24C in De Bilt. En ook al is dat om de hoek, hier in Utrecht is het al gauw een paar graden warmer.quote:
Hier in het noorden is het altijd een stuk koeler. Het is hier nu 25 graden en ik heb inmiddels alles open.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
24C in De Bilt. En ook al is dat om de hoek, hier in Utrecht is het al gauw een paar graden warmer.
Dan heeft het zelfs geen zin om 's nachts de ramen open te zetten.
Op de slaapkamerquote:
Hier 26,5 binnen en buiten, en ik heb ook alles open.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier in het noorden is het altijd een stuk koeler. Het is hier nu 25 graden en ik heb inmiddels alles open.
Heel Europa kookt helaasquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef pullup het volgende:
25, er zijn wat ramen open![]()
Morgen vertrek ik naar Luzern voor de wereldbeker waar het ongeveer even warm gaat zijn als hier helaas
Lekker toch wel daar heen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef pullup het volgende:
25, er zijn wat ramen open![]()
Morgen vertrek ik naar Luzern voor de wereldbeker waar het ongeveer even warm gaat zijn als hier helaas
Ja het is net wat minder dan een paar weken geleden in Sevilla waar het 39 gr was maar daar hadden we airco en dat moet ik nu nog maar zienquote:
Warmste dag ooit vandaag in heel Spanje boven de 40 of zquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is net wat minder dan een paar weken geleden in Sevilla waar het 39 gr was maar daar hadden we airco en dat moet ik nu nog maar zien
Mjah men zegt 35 gr vrijwel de hele periode, in de middag danquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch wel daar heen?
En aan het water, in de bergen. Kan me niet voorstellen dat het daar warmer is dan waar je nu zit in de stad
In de schaduwquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah men zegt 35 gr vrijwel de hele periode, in de middag dan
Dan nog is het aan het water of in de bergen vaak beter aanvoelend dan een stad met al het beton.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah men zegt 35 gr vrijwel de hele periode, in de middag dan
Ik zal verslag doen als ik terug ben, kan ook niet de hele tijd met de voetjes in het water gaan zittenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog is het aan het water of in de bergen vaak beter aanvoelend dan een stad met al het beton.
Kan me voorstellen dat je het heet krijgt van al dat schreeuwen naar die falende roeiersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal verslag doen als ik terug ben, kan ook niet de hele tijd met de voetjes in het water gaan zittenEr moet ook wat gebeuren
Succes maar weer en sterkte met de hitte maar dat hebben we overal nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal verslag doen als ik terug ben, kan ook niet de hele tijd met de voetjes in het water gaan zittenEr moet ook wat gebeuren
Klopt, als ik. kijk is het hier vooral vrijdag warmer dan daar met 38 graden of zoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes maar weer en sterkte met de hitte maar dat hebben we overal nodig
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh, krijgen we dan ook geen morningbirdies?
Daar moeten we het toch eens over aan gaan hebben dan,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Zal er morgen 1 doen dat lukt nog net
Gaat deze zomer nog een paar keer gebeurenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moeten we het toch eens over aan gaan hebben dan,
dit kan niet zomaar he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |