Hoeveel moeite had NL met die tegenstander?quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:03 schreef chufi het volgende:
Engeland valt door de mand .... en weten niet te winnen ...
Ghana ? geen idee.. wanneer was dat ? Maar Ghana is ook goedquote:Op woensdag 24 juni 2026 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel moeite had NL met die tegenstander?
Oh wacht, my bad. Had de verkeerde voor me.quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ghana ? geen idee.. wanneer was dat ? Maar Ghana is ook goed
Have funquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef pullup het volgende:
25, er zijn wat ramen open![]()
Morgen vertrek ik naar Luzern voor de wereldbeker waar het ongeveer even warm gaat zijn als hier helaas
Die kans is er ...quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef RedShoe het volgende:
Er is een kans dat het hitterecord eraan gaat
Goed plan wel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kans is er ...
Ik blijf de komende dagen binnen ..
Ik krijg meteen een uitvaartreclame te zien.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef RedShoe het volgende:
Het was fijn je gekend te hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik krijg meteen een uitvaartreclame te zien.
[ afbeelding ]
Insgelijksquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was fijn je gekend te hebben.
Kon ik dat maarquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kans is er ...
Ik blijf de komende dagen binnen ..
Je post niet veel meer in je eigen topicreeks:quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef RedShoe het volgende:
Precies dat heb ik afgelopen week ook gedaanquote:
35 graden dan weer koel voor een mens ...quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Precies dat heb ik afgelopen week ook gedaanwe hebben zn thermometer mee voor werk dus beetje mee gespeeld. Zelf was ik maar 35 graden
Ik heb net een oude dame haar eten opgewarmd, hoefde niet in de magnetron, 5 minuten in de zon kon ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:15 schreef RedShoe het volgende:
Zo, wat een hitte.
Lijkt echt op een oven buiten
Scheelt weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net een oude dame haar eten opgewarmd, hoefde niet in de magnetron, 5 minuten in de zon kon ook
Niet dat ik dat deed, maar het kon welquote:
Snap ik. Gaat ook niet lukken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet dat ik dat deed, maar het kon wel
Inclusief zand en dode muggen van de motorkapquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik. Gaat ook niet lukken.
Eitje bakken op de motorkap zou wel kunnen
Gratis vleesquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Inclusief zand en dode muggen van de motorkap
Wil je een eitje?quote:
Nog 2-3 dagen...quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:16 schreef RedShoe het volgende:
In het hele land (op Ameland na) tropisch vandaag...
[ afbeelding ]
Nog 2-3 dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Na zondag wordt het iets koeler.quote:
Verschil van 10 graden.quote:
Eerst voelen, dan gelovenquote:
Scheelt een jasquote:
Zoiets jaquote:
Je doet een jas aan bij 25 graden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |