Zou die nu nog zijn tanden poetsenquote:
Dit bedoel ik:quote:Op maandag 22 juni 2026 22:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ding heet Trump ja.
Vermoord met H2O2.
Daar gaat alles wel dood jaquote:
Geluktquote:
Frühstückquote:
Dat is Limburgsquote:
Okequote:
Ja, die lui zijn altijd wat kortaf en zo Het schijnt te staan voor 'Hoe gaat het er mee'quote:
Heb het hier nog niet gehoord, al spreken ze hier meer engels of duits of weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, die lui zijn altijd wat kortaf en zo Het schijnt te staan voor 'Hoe gaat het er mee'
Ik vind het wat lomp maar soit![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, we krijgen een superhittegolf hier,
zin in![]()
![]()
https://www.nu.nl/weerber(...)en-van-het-land.html
Ach het gaat overal heet wordenquote:
Bloody hot.quote:
quote:Recordwarmte verwacht in nacht van donderdag op vrijdag
Het KNMI verwacht dat de nacht van donderdag op vrijdag de warmste wordt die ooit in Nederland is gemeten. Het weerinstituut gaat ervan uit dat de temperatuur in De Bilt dan niet onder de 24 graden zal zakken. Het huidige record is bereikt op 27 juli 2018, toen de temperatuur 's nachts ook ruim boven de 20 graden bleef.
Lokaal zal het in de nacht van donderdag op vrijdag trouwens wel warmer kunnen worden. In Beek in Zuid-Limburg verwacht het KNMI dat de temperatuur dik 25 graden blijft. Ook dat zal een record zijn, want het huidige is 24,4 graden. Dat werd ook gemeten op 27 juli in 2018, maar dan in het Gelderse Deelen.
Lekker dan.quote:
Gelukkig is Beek toch wel 15km van hier .......quote:
quote:
Hulloquote:
half uurtje fietsen maar ... je kunt hetquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig is Beek toch wel 15km van hier .......
Ja, die zijn nu niet aan te slepen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bloody hot.
Ik heb een airco aangeschaft. Die dingen waren bijna overal uitverkocht
Echt lang geleden dat ik op de fiets gezeten hebquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
half uurtje fietsen maar ... je kunt het
Maar ik heb er nog één gevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die zijn nu niet aan te slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |