Heb je al een geschikte bananenrepubliek op het oog?quote:Op maandag 22 juni 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel het natuurlijk wel heel aanlokkelijk is om een land na zo veel ellende te kunnen stabiliseren. Maaar dat doe ik dan inderdaad liever met een wat warmer land.
Kijk even hoe warm het deze week in UK wordt. Dit is een voorbode!quote:Op maandag 22 juni 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel het natuurlijk wel heel aanlokkelijk is om een land na zo veel ellende te kunnen stabiliseren. Maaar dat doe ik dan inderdaad liever met een wat warmer land.
Bovendien zul je nu al genoeg Britten zien.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien dat die het Iberisch schiereiland definitief Spaans wil maken.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al een geschikte bananenrepubliek op het oog?
Wij hadden vandaag zelf geplukte doperwtenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
Bij de Dirk zijn de doperwten inderdaad 67 cent. Ik heb meteen twee potten meegenomen
De ventilator met een obligaat bakje ijs ervoor maakt overuren.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef Arizona het volgende:
Houden jullie het nog vol met de hitte, zijn jullie goed voorbereid op woensdag t/m vrijdag?
Mijn dochter wordt momenteel gefrituurd in haar studentenkamer, die komt woensdag alweer naar huis.
Hitte in huis is nog goed te doen. En waarschijnlijk eind van de week ook nog wel. En op kantoor airco, dus prima. Verder gaan we het wel meemaken.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef Arizona het volgende:
Houden jullie het nog vol met de hitte, zijn jullie goed voorbereid op woensdag t/m vrijdag?
Mijn dochter wordt momenteel gefrituurd in haar studentenkamer, die komt woensdag alweer naar huis.
Gisteren had ik een pit aangezet onder een pan waar alleen een plastic lepel in lag. Had ik misschien ook wel gedaan als het koeler was, maar ik geef toch de aanhoudende hitte de schuldquote:Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef Arizona het volgende:
Met of zonder pot?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag zelf geplukte doperwten
Welke van de twee?quote:
Mja, Nederland is ook te koud maar Curaçao lijkt me wel wat.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al een geschikte bananenrepubliek op het oog?
Dat project heb ik sowieso altijd op de achtergrond lopenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat die het Iberisch schiereiland definitief Spaans wil maken.
Geen republiek. LEVE DE KONING!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, Nederland is ook te koud maar Curaçao lijkt me wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |