Goed punt, ijs halenquote:
Smakelijk,quote:Op maandag 22 juni 2026 17:58 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Opgebroken aardappeltjes met gehaktballetjes
Hoi Leeuwardenquote:
Harnsquote:
Grote bak popcornquote:Op maandag 22 juni 2026 17:58 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Opgebroken aardappeltjes met gehaktballetjes
Zout of zoet?quote:
Have funquote:
Nounouquote:
Kende ik niet.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je deze?
https://www.klimaateffectatlas.nl/nl/
We gaan het zien.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Argentinie wereldkampioen is door de Fifa besloten ... ze kunnen niets fout doen
Ik hoor net van de Belg dat bij de vorige wedstrijd van Argentinie 2 VAR leden argentijns waren .... dan klopt er volgens mij iets nietquote:
Ik.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Wie is nou de sterspeler van dit oostenrijk?
Beetje vreemd wel.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor net van de Belg dat bij de vorige wedstrijd van Argentinie 2 VAR leden argentijns waren .... dan klopt er volgens mij iets niet
Noch is een fabrikant van accessoires voor op je treinbaan.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
2e assistenten of zo iets .... niet de officiele VAR maar dan noch
Rivella?quote:
Verklaardtdt een hoop welquote:
Hij ziet er wel uit als een deegroller?quote:Op maandag 22 juni 2026 21:58 schreef maily het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
familie van jou?
[ afbeelding ]
Over hem praten we nietquote:Op maandag 22 juni 2026 21:58 schreef maily het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
familie van jou?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2026 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over hem praten we niet
Over niemand eigenlijk.
Vermoord door trumps reflecting pool? Of hoe heet dat ding?quote:
Dat ding heet Trump ja.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vermoord door trumps reflecting pool? Of hoe heet dat ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |