En dan beiden precies vijf keer de smileyquote:
Ja, dit was allemaal afgesproken werk natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan beiden precies vijf keer de smiley
Ik vrees dat 'ie nu gewoon nu gewoon weer drie doelpunten maakt om het goed te maken.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef Redefine het volgende:
Dat was wel een wanstaltig slechte penalty.
Dat gaat nooit iets worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Strani het volgende:
Waardeloze speler die Mesti, of hoe hij ook heet.
Ik zou hem gelijk wisselen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Strani het volgende:
Waardeloze speler die Mesti, of hoe hij ook heet.
Waarschijnlijk wel. Zeker als die zo goed is als tegen Algerije.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'ie nu gewoon nu gewoon weer drie doelpunten maakt om het goed te maken.
Dat heb ik nog nooit gegeten. Smaken die lekkerder?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag zelf geplukte doperwten
Wij hebben zowel vandaag als morgen bijzonder simpele gerechten. Vandaag was het gepofte aardappel (uit zo'n schaal, in de magnetron en klaar), kipschnitzel en een gemengde salade. Morgen eten we "verse" tomatensoep van de Jumbo en zalmwraps erbij. Ter inspiratiequote:Op maandag 22 juni 2026 19:09 schreef H_T het volgende:
Ik ben nu naar de supermarkt gaan/koken aan het uitstellen. Geen inspiratie, maar als ik niet ga zijn mijn opties voor groente augurken, bonen of pastasaus en geen van drieën lijkt me echt een groot succes bij aardappels
Wij hebben op kantoor centraal gestuurde topkoeling, echt drama is datquote:Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hitte in huis is nog goed te doen. En waarschijnlijk eind van de week ook nog wel. En op kantoor airco, dus prima. Verder gaan we het wel meemaken.
Het maakt niet zo’n enorm verschil. Het blijven doperwten natuurlijk. Maar ze smaakten prima.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gegeten. Smaken die lekkerder?
Ook zelfgeplukt?quote:
En niet zijn eerste keer he.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Fred_B het volgende:
Natrappen en geen kaart. Je verwacht het niet.
Terwijl ik Oostenrijk juist heel fijn vind om naar te kijken. Op het EK ook al. Niet dat ze nou geweldige spelers hebben, maar ze hebben een fantastisch game plan.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:54 schreef Redefine het volgende:
Dat spel van Argentinië is 98% om niet om aan te gluren he. Wachten tot de flits van Messi en verder niks. Het liefste spelen ze nog op de counter ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |