Wel een hele mooie vogeleinquote:Op zondag 21 juni 2026 07:03 schreef pullup het volgende:
Nog een birdie dan omdat het een rare is
[ afbeelding ]
Je had Nigel de Jong. Maar die zit in staf.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:07 schreef D. het volgende:
Ik zag net de opstelling van oranje:
https://pbs.twimg.com/media/HLRHxYLWEAAClZj?format=jpg&name=large
Weet iemand of er nog een De Jong is? Of dat er een andere reden is dat de voorletter genoemd wordt?
Hebben ze ooit wel samen gespeeld? Dat de F. daarna een blijvertje is geworden?quote:Op zondag 21 juni 2026 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je had Nigel de Jong. Maar die zit in staf.
Ik denk dat die pullup zagquote:
Dit soort idioten geeft motorrijders een slechte naam.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd dat we motorrijders gaan elimineren
https://www.nu.nl/buitenl(...)rijdt-in-belgie.html
Niet gearresteerd vanwege negatieve drugs-/alcoholtest.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd dat we motorrijders gaan elimineren
https://www.nu.nl/buitenl(...)rijdt-in-belgie.html
Belgen zijn raar,quote:Op zondag 21 juni 2026 16:03 schreef maily het volgende:
[..]
Niet gearresteerd vanwege negatieve drugs-/alcoholtest.![]()
Wat een idioot.
Je moet ze niet allemaal over een kam scheren ...quote:Op zondag 21 juni 2026 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belgen zijn raar,
teveel motorrijders ronduit gevaarlijk en crimineel
Daarom ook teveel en niet allemaalquote:Op zondag 21 juni 2026 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet ze niet allemaal over een kam scheren ...
Maar deze vertoonde idioot gedrag.
quote:
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?quote:Op zondag 21 juni 2026 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer weekend,
voor de heren, Triple B
[ link | afbeelding ]
Gif = link
Ga zelf zoeken als je dat wilquote:Op zondag 21 juni 2026 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?
Zwemlesquote:Op zondag 21 juni 2026 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat is er voor de vrouwen en badeendjes?
Wat wil je dan voor weer als je vakantie hebt? 15 graden en regen.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
En daar gaat mijn vakantie![]()
![]()
Tot zaterdag minimaal 30 graden, mogelijk heetste week ooit (voor belgie maar oke)
blubquote:
Vakantie in oktober/november nemen de volgende keerquote:Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je dan voor weer als je vakantie hebt? 15 graden en regen.
september is mijn plan en nog een weekendje in novemberquote:Op zondag 21 juni 2026 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vakantie in oktober/november nemen de volgende keer
Wat eendjes doen met waterbakjes doen katten met dozenquote:
Best plan als je niet van hitte houdt.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
september is mijn plan en nog een weekendje in november![]()
niet met deze hitte
Ik doe een eiland elk jaar en dan is wind en niet te warm veel fijner.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best plan als je niet van hitte houdt.
Ik houd wel van hitte, al zie zelfs ik wel een beetje tegen de pv-dag van dinsdag op
ik doe eind augustus ook een eiland, maar ik denk dat het daar wel warm isquote:Op zondag 21 juni 2026 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe een eiland elk jaar en dan is wind en niet te warm veel fijner.
Slopenquote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat eendjes doen met waterbakjes doen katten met dozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |