OK en bij de juiste uitslag 3 punten ...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wel bij normal sieg is 1 punt en wanneer en spel 1:1 en mann had 2:2 getippt is ook 1 punt
kan ik nog ergens de voorspelling invullen ja? dan ga ik winnen!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:10 schreef mario390 het volgende:
Duitsland is schwer result erraten om dat ze waarschijnlik 5 goals maken
Nee jeder moest de 72 spele de tipps abgeben om en bestimmte tijd op 10.juni 20:00quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
kan ik nog ergens de voorspelling invullen ja? dan ga ik winnen!!!
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee jeder moest de 72 spele de tipps abgeben om en bestimmte tijd op 10.juni 20:00
Cool, weet je ook welke soort?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het einde gemist, iets met vogels hier die ruzie maakte met elkaar.
Ja, de mijne, roodrugparkieten. Was even niet cool, kunnen erg agressief zijn en dat was net dus even.quote:
Eens.quote:
5-4quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
kan ik nog ergens de voorspelling invullen ja? dan ga ik winnen!!!
Klaasweetallesquote:
O je hebt zelf parkieten. Ik dacht vogels in de tuin.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, de mijne, roodrugparkieten. Was even niet cool, kunnen erg agressief zijn en dat was net dus even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
O je hebt zelf parkieten. Ik dacht vogels in de tuin.
En met de dagelijkse vogels moeten we nu wel vogels kunnen herkennen.Ja heb er zelf 2, sinds kort weer een vrouwtje erbij alleen hadden ze nu dus even flinke ruzie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet eigenlijk niet of hij er namen bij zet, ik dacht van niet maar misschien zie je het wel als je over de foto gaat.
Ik heb ook geen idee of ik in het wild nu meer vogels zou herkennen behalve de enkele soort die ik al jaren ken.
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
Zou die nog leven? Of toch in een tbs kliniek zitten?quote:
Jij ziet mij ook overal, volgens mij betekent dat wat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
een mini superbadeendje?daar lijkt het op
Je bent ook al door het hondenvoer gegaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ziet mij ook overal, volgens mij betekent dat wat.
quote:
F1 / IK BEN DE BESTE ALLERTIJDEN, IK SCHIJT OP VERSTAPPENquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou die nog leven? Of toch in een tbs kliniek zitten?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
F1 / IK BEN DE BESTE ALLERTIJDEN, IK SCHIJT OP VERSTAPPEN
tbs dusquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
F1 / IK BEN DE BESTE ALLERTIJDEN, IK SCHIJT OP VERSTAPPEN
daar heeft ie toch die max voor?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:39 schreef chufi het volgende:
King Lex moest bijna aan de de-viberator ...
Nooit geprobeerd over de foto te gaan. Volgende keer eens proberenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja heb er zelf 2, sinds kort weer een vrouwtje erbij alleen hadden ze nu dus even flinke ruzie.
Ik weet eigenlijk niet of hij er namen bij zet, ik dacht van niet maar misschien zie je het wel als je over de foto gaat.
Ik heb ook geen idee of ik in het wild nu meer vogels zou herkennen behalve de enkele soort die ik al jaren ken.
Deutschland 🤣quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:39 schreef chufi het volgende:
King Lex moest bijna aan de de-viberator ...
Het is niet meer om aan te zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:20 schreef chufi het volgende:
The Cure idd live op NPO3 .... net als een paar jaar terug ...
Het is een soort gruwelshow geworden op muziek van toenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet meer om aan te zien.
Soms is het beter je jaren 90 image te laten varen.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ken hem nog zo:
[ afbeelding ]
IPV zo[ afbeelding ]
Dat is de kleuter versie van gisterquote:Op zondag 21 juni 2026 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, nu komt er wel zwaar onweer aan hier
En voor zover ik weet is dit geen fake.quote:
Maar dat is hij wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |