Hoi jijquote:
Motorjasquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je doet een jas aan bij 25 graden?
Hoiquote:
quote:
Ho maar, dadelijk krijg ik het nog warmerquote:
Ohquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ho maar, dadelijk krijg ik het nog warmer
Niet zo treurig doen.quote:
Nee, ik ga met dit weer niet toeren. Zo'n heet pak is ook niet fijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet zo treurig doen.
Ben je nog op je motor weg geweest van de week, toen het nog iets koeler was want nu smelten volgens mij gelijk je banden weg.
Erg verstandig. Ook omdat de wind ook fokking heet is.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ga met dit weer niet toeren. Zo'n heet pak is ook niet fijn
Zelfs met de snelheid die ik kan halen is het niet fijn toeren. En je moet een keer stilstaan, dat voelt ook als een klap.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erg verstandig. Ook omdat de wind ook fokking heet is.
Jullie lopen toch niet te flikflooien?quote:
Begrijp ik helemaal. Gewoon niet doen nu.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs met de snelheid die ik kan halen is het niet fijn toeren. En je moet een keer stilstaan, dat voelt ook als een klap.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie lopen toch niet te flikflooien?![]()
Misschienquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie lopen toch niet te flikflooien?![]()
Nee zeker niet. 25 is ideale temperatuurquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Begrijp ik helemaal. Gewoon niet doen nu.
Als mijn parkiet het merkt dan ben je nog niet jarig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Nee zeker niet. 25 is ideale temperatuur
Wel mee eens, die 25 graden. Ook voor autorijden zonder airco.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Nee zeker niet. 25 is ideale temperatuur
quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als mijn parkiet het merkt dan ben je nog niet jarig.
Ik zal die parkiet eens parkeren!quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als mijn parkiet het merkt dan ben je nog niet jarig.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel mee eens, die 25 graden. Ook voor autorijden zonder airco.
En don't forget de tag on your bike.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs met de snelheid die ik kan halen is het niet fijn toeren. En je moet een keer stilstaan, dat voelt ook als een klap.
De tracker kan registreren hoe hard ik ga jaquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
En don't forget de tag on your bike.
Registreert die ook snelheden? En wie er achterop zit?
Lekker hoor, ik heb net een ijsje op.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu neem ik zo ff een stukje chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |