Belgen zijn raar,quote:Op zondag 21 juni 2026 16:03 schreef maily het volgende:
[..]
Niet gearresteerd vanwege negatieve drugs-/alcoholtest.![]()
Wat een idioot.
Je moet ze niet allemaal over een kam scheren ...quote:Op zondag 21 juni 2026 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belgen zijn raar,
teveel motorrijders ronduit gevaarlijk en crimineel
Daarom ook teveel en niet allemaalquote:Op zondag 21 juni 2026 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet ze niet allemaal over een kam scheren ...
Maar deze vertoonde idioot gedrag.
quote:
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?quote:Op zondag 21 juni 2026 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer weekend,
voor de heren, Triple B
[ link | afbeelding ]
Gif = link
Ga zelf zoeken als je dat wilquote:Op zondag 21 juni 2026 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?
Zwemlesquote:Op zondag 21 juni 2026 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?
Wat wil je dan voor weer als je vakantie hebt? 15 graden en regen.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
En daar gaat mijn vakantie![]()
![]()
Tot zaterdag minimaal 30 graden, mogelijk heetste week ooit (voor belgie maar oke)
blubquote:
Vakantie in oktober/november nemen de volgende keerquote:Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je dan voor weer als je vakantie hebt? 15 graden en regen.
september is mijn plan en nog een weekendje in novemberquote:Op zondag 21 juni 2026 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vakantie in oktober/november nemen de volgende keer
Wat eendjes doen met waterbakjes doen katten met dozenquote:
Best plan als je niet van hitte houdt.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
september is mijn plan en nog een weekendje in november![]()
niet met deze hitte
Ik doe een eiland elk jaar en dan is wind en niet te warm veel fijner.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best plan als je niet van hitte houdt.
Ik houd wel van hitte, al zie zelfs ik wel een beetje tegen de pv-dag van dinsdag op
ik doe eind augustus ook een eiland, maar ik denk dat het daar wel warm isquote:Op zondag 21 juni 2026 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe een eiland elk jaar en dan is wind en niet te warm veel fijner.
Slopenquote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat eendjes doen met waterbakjes doen katten met dozen
Dat is vast geen waddeneilandquote:Op zondag 21 juni 2026 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik doe eind augustus ook een eiland, maar ik denk dat het daar wel warm is
What's in the box??????????????????????????quote:
Toen was het nog een doosquote:Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
What's in the box??????????????????????????
Zo meteen gaan ze nog scoren ookquote:
Mag het hopen ......quote:
Van Helsing?quote:
quote:
Hallelojaquote:
Maakt niet uit, die volgende is ook zo weer weg.quote:Op maandag 22 juni 2026 12:09 schreef pullup het volgende:
Benieuwd waar ze Larry nu weer mee gaan opzadelen
[ afbeelding ]
Ja nu wel te doen nog binnen, zit onder de ventilatorquote:Op maandag 22 juni 2026 15:04 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook niet. Met 26C (binnen) is het nog wel uit te houden.
Ik ook niet, de komende twee weken sowieso nietquote:Op maandag 22 juni 2026 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Binnen goed te doen hier ook,
maar zie niet uit naar woensdag en donderdag
Dat ja,quote:Op maandag 22 juni 2026 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, de komende twee weken sowieso niet
[ afbeelding ]
Ja ik las het gisterenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ja,
diverse landen hebben ook code rood wegens zeer zware hitte afgegeven
En zo fijn die goed geïsoleerde huizen,quote:Op maandag 22 juni 2026 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren. Jammer dat de warmte zo naar binnen trekt
Ja vreselijk, daar is ook weer niet over nagedacht.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo fijn die goed geïsoleerde huizen,
zie die hitte maar weer naar buiten te krijgen
Alles om van het gas te komen .......quote:Op maandag 22 juni 2026 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk, daar is ook weer niet over nagedacht.
Ik heb een huis met donkergrijze stenen, dat trekt de warmte ook nog zo lekker aan.
Ja, maar wij hebben geïsoleerde woningen maar nog gewoon gasquote:Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles om van het gas te komen .......
Meer dan 40 graden in Frankrijk 🥵quote:Op maandag 22 juni 2026 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ja,
diverse landen hebben ook code rood wegens zeer zware hitte afgegeven
Vrouw wil weekje naar de Waddeneilanden maar komt vast te zitten in hete glazen liftquote:Op maandag 22 juni 2026 17:19 schreef RedShoe het volgende:
Hier is het prima te doen. Ramen staan wagenwijd open
quote:Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Vrouw wil weekje naar de Waddeneilanden maar komt vast te zitten in hete glazen lift
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frankrijk~a61e0c30/quote:Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Vrouw wil weekje naar de Waddeneilanden maar komt vast te zitten in hete glazen lift
Nachtmerriequote:Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2026 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frankrijk~a61e0c30/
Zonde van de auto wil je zeggen?quote:
quote:Automobilisten doen er verstandig aan om voldoende water mee te nemen, de koelvloeistof in de auto te controleren en een opgeladen telefoon bij zich te hebben. Het is te warm om kinderen en huisdieren in auto's achter te laten, ook voor een paar minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |