Belgen zijn raar,quote:Op zondag 21 juni 2026 16:03 schreef maily het volgende:
[..]
Niet gearresteerd vanwege negatieve drugs-/alcoholtest.![]()
Wat een idioot.
Je moet ze niet allemaal over een kam scheren ...quote:Op zondag 21 juni 2026 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belgen zijn raar,
teveel motorrijders ronduit gevaarlijk en crimineel
Daarom ook teveel en niet allemaalquote:Op zondag 21 juni 2026 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet ze niet allemaal over een kam scheren ...
Maar deze vertoonde idioot gedrag.
quote:
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?quote:Op zondag 21 juni 2026 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer weekend,
voor de heren, Triple B
[ link | afbeelding ]
Gif = link
Ga zelf zoeken als je dat wilquote:Op zondag 21 juni 2026 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?
Zwemlesquote:Op zondag 21 juni 2026 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?
Wat wil je dan voor weer als je vakantie hebt? 15 graden en regen.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
En daar gaat mijn vakantie![]()
![]()
Tot zaterdag minimaal 30 graden, mogelijk heetste week ooit (voor belgie maar oke)
blubquote:
Vakantie in oktober/november nemen de volgende keerquote:Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je dan voor weer als je vakantie hebt? 15 graden en regen.
september is mijn plan en nog een weekendje in novemberquote:Op zondag 21 juni 2026 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vakantie in oktober/november nemen de volgende keer
Wat eendjes doen met waterbakjes doen katten met dozenquote:
Best plan als je niet van hitte houdt.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
september is mijn plan en nog een weekendje in november![]()
niet met deze hitte
Ik doe een eiland elk jaar en dan is wind en niet te warm veel fijner.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best plan als je niet van hitte houdt.
Ik houd wel van hitte, al zie zelfs ik wel een beetje tegen de pv-dag van dinsdag op
ik doe eind augustus ook een eiland, maar ik denk dat het daar wel warm isquote:Op zondag 21 juni 2026 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe een eiland elk jaar en dan is wind en niet te warm veel fijner.
Slopenquote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat eendjes doen met waterbakjes doen katten met dozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |