Hi mailyquote:
Mailyquote:
Ben je aan het werk daar?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:40 schreef engine het volgende:
Ik heb het geluk in Parijs te zitten. Is volgens mij al een week 35+ graden en vandaag 40.
Helaas wel ja.quote:
Je was okay, nu ben je well-donequote:Op woensdag 24 juni 2026 21:40 schreef engine het volgende:
Ik heb het geluk in Parijs te zitten. Is volgens mij al een week 35+ graden en vandaag 40.
Bah bah, heb je wel airco waar je moet slapen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:40 schreef engine het volgende:
quote:
Ja dat wel en dat heb ik thuis dan weer nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bah bah, heb je wel airco waar je moet slapen?
Toch nog iets positiefs voor iig de nacht, alleen vermoed ik dat het met jouw werk nu ook best wel niet te doen is, heb je aangepaste werktijden?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel en dat heb ik thuis dan weer niet
Nee dat niet. Tien uur gewerkt vandaag maar we nemen wel meer en langere pauzes. En heel veel water drinken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch nog iets positiefs voor iig de nacht, alleen vermoed ik dat het met jouw werk nu ook best wel niet te doen is, heb je aangepaste werktijden?
Ga je dan niet helemaal kapot van de hitte met je beschermende kleding?quote:
Het is net aan ... hoop dat het buiten nu net iets koeler is ...quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]staat al eventjes open bij mij maar is warme lucht wat er door mijn huis heen waait.
Ik hoop dat jij wel wat koelere wind hebt.
Gristus, sterkte dan nog komende tijd met de hitte en inderdaad, voldoende water blijven drinken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Tien uur gewerkt vandaag maar we nemen wel meer en langere pauzes. En heel veel water drinken.
Je merkt het snel genoeg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is net aan ... hoop dat het buiten nu net iets koeler is ...
Ik vind die close up foto's altijd erg mooi alleen besef ik me dan wel wat een monsters er bestaan, ook al zijn ze meestal klein.quote:
Jij bent ook altijd erg mooi op close up foto's.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind die close up foto's altijd erg mooi alleen besef ik me dan wel wat een monsters er bestaan, ook al zijn ze meestal klein.
Het is dat ik dit lees terwijl ik net in bed lig en gelukkig niet van mijn stoel kan pleuren van het lachen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd erg mooi op close up foto's.![]()
Soms zijn die fotos ook gewoon AI hoor ....quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind die close up foto's altijd erg mooi alleen besef ik me dan wel wat een monsters er bestaan, ook al zijn ze meestal klein.
Tegenwoordig wel maar ik heb er voordat ai er was, genoeg gezien om te weten dat ik sommige beestjes niet meer van dichtbij wil zien. Of erover na gaan denken want dan word ik helemaal locooooquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zijn die fotos ook gewoon AI hoor ....
Dat is iets voor:quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Flikflooien, lang niet gehoord of gelezen
Fantastisch woord wel.
Hier was het al niet veel beter.quote:
jouw UIquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier was het al niet veel beter.
quote:
Alles plakte, zelfs met de ventilator aan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier was het al niet veel beter.
Hey Pinnen tijdje niet gezien.quote:
Druk gehadquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey Pinnen tijdje niet gezien.
Wat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:44 schreef chufi het volgende:
Komende nacht wordt nog erger..
goede morgen
Heb ik ook gelezen jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
Mooi verhaal![]()
Ik had motorpech en wilde de man die mij een lift gaf bedanken. Hoeft niet; help gewoon zelf de volgende keer een andere motorrijder
quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Moonlight is vandaag jarig.
[ afbeelding ]
Stik, ze heeft hier sinds 11-04-2025 niet meer gepost.quote:
Dan is ze een actieve userquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, ze heeft hier sinds 11-04-2025 niet meer gepost.
Binnen, buiten of beide?quote:
Ow, vooruit dan maar ........quote:
Met nananas?quote:
Ik win, 34 graden hier.quote:
42 hierquote:
Om de warmte?quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Eet smakelijk.... heb weinig trek om eerlijk te zijn
Deze keer niet.quote:
Ow, sterkte dan.quote:
Zou kunnen idd. Hebben meer mensen last van.quote:
Valt mee toch?quote: