En dan beiden precies vijf keer de smileyquote:
Ja, dit was allemaal afgesproken werk natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan beiden precies vijf keer de smiley
Ik vrees dat 'ie nu gewoon nu gewoon weer drie doelpunten maakt om het goed te maken.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef Redefine het volgende:
Dat was wel een wanstaltig slechte penalty.
Dat gaat nooit iets worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Strani het volgende:
Waardeloze speler die Mesti, of hoe hij ook heet.
Ik zou hem gelijk wisselen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Strani het volgende:
Waardeloze speler die Mesti, of hoe hij ook heet.
Waarschijnlijk wel. Zeker als die zo goed is als tegen Algerije.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'ie nu gewoon nu gewoon weer drie doelpunten maakt om het goed te maken.
Dat heb ik nog nooit gegeten. Smaken die lekkerder?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag zelf geplukte doperwten
Wij hebben zowel vandaag als morgen bijzonder simpele gerechten. Vandaag was het gepofte aardappel (uit zo'n schaal, in de magnetron en klaar), kipschnitzel en een gemengde salade. Morgen eten we "verse" tomatensoep van de Jumbo en zalmwraps erbij. Ter inspiratiequote:Op maandag 22 juni 2026 19:09 schreef H_T het volgende:
Ik ben nu naar de supermarkt gaan/koken aan het uitstellen. Geen inspiratie, maar als ik niet ga zijn mijn opties voor groente augurken, bonen of pastasaus en geen van drieën lijkt me echt een groot succes bij aardappels
Wij hebben op kantoor centraal gestuurde topkoeling, echt drama is datquote:Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hitte in huis is nog goed te doen. En waarschijnlijk eind van de week ook nog wel. En op kantoor airco, dus prima. Verder gaan we het wel meemaken.
Het maakt niet zo’n enorm verschil. Het blijven doperwten natuurlijk. Maar ze smaakten prima.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gegeten. Smaken die lekkerder?
Ook zelfgeplukt?quote:
En niet zijn eerste keer he.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Fred_B het volgende:
Natrappen en geen kaart. Je verwacht het niet.
Terwijl ik Oostenrijk juist heel fijn vind om naar te kijken. Op het EK ook al. Niet dat ze nou geweldige spelers hebben, maar ze hebben een fantastisch game plan.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:54 schreef Redefine het volgende:
Dat spel van Argentinië is 98% om niet om aan te gluren he. Wachten tot de flits van Messi en verder niks. Het liefste spelen ze nog op de counter ook.
Oostenrijk speelt goed ja. Beter dan die eerste wedstrijd van wat ik gehoord heb.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Terwijl ik Oostenrijk juist heel fijn vind om naar te kijken. Op het EK ook al. Niet dat ze nou geweldige spelers hebben, maar ze hebben een fantastisch game plan.
Argentinië is vooral een beetje aanklooien, de tegenstander ophitsen, en inderdaad alle ballen op Messi. Die aanval voor de goal was wel mooi trouwens.
Oh. Hoe laat speelt Oostenrijk dan?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Redefine het volgende:
Ach bij de NOS geen woord over Oostenrijk. Alleen over Missi. Je verwacht het niet.
Over een minuutje.quote:
Behalve bij het Nederlands Elftal kijk ik alleen nog op de Belg. Dat is veel prettiger om te volgen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Redefine het volgende:
Ach bij de NOS geen woord over Oostenrijk. Alleen over Missi. Je verwacht het niet.
Gewoon twee schermen gebruiken.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Ik kijk eerst de wedstrijd van Argentinië nog even af.
Gaat echt nergens over inderdaad.quote:
Nou...quote:
Ja, dat spelletje van Oostenrijk werkt niet tegen grotere tegenstanders op deze manier.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:02 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat er geen ploeg geweest is die zo vaak de bal op de helft van de tegenstander hebben veroverd als Oostenrijk. Die hebben echt goed druk gezet. Maar vervolgens doen ze er dan wel helemaal niks mee, want amper een echte kans gecreëerd.
Frankrijk of Spanje moeten dit op een goede dag toch wel kunnen afstoppen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef Redefine het volgende:
Als je dit Argentinië ziet dan kun je het niet voorstellen dat ze wereldkampioen worden, zo armoedig is het. Maar vrees dat de geweldige flitsen van Messi wel voldoende gaan zijn.
Spanje alleen als Yamal en Nico W fit zijn.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frankrijk of Spanje moeten dit op een goede dag toch wel kunnen afstoppen.
Ik heb de aardappels gekookt en daarna gebakken en verorberd met een boerensalade en wat kipnuggets, zodat die nu ook op zijnquote:Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben zowel vandaag als morgen bijzonder simpele gerechten. Vandaag was het gepofte aardappel (uit zo'n schaal, in de magnetron en klaar), kipschnitzel en een gemengde salade. Morgen eten we "verse" tomatensoep van de Jumbo en zalmwraps erbij. Ter inspiratie
Sterkte! Je kunt hetquote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben op kantoor centraal gestuurde topkoeling, echt drama is dat![]()
Ik hoef gelukkig alleen morgen naar kantoor en de rest van de week werk ik thuis.
En het wordt ook een kort kantoordagje, want ik moet eerst naar de tandarts voor controle. Wat gaat zo'n halfjaar toch altijd snel. Ik ben weer stikzenuwachtig, nog erger dan anders, want ik heb nu al een tijdje gevoeligheid bij mijn 20 jaar oude kroon en/of de tand ernaast.
. Miniem pluspuntje, bij de tandarts is het wel altijd lekker koel.
Ja, dat heb ik maar afgezet.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
Tussen al het voetbalgeweld door krijgen we opeens Het Mooiste Meisje van de Klas.
Blijft een raar concept.
Ze spelen vooral een stuk degelijker, houden het achterin beter dicht. Maar ze spelen wel nog een heel stuk afwachtender dan toen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:20 schreef blackswangreen het volgende:
Argentinië verloor op het vorige WK de eerste wedstrijd van Saoedi-Arabië... ze spelen nu beter dan toen.
Het is alleen gewoon niet leuk om naar te kijken.
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had de wedstrijd Argentinië - Oostenrijk gewoon volledig goed in de poule.![]()
Vind ik ook, dat ophemelen van één specifieke klasgenoot.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
Tussen al het voetbalgeweld door krijgen we opeens Het Mooiste Meisje van de Klas.
Blijft een raar concept.
En in ander sportnieuws, het IOC heeft goedkeuring gegeven voor Heerenveen/Thialf als locatie voor het schaatsen bij de OS in 2030. Deels leuk dat de OS in eigen land is, maar eigenlijk vind ik het wel heel erg jammer, want de OS sfeer hangt daar dan gewoon niet. Het is het zoveelste toernooi in Thialf.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
Blijft een raar concept.
Dus eigenlijk past het wel heel goed bij elkaar. Eerst één speler op blijven hemelen en de rest negeren en dat dan vervolgens in Het mooiste meisje van de klas ook doen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vind ik ook, dat ophemelen van één specifieke klasgenoot.
Of had je het over 22 mannen die kermend over de grond rollen en incidenteel tegen een bal aan trappen?
Ik heb me nooit echt bezig gehouden wie het mooiste meisje van de klas was en zou voor de meeste een flinke reminder nodig hebben wie het ook weer zijnquote:Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
Blijft een raar concept.
Aan de andere kant scheelt het weer een stadion bouwen wat je daarna toch nooit meer vol krijgt of voor iets anders zinnigs kunt gebruiken. Genoeg olympische stadions die inmiddels weg staan te rotten (geldt ook voor meerdere WK-stadions)quote:Op maandag 22 juni 2026 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
En in ander sportnieuws, het IOC heeft goedkeuring gegeven voor Heerenveen/Thialf als locatie voor het schaatsen bij de OS in 2030. Deels leuk dat de OS in eigen land is, maar eigenlijk vind ik het wel heel erg jammer, want de OS sfeer hangt daar dan gewoon niet. Het is het zoveelste toernooi in Thialf.
En ik vind het schandalig dat een organiserend comité doodleuk mag weigeren om een faciliteit te bouwen voor een sport. Nog los ervan dat het een dikke middelvinger is naar alle Franse schaatsers die door een schaatsbaan in eigen land een enorme boost hadden kunnen krijgen.
Risico is ook nog dat het een precedent schept voor toekomstige organisaties om sporten waarvoor ze geen kosten willen maken uit te besteden aan andere landen.
Maar dat geldt voor heel veel van de andere locaties, die worden ook nooit meer gebruikt. Waarbij het ook nog steeds een keuze is om er daarna niks mee te doen. En wat betreft het schaatsen, dat is gewoon mogelijk in een flinke evenementenhal. Dan staat het ook niet in de weg nadat de OS voorbij zijn.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de andere kant scheelt het weer een stadion bouwen wat je daarna toch nooit meer vol krijgt of voor iets anders zinnigs kunt gebruiken. Genoeg olympische stadions die inmiddels weg staan te rotten (geldt ook voor meerdere WK-stadions)
Zo kijk eens wat een mooi meisje.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik maar afgezet.
Ik ben in die tijd op de meeste meisjes in m'n klas wel eens verliefd geweestquote:Op maandag 22 juni 2026 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb me nooit echt bezig gehouden wie het mooiste meisje van de klas was en zou voor de meeste een flinke reminder nodig hebben wie het ook weer zijn
Mooi meisje, maar blijkbaar wel een rot karakter dan.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo kijk eens wat een mooi meisje.
Ja echt een mooi meisje.
Kan elke jongen krijgen.
Heeft zij even mazzel.
Maar!
Iedereen gaat dood.
En het meisje is heel verdrietig.
Ze zal ook drie keer scheiden.
Eenzaam mooi meisje.
Nee nee ze is altijd slachtoffer natuurlijk!quote:Op maandag 22 juni 2026 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi meisje, maar blijkbaar wel een rot karakter dan.
Ah vandaar dat mijn klas niet meedoet aan het programma. Bij mij was het mooiste meisje ook gewoon sympathiek en intelligent en dan natuurlijk geen ellendig leven ernaquote:Op maandag 22 juni 2026 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze @Strani genegeerd heeft dan had ze wel heel rot karakter jaquote:Op maandag 22 juni 2026 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Waren allemaal foute mannen natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2026 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee ze is altijd slachtoffer natuurlijk!
Ahh nee hoor ik was gewoon kansloosquote:Op maandag 22 juni 2026 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze @:Strani genegeerd heeft dan had ze wel heel rot karakter ja
Mensen die talentvol zijn en succes hebben en dan tegenslag krijgen. Dat vindt het kijkerspubliek toch fantastisch.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja echt een mooi meisje.
Kan elke jongen krijgen.
Heeft zij even mazzel.
Maar!
Iedereen gaat dood.
Eenzaam mooi meisje.
Precies. Toch wat treurig allemaal.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die talentvol zijn en succes hebben en dan tegenslag krijgen. Dat vindt het kijkerspubliek toch fantastisch.
Het is toch de televisie-versie van een kras op de dure nieuwe auto van de buurman zetten.
Het mooiste meisje uit mijn klas stond een paar jaar later als onderdeel van een reclame op de buitenkant van alle stadsbussen. Dus die was in elk geval niet zo makkelijk te vergeten.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah vandaar dat mijn klas niet meedoet aan het programma. Bij mij was het mooiste meisje ook gewoon sympathiek en intelligent en dan natuurlijk geen ellendig leven erna
Mooi hoor! Er zit een Marsman in je.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja echt een mooi meisje.
Kan elke jongen krijgen.
Heeft zij even mazzel.
Maar!
Iedereen gaat dood.
Eenzaam mooi meisje.
Hmm. Misschien moeten ze er een programma van maken. De beste dichter van de klas.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi hoor! Er zit een Marsman in je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |