quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ook een kritiek van een aantal landen / spelers
Ik vind het ook raar, ben je gelijk uit je ritme of hoe je zoiets noemt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:31 schreef pullup het volgende:
Na die drankpauze loopt het ineens niet meer zoals ervoor
Ja dat jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook raar, ben je gelijk uit je ritme of hoe je zoiets noemt.
maar het gaat om de commerziequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook raar, ben je gelijk uit je ritme of hoe je zoiets noemt.
Eten ze het dan ook uit het schild van een schildpad?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://everydayyummy.nl/(...)et-citroen-en-kerrie
quote:
Wat?quote:
Het voetbal.quote:
Ik deel met jou niksquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet handig dat je niet genoeg hebt gedronken en die soep klinkt net al biltong ieuw.
Oh gelukkig, buitenspel.quote:
Nee johquote:
Helemaal goed hoor.quote:
Voor mij wel.quote:
quote:
Komt door die drinkpauze.quote:
Snel rust dan maarquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeiden we toch al .. Er valt nu niets meer aan te doen
En ik zeg het gewoon nog een keer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeiden we toch al .. Er valt nu niets meer aan te doen
Het is echt superlekkere soepquote:
Wil jij wel broccolisoep met rode tonijn?quote:
Ik wil wel proevenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil jij wel broccolisoep met rode tonijn?
Oh dat klinkt wel goedquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef chufi het volgende:
Is "The Cure" live straks op Pinkpop op tv dan bedoel ik
Dat is wel zo fijn als je het wil eten.quote:
Ik schep een schaaltje op voor jequote:
Dat zijn vaak de bestequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
Nistelrooi ken ik ook al. Al die gasten van vroeger nu als coaches en zo.
Heel veel anders zullen ze niet kunnen denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
Nistelrooi ken ik ook al. Al die gasten van vroeger nu als coaches en zo.
Klopt wel, is met andere dingen ook vaak zo, ervaringsdeskundige of zoiets.quote:
En dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel veel anders zullen ze niet kunnen denk ik
Denk ook niet dat ze perse meer hoeven te werkenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet toch watquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Leven die nog.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:53 schreef chufi het volgende:
Is "The Cure" live straks op Pinkpop op tv dan bedoel ik
Ze zaten ook in clarksons farm dat ze gingen optreden in zijn pubquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leven die nog.Die hadden 50 jaar geleden een hit.
NPO 3 2025 uur geloof ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
ff Checken straks op NPO extra 2 of op 3 ... vanaf 22 uur
Dat waren toch andere, andere band, met een zangeres.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:06 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ze zaten ook in clarksons farm dat ze gingen optreden in zijn pub
We gaan het zo zienquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leven die nog.Die hadden 50 jaar geleden een hit.
Ik heb een IJwitjequote:
Waar is dit? Ik vraag dat voor een vriendin.quote:
ikeaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar is dit? Ik vraag dat voor een vriendin.
Ik zal het doorgeven.quote:
That's what she said.quote:
Mailyquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
hier ook al
@:StevenHyde @:greysbones @:KissingBird
quote:
Ik probeer het al niet te snel te tikken voor de achterlopers.quote:
Inbelmodem?quote:
heb de deur dichtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoef niet eens te kijken (wat ik dus ook niet doe). Ik luister gewoon naar het gejuich buiten
Hoi lieve mailyquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
heb de deur dicht![]()
en wij kijken niet
maar ik lees hier af en toe een goal
tevens hoi sunshine
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoef niet eens te kijken (wat ik dus ook niet doe). Ik luister gewoon naar het gejuich buiten
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
hier ook al
@:StevenHyde @:greysbones @:KissingBird
quote:
Vogeltjequote:
quote:
o jeequote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt 8 van gistern avond weg 2 keer result erraten is 6 punten
We gaan het zien.....quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:34 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet of Memphis een goede keuze is ... we wachten af
Waarom heb je je vandaag niet geschoren?quote:
Geloof dat het hier bijna altijd wel liefdevol isquote:
The Stig's Loving Cousin.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's Loving Cousin.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom heb je je vandaag niet geschoren?
watisda?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:40 schreef maily het volgende:
Is dat nou een pulletje? @:Superbadeendje
[ afbeelding ]
Meestal wel een beetje, had nu ineens het idee dat er een liefdesbom was ontploft en dat bedoel ik positief.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof dat het hier bijna altijd wel liefdevol is
Kijk, onze marc kan niet zo goed tegen liefdesbommen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
een mini superbadeendje?daar lijkt het op
Nooit liefde gekend die jongenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk, onze marc kan niet zo goed tegen liefdesbommen.
Pech voor hemquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk, onze marc kan niet zo goed tegen liefdesbommen.
Ach gos, wat zouden we daar aan kunnen doen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nooit liefde gekend die jongen
Nou...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, wat zouden we daar aan kunnen doen?
Zal jou eens met liefde overladenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, wat zouden we daar aan kunnen doen?
Ik vrees dat hij dan weg vlucht of haat gifjes gaat plaatsen.quote:
zou je denken?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij dan weg vlucht of haat gifjes gaat plaatsen.
Vertel....quote:
Liefdesbommen droppen.quote:
Ik denk het wel ja.quote:
Van mij mogen jullie, ik doe het niet want ik wil niet dat hij weg vlucht of gaat haten.quote:
Sexy.quote:
Nee 1 keer Ergebnis erraten is 3 punten en vannacht marokko had ik 0:1 en brasil 3:0quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Winst Nederland , juiste aantal goals Zweden ... (of krijg je daar geen punten voor/_
quote:
Dat krijg je met die stenen door je wangquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie, ik doe het niet want ik wil niet dat hij weg vlucht of gaat haten.
Anderzijds zou het misschien wel helpen. What to do....
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie, ik doe het niet want ik wil niet dat hij weg vlucht of gaat haten.
Anderzijds zou het misschien wel helpen. What to do....
Dus nu heb je niets ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee 1 keer Ergebnis erraten is 3 punten en vannacht marokko had ik 0:1 en brasil 3:0
Ik heb het einde gemist, iets met vogels hier die ruzie maakte met elkaar.quote:
En je bent zelf creepy.quote:
OK en bij de juiste uitslag 3 punten ...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wel bij normal sieg is 1 punt en wanneer en spel 1:1 en mann had 2:2 getippt is ook 1 punt
kan ik nog ergens de voorspelling invullen ja? dan ga ik winnen!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef mario390 het volgende:
Duitsland is schwer result erraten om dat ze waarschijnlik 5 goals maken
Nee jeder moest de 72 spele de tipps abgeben om en bestimmte tijd op 10.juni 20:00quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
kan ik nog ergens de voorspelling invullen ja? dan ga ik winnen!!!
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee jeder moest de 72 spele de tipps abgeben om en bestimmte tijd op 10.juni 20:00
Cool, weet je ook welke soort?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het einde gemist, iets met vogels hier die ruzie maakte met elkaar.
Ja, de mijne, roodrugparkieten. Was even niet cool, kunnen erg agressief zijn en dat was net dus even.quote:
Eens.quote:
5-4quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
kan ik nog ergens de voorspelling invullen ja? dan ga ik winnen!!!
Klaasweetallesquote:
O je hebt zelf parkieten. Ik dacht vogels in de tuin.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, de mijne, roodrugparkieten. Was even niet cool, kunnen erg agressief zijn en dat was net dus even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
O je hebt zelf parkieten. Ik dacht vogels in de tuin.
En met de dagelijkse vogels moeten we nu wel vogels kunnen herkennen.Ja heb er zelf 2, sinds kort weer een vrouwtje erbij alleen hadden ze nu dus even flinke ruzie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet eigenlijk niet of hij er namen bij zet, ik dacht van niet maar misschien zie je het wel als je over de foto gaat.
Ik heb ook geen idee of ik in het wild nu meer vogels zou herkennen behalve de enkele soort die ik al jaren ken.
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
Zou die nog leven? Of toch in een tbs kliniek zitten?quote:
Jij ziet mij ook overal, volgens mij betekent dat wat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
een mini superbadeendje?daar lijkt het op
Je bent ook al door het hondenvoer gegaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ziet mij ook overal, volgens mij betekent dat wat.
quote:
F1 / IK BEN DE BESTE ALLERTIJDEN, IK SCHIJT OP VERSTAPPENquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou die nog leven? Of toch in een tbs kliniek zitten?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
F1 / IK BEN DE BESTE ALLERTIJDEN, IK SCHIJT OP VERSTAPPEN
tbs dusquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
F1 / IK BEN DE BESTE ALLERTIJDEN, IK SCHIJT OP VERSTAPPEN
daar heeft ie toch die max voor?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:39 schreef chufi het volgende:
King Lex moest bijna aan de de-viberator ...
Nooit geprobeerd over de foto te gaan. Volgende keer eens proberenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja heb er zelf 2, sinds kort weer een vrouwtje erbij alleen hadden ze nu dus even flinke ruzie.
Ik weet eigenlijk niet of hij er namen bij zet, ik dacht van niet maar misschien zie je het wel als je over de foto gaat.
Ik heb ook geen idee of ik in het wild nu meer vogels zou herkennen behalve de enkele soort die ik al jaren ken.
Deutschland 🤣quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:39 schreef chufi het volgende:
King Lex moest bijna aan de de-viberator ...
Het is niet meer om aan te zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:20 schreef chufi het volgende:
The Cure idd live op NPO3 .... net als een paar jaar terug ...
Het is een soort gruwelshow geworden op muziek van toenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet meer om aan te zien.
Soms is het beter je jaren 90 image te laten varen.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ken hem nog zo:
[ afbeelding ]
IPV zo[ afbeelding ]
Dat is de kleuter versie van gisterquote:Op zondag 21 juni 2026 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, nu komt er wel zwaar onweer aan hier
En voor zover ik weet is dit geen fake.quote:
Maar dat is hij wel.quote:
Wel een hele mooie vogeleinquote:Op zondag 21 juni 2026 07:03 schreef pullup het volgende:
Nog een birdie dan omdat het een rare is
[ afbeelding ]
Je had Nigel de Jong. Maar die zit in staf.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:07 schreef D. het volgende:
Ik zag net de opstelling van oranje:
https://pbs.twimg.com/media/HLRHxYLWEAAClZj?format=jpg&name=large
Weet iemand of er nog een De Jong is? Of dat er een andere reden is dat de voorletter genoemd wordt?
Hebben ze ooit wel samen gespeeld? Dat de F. daarna een blijvertje is geworden?quote:Op zondag 21 juni 2026 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je had Nigel de Jong. Maar die zit in staf.
Ik denk dat die pullup zagquote:
Dit soort idioten geeft motorrijders een slechte naam.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd dat we motorrijders gaan elimineren
https://www.nu.nl/buitenl(...)rijdt-in-belgie.html
Niet gearresteerd vanwege negatieve drugs-/alcoholtest.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd dat we motorrijders gaan elimineren
https://www.nu.nl/buitenl(...)rijdt-in-belgie.html
Belgen zijn raar,quote:Op zondag 21 juni 2026 16:03 schreef maily het volgende:
[..]
Niet gearresteerd vanwege negatieve drugs-/alcoholtest.![]()
Wat een idioot.
Je moet ze niet allemaal over een kam scheren ...quote:Op zondag 21 juni 2026 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belgen zijn raar,
teveel motorrijders ronduit gevaarlijk en crimineel
Daarom ook teveel en niet allemaalquote:Op zondag 21 juni 2026 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet ze niet allemaal over een kam scheren ...
Maar deze vertoonde idioot gedrag.
quote:
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?quote:Op zondag 21 juni 2026 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer weekend,
voor de heren, Triple B
[ link | afbeelding ]
Gif = link
Ga zelf zoeken als je dat wilquote:Op zondag 21 juni 2026 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?
Zwemlesquote:Op zondag 21 juni 2026 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?
Wat wil je dan voor weer als je vakantie hebt? 15 graden en regen.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
En daar gaat mijn vakantie![]()
![]()
Tot zaterdag minimaal 30 graden, mogelijk heetste week ooit (voor belgie maar oke)
blubquote:
Vakantie in oktober/november nemen de volgende keerquote:Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je dan voor weer als je vakantie hebt? 15 graden en regen.
september is mijn plan en nog een weekendje in novemberquote:Op zondag 21 juni 2026 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vakantie in oktober/november nemen de volgende keer
Wat eendjes doen met waterbakjes doen katten met dozenquote:
Best plan als je niet van hitte houdt.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
september is mijn plan en nog een weekendje in november![]()
niet met deze hitte
Ik doe een eiland elk jaar en dan is wind en niet te warm veel fijner.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best plan als je niet van hitte houdt.
Ik houd wel van hitte, al zie zelfs ik wel een beetje tegen de pv-dag van dinsdag op
ik doe eind augustus ook een eiland, maar ik denk dat het daar wel warm isquote:Op zondag 21 juni 2026 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe een eiland elk jaar en dan is wind en niet te warm veel fijner.
Slopenquote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat eendjes doen met waterbakjes doen katten met dozen
Dat is vast geen waddeneilandquote:Op zondag 21 juni 2026 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik doe eind augustus ook een eiland, maar ik denk dat het daar wel warm is
What's in the box??????????????????????????quote:
Toen was het nog een doosquote:Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
What's in the box??????????????????????????
Zo meteen gaan ze nog scoren ookquote:
Mag het hopen ......quote:
Van Helsing?quote:
quote:
Hallelojaquote:
Maakt niet uit, die volgende is ook zo weer weg.quote:Op maandag 22 juni 2026 12:09 schreef pullup het volgende:
Benieuwd waar ze Larry nu weer mee gaan opzadelen
[ afbeelding ]
Ja nu wel te doen nog binnen, zit onder de ventilatorquote:Op maandag 22 juni 2026 15:04 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook niet. Met 26C (binnen) is het nog wel uit te houden.
Ik ook niet, de komende twee weken sowieso nietquote:Op maandag 22 juni 2026 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Binnen goed te doen hier ook,
maar zie niet uit naar woensdag en donderdag
Dat ja,quote:Op maandag 22 juni 2026 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, de komende twee weken sowieso niet
[ afbeelding ]
Ja ik las het gisterenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ja,
diverse landen hebben ook code rood wegens zeer zware hitte afgegeven
En zo fijn die goed geïsoleerde huizen,quote:Op maandag 22 juni 2026 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het gisteren. Jammer dat de warmte zo naar binnen trekt
Ja vreselijk, daar is ook weer niet over nagedacht.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo fijn die goed geïsoleerde huizen,
zie die hitte maar weer naar buiten te krijgen
Alles om van het gas te komen .......quote:Op maandag 22 juni 2026 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk, daar is ook weer niet over nagedacht.
Ik heb een huis met donkergrijze stenen, dat trekt de warmte ook nog zo lekker aan.
Ja, maar wij hebben geïsoleerde woningen maar nog gewoon gasquote:Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles om van het gas te komen .......
Meer dan 40 graden in Frankrijk 🥵quote:Op maandag 22 juni 2026 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ja,
diverse landen hebben ook code rood wegens zeer zware hitte afgegeven
Vrouw wil weekje naar de Waddeneilanden maar komt vast te zitten in hete glazen liftquote:Op maandag 22 juni 2026 17:19 schreef RedShoe het volgende:
Hier is het prima te doen. Ramen staan wagenwijd open
quote:Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Vrouw wil weekje naar de Waddeneilanden maar komt vast te zitten in hete glazen lift
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frankrijk~a61e0c30/quote:Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Vrouw wil weekje naar de Waddeneilanden maar komt vast te zitten in hete glazen lift
Nachtmerriequote:Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2026 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frankrijk~a61e0c30/
Zonde van de auto wil je zeggen?quote:
quote:Automobilisten doen er verstandig aan om voldoende water mee te nemen, de koelvloeistof in de auto te controleren en een opgeladen telefoon bij zich te hebben. Het is te warm om kinderen en huisdieren in auto's achter te laten, ook voor een paar minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |