trumps reflecting pool? Of hoe heet dat ding?
Zou die nu nog zijn tanden poetsenquote:
Dit bedoel ik:quote:Op maandag 22 juni 2026 22:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ding heet Trump ja.
Vermoord met H2O2.
Daar gaat alles wel dood jaquote:
Geluktquote:
Frühstückquote:
Dat is Limburgsquote:
Okequote:
Ja, die lui zijn altijd wat kortaf en zo Het schijnt te staan voor 'Hoe gaat het er mee'quote:
Heb het hier nog niet gehoord, al spreken ze hier meer engels of duits of weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, die lui zijn altijd wat kortaf en zo Het schijnt te staan voor 'Hoe gaat het er mee'
Ik vind het wat lomp maar soit![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, we krijgen een superhittegolf hier,
zin in![]()
![]()
https://www.nu.nl/weerber(...)en-van-het-land.html
Ach het gaat overal heet wordenquote:
Bloody hot.quote:
quote:Recordwarmte verwacht in nacht van donderdag op vrijdag
Het KNMI verwacht dat de nacht van donderdag op vrijdag de warmste wordt die ooit in Nederland is gemeten. Het weerinstituut gaat ervan uit dat de temperatuur in De Bilt dan niet onder de 24 graden zal zakken. Het huidige record is bereikt op 27 juli 2018, toen de temperatuur 's nachts ook ruim boven de 20 graden bleef.
Lokaal zal het in de nacht van donderdag op vrijdag trouwens wel warmer kunnen worden. In Beek in Zuid-Limburg verwacht het KNMI dat de temperatuur dik 25 graden blijft. Ook dat zal een record zijn, want het huidige is 24,4 graden. Dat werd ook gemeten op 27 juli in 2018, maar dan in het Gelderse Deelen.
Lekker dan.quote:
Gelukkig is Beek toch wel 15km van hier .......quote:
quote:
Hulloquote:
half uurtje fietsen maar ... je kunt hetquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig is Beek toch wel 15km van hier .......
Ja, die zijn nu niet aan te slepen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bloody hot.
Ik heb een airco aangeschaft. Die dingen waren bijna overal uitverkocht
Echt lang geleden dat ik op de fiets gezeten hebquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
half uurtje fietsen maar ... je kunt het
Maar ik heb er nog één gevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die zijn nu niet aan te slepen.
24C in De Bilt. En ook al is dat om de hoek, hier in Utrecht is het al gauw een paar graden warmer.quote:
Hier in het noorden is het altijd een stuk koeler. Het is hier nu 25 graden en ik heb inmiddels alles open.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
24C in De Bilt. En ook al is dat om de hoek, hier in Utrecht is het al gauw een paar graden warmer.
Dan heeft het zelfs geen zin om 's nachts de ramen open te zetten.
Op de slaapkamerquote:
Hier 26,5 binnen en buiten, en ik heb ook alles open.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier in het noorden is het altijd een stuk koeler. Het is hier nu 25 graden en ik heb inmiddels alles open.
Heel Europa kookt helaasquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef pullup het volgende:
25, er zijn wat ramen open![]()
Morgen vertrek ik naar Luzern voor de wereldbeker waar het ongeveer even warm gaat zijn als hier helaas
Lekker toch wel daar heen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef pullup het volgende:
Morgen vertrek ik naar Luzern voor de wereldbeker waar het ongeveer even warm gaat zijn als hier helaas
Ja het is net wat minder dan een paar weken geleden in Sevilla waar het 39 gr was maar daar hadden we airco en dat moet ik nu nog maar zienquote:
Warmste dag ooit vandaag in heel Spanje boven de 40 of zquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is net wat minder dan een paar weken geleden in Sevilla waar het 39 gr was maar daar hadden we airco en dat moet ik nu nog maar zien
Mjah men zegt 35 gr vrijwel de hele periode, in de middag danquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch wel daar heen?
En aan het water, in de bergen. Kan me niet voorstellen dat het daar warmer is dan waar je nu zit in de stad
In de schaduwquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah men zegt 35 gr vrijwel de hele periode, in de middag dan
Dan nog is het aan het water of in de bergen vaak beter aanvoelend dan een stad met al het beton.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah men zegt 35 gr vrijwel de hele periode, in de middag dan
Ik zal verslag doen als ik terug ben, kan ook niet de hele tijd met de voetjes in het water gaan zittenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog is het aan het water of in de bergen vaak beter aanvoelend dan een stad met al het beton.
Kan me voorstellen dat je het heet krijgt van al dat schreeuwen naar die falende roeiersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal verslag doen als ik terug ben, kan ook niet de hele tijd met de voetjes in het water gaan zittenEr moet ook wat gebeuren
Succes maar weer en sterkte met de hitte maar dat hebben we overal nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal verslag doen als ik terug ben, kan ook niet de hele tijd met de voetjes in het water gaan zittenEr moet ook wat gebeuren
Klopt, als ik. kijk is het hier vooral vrijdag warmer dan daar met 38 graden of zoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes maar weer en sterkte met de hitte maar dat hebben we overal nodig
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh, krijgen we dan ook geen morningbirdies?
Daar moeten we het toch eens over aan gaan hebben dan,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Zal er morgen 1 doen dat lukt nog net
Gaat deze zomer nog een paar keer gebeurenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moeten we het toch eens over aan gaan hebben dan,
dit kan niet zomaar he
Godverdomme.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Zal er morgen 1 doen dat lukt nog net
Is je verlofaanvraag al goedgekeurd dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat deze zomer nog een paar keer gebeurenTripje Henley, en vakantie nog op komst
Leuk die English Society kak altijd weer ...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat deze zomer nog een paar keer gebeurenTripje Henley, en vakantie nog op komst
wel een viseterquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:25 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3moxxrzi6p22x
En een baby otter is ook liev
Hup Ghanaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk die English Society kak altijd weer ...
Zo is dat ... Vermoed dat de Fifa daar anders over denkt ...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hup Ghana![]()
Altijd mijn favo momentje als die Engelsen uit het toernooi liggen
Die herinner ik me idd nog .... fris nat en saaiquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
Wie herinnert zich de hete zomer van 1976?
[ afbeelding ]
Doe mij maar weer zo’n zomer als die van 1976.
Niet speciaal terwijl ik er toch al bijna 10 jaar op had zitten in de zomer toenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het nog, vakantie op Texelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Zidane toch nog zn intrede doen ..?!?!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Frankrijk gaat (voorlopig?) verder zonder koots ....
Misschien komt Deschamps nog wel terug,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan Zidane toch nog zn intrede doen ..?!?!
Ah OK ... Nigel de Jong bleef wel gewoon ...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien komt Deschamps nog wel terug,
Moet nu alleen eerst zijn moeder begraven![]()
Dat zijn keuzes wel jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ... Nigel de Jong bleef wel gewoon ...
Jerry heb ik hier nog wel eens zien lopen ..
Ga je met de trein richting Zwitserland?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hup Ghana![]()
Altijd mijn favo momentje als die Engelsen uit het toernooi liggen
Hij zal zich wel laten roeien ..quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je met de trein richting Zurich?
Er rijdt nu niets in Duitsland, alle treinverkeer ligt stil.
Das een goede tocht zo de Rijn opquote:
Erger nog, dan hoeven ze echt geen wedstrijd meer te doen ....quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier 26,5 binnen en buiten, en ik heb ook alles open.
Hoeveel moeite had NL met die tegenstander?quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:03 schreef chufi het volgende:
Engeland valt door de mand .... en weten niet te winnen ...
Ghana ? geen idee.. wanneer was dat ? Maar Ghana is ook goedquote:Op woensdag 24 juni 2026 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel moeite had NL met die tegenstander?
Oh wacht, my bad. Had de verkeerde voor me.quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ghana ? geen idee.. wanneer was dat ? Maar Ghana is ook goed
Have funquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef pullup het volgende:
Die kans is er ...quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef RedShoe het volgende:
Er is een kans dat het hitterecord eraan gaat
Goed plan wel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kans is er ...
Ik blijf de komende dagen binnen ..
Ik krijg meteen een uitvaartreclame te zien.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef RedShoe het volgende:
Het was fijn je gekend te hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik krijg meteen een uitvaartreclame te zien.
[ afbeelding ]
Insgelijksquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was fijn je gekend te hebben.
Kon ik dat maarquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kans is er ...
Ik blijf de komende dagen binnen ..
Je post niet veel meer in je eigen topicreeks:quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef RedShoe het volgende:
Precies dat heb ik afgelopen week ook gedaanquote:
35 graden dan weer koel voor een mens ...quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Precies dat heb ik afgelopen week ook gedaanwe hebben zn thermometer mee voor werk dus beetje mee gespeeld. Zelf was ik maar 35 graden
Ik heb net een oude dame haar eten opgewarmd, hoefde niet in de magnetron, 5 minuten in de zon kon ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:15 schreef RedShoe het volgende:
Zo, wat een hitte.
Lijkt echt op een oven buiten
Scheelt weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net een oude dame haar eten opgewarmd, hoefde niet in de magnetron, 5 minuten in de zon kon ook
Niet dat ik dat deed, maar het kon welquote:
Snap ik. Gaat ook niet lukken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet dat ik dat deed, maar het kon wel
Inclusief zand en dode muggen van de motorkapquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik. Gaat ook niet lukken.
Eitje bakken op de motorkap zou wel kunnen
Gratis vleesquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Inclusief zand en dode muggen van de motorkap
Wil je een eitje?quote:
Nog 2-3 dagen...quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:16 schreef RedShoe het volgende:
In het hele land (op Ameland na) tropisch vandaag...
[ afbeelding ]
Nog 2-3 dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Na zondag wordt het iets koeler.quote:
Verschil van 10 graden.quote:
Eerst voelen, dan gelovenquote:
Scheelt een jasquote:
Zoiets jaquote:
Je doet een jas aan bij 25 graden?quote:
Hoi jijquote:
Motorjasquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je doet een jas aan bij 25 graden?
Hoiquote:
quote:
Ho maar, dadelijk krijg ik het nog warmerquote:
Ohquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ho maar, dadelijk krijg ik het nog warmer
Niet zo treurig doen.quote:
Nee, ik ga met dit weer niet toeren. Zo'n heet pak is ook niet fijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet zo treurig doen.
Ben je nog op je motor weg geweest van de week, toen het nog iets koeler was want nu smelten volgens mij gelijk je banden weg.
Erg verstandig. Ook omdat de wind ook fokking heet is.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ga met dit weer niet toeren. Zo'n heet pak is ook niet fijn
Zelfs met de snelheid die ik kan halen is het niet fijn toeren. En je moet een keer stilstaan, dat voelt ook als een klap.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erg verstandig. Ook omdat de wind ook fokking heet is.
Jullie lopen toch niet te flikflooien?quote:
Begrijp ik helemaal. Gewoon niet doen nu.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs met de snelheid die ik kan halen is het niet fijn toeren. En je moet een keer stilstaan, dat voelt ook als een klap.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie lopen toch niet te flikflooien?![]()
Misschienquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie lopen toch niet te flikflooien?![]()
Nee zeker niet. 25 is ideale temperatuurquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Begrijp ik helemaal. Gewoon niet doen nu.
Als mijn parkiet het merkt dan ben je nog niet jarig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Nee zeker niet. 25 is ideale temperatuur
Wel mee eens, die 25 graden. Ook voor autorijden zonder airco.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Nee zeker niet. 25 is ideale temperatuur
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als mijn parkiet het merkt dan ben je nog niet jarig.
Ik zal die parkiet eens parkeren!quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als mijn parkiet het merkt dan ben je nog niet jarig.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel mee eens, die 25 graden. Ook voor autorijden zonder airco.
En don't forget de tag on your bike.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs met de snelheid die ik kan halen is het niet fijn toeren. En je moet een keer stilstaan, dat voelt ook als een klap.
De tracker kan registreren hoe hard ik ga jaquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
En don't forget de tag on your bike.
Registreert die ook snelheden? En wie er achterop zit?
Lekker hoor, ik heb net een ijsje op.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu neem ik zo ff een stukje chocolade
Hi mailyquote:
Mailyquote:
Ben je aan het werk daar?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:40 schreef engine het volgende:
Ik heb het geluk in Parijs te zitten. Is volgens mij al een week 35+ graden en vandaag 40.
Helaas wel ja.quote:
Je was okay, nu ben je well-donequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:40 schreef engine het volgende:
Ik heb het geluk in Parijs te zitten. Is volgens mij al een week 35+ graden en vandaag 40.
Bah bah, heb je wel airco waar je moet slapen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:40 schreef engine het volgende:
quote:
Ja dat wel en dat heb ik thuis dan weer nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bah bah, heb je wel airco waar je moet slapen?
Toch nog iets positiefs voor iig de nacht, alleen vermoed ik dat het met jouw werk nu ook best wel niet te doen is, heb je aangepaste werktijden?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel en dat heb ik thuis dan weer niet
Nee dat niet. Tien uur gewerkt vandaag maar we nemen wel meer en langere pauzes. En heel veel water drinken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch nog iets positiefs voor iig de nacht, alleen vermoed ik dat het met jouw werk nu ook best wel niet te doen is, heb je aangepaste werktijden?
Ga je dan niet helemaal kapot van de hitte met je beschermende kleding?quote:
Het is net aan ... hoop dat het buiten nu net iets koeler is ...quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]staat al eventjes open bij mij maar is warme lucht wat er door mijn huis heen waait.
Ik hoop dat jij wel wat koelere wind hebt.
Gristus, sterkte dan nog komende tijd met de hitte en inderdaad, voldoende water blijven drinken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Tien uur gewerkt vandaag maar we nemen wel meer en langere pauzes. En heel veel water drinken.
Je merkt het snel genoeg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is net aan ... hoop dat het buiten nu net iets koeler is ...
Ik vind die close up foto's altijd erg mooi alleen besef ik me dan wel wat een monsters er bestaan, ook al zijn ze meestal klein.quote:
Jij bent ook altijd erg mooi op close up foto's.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind die close up foto's altijd erg mooi alleen besef ik me dan wel wat een monsters er bestaan, ook al zijn ze meestal klein.
Het is dat ik dit lees terwijl ik net in bed lig en gelukkig niet van mijn stoel kan pleuren van het lachen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd erg mooi op close up foto's.![]()
Soms zijn die fotos ook gewoon AI hoor ....quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind die close up foto's altijd erg mooi alleen besef ik me dan wel wat een monsters er bestaan, ook al zijn ze meestal klein.
Tegenwoordig wel maar ik heb er voordat ai er was, genoeg gezien om te weten dat ik sommige beestjes niet meer van dichtbij wil zien. Of erover na gaan denken want dan word ik helemaal locooooquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zijn die fotos ook gewoon AI hoor ....
Dat is iets voor:quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Flikflooien, lang niet gehoord of gelezen
Fantastisch woord wel.
Hier was het al niet veel beter.quote:
jouw UIquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier was het al niet veel beter.
quote:
Alles plakte, zelfs met de ventilator aan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier was het al niet veel beter.
Hey Pinnen tijdje niet gezien.quote:
Druk gehadquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey Pinnen tijdje niet gezien.
Wat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:44 schreef chufi het volgende:
Komende nacht wordt nog erger..
goede morgen
Heb ik ook gelezen jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
Mooi verhaal![]()
Ik had motorpech en wilde de man die mij een lift gaf bedanken. Hoeft niet; help gewoon zelf de volgende keer een andere motorrijder
quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Moonlight is vandaag jarig.
[ afbeelding ]
Stik, ze heeft hier sinds 11-04-2025 niet meer gepost.quote:
Dan is ze een actieve userquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, ze heeft hier sinds 11-04-2025 niet meer gepost.
Binnen, buiten of beide?quote:
Ow, vooruit dan maar ........quote:
Met nananas?quote:
Ik win, 34 graden hier.quote:
42 hierquote:
Om de warmte?quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Eet smakelijk.... heb weinig trek om eerlijk te zijn
Deze keer niet.quote:
Ow, sterkte dan.quote:
Zou kunnen idd. Hebben meer mensen last van.quote:
Valt mee toch?quote: