Ach wij wonnen tenminste nog de achtste finale, dat konden de Belgen toen niet zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
De vorige keer dat België hun tweede groepswedstrijd in de VS speelde waren wij de sjaak.
Met dank aan de kromme poten van Jan Wouters.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
De vorige keer dat België hun tweede groepswedstrijd in de VS speelde waren wij de sjaak.
Da's waar. Waardeloos land.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach wij wonnen tenminste nog de achtste finale, dat konden de Belgen toen niet zeggen.
Als je er zelden eentje maakt, dan weet je ook niet hoe je het juist uit moet spreken he.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
Blijft stom hoe de Belgen het woord 'goal' uitspreken.
Het is gewoon kool inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
Geen gowal?quote:
En ze zitten nog wel in de makkelijkste "poele", zoals zij dat zeggen. Ook zo irritant.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
Dat heb ik vandaag dus geen enkele keer gehoordquote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
En ze spelen matsjes.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En ze zitten nog wel in de makkelijkste "poele", zoals zij dat zeggen. Ook zo irritant.
Sure, als mijn kennis van Lotus-sponsors in F1 van 15 jaar geleden nog van toepassing isquote:Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, maar blijkbaar heet Rexona daar anders.
Amai? Lap zeg? Oya lele?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
Join the club.quote:Op maandag 22 juni 2026 07:39 schreef Arizona het volgende:
Ik had vannacht niks goed in mijn scorito
Ik denk dat @Strani daar wel voor geknipt is.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:41 schreef NailQueen het volgende:
Er is een vacature vrij voor Premier van het Verenigd Koninkrijk. Wie van ons durft te solliciteren?
Van de Spaanse zon naar de Britse regen lijkt mij geen verbetering.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat @:strani daar wel voor geknipt is.
Inderdaad, hoewel het natuurlijk wel heel aanlokkelijk is om een land na zo veel ellende te kunnen stabiliseren. Maaar dat doe ik dan inderdaad liever met een wat warmer land.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van de Spaanse zon naar de Britse regen lijkt mij geen verbetering.
Heb je al een geschikte bananenrepubliek op het oog?quote:Op maandag 22 juni 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel het natuurlijk wel heel aanlokkelijk is om een land na zo veel ellende te kunnen stabiliseren. Maaar dat doe ik dan inderdaad liever met een wat warmer land.
Kijk even hoe warm het deze week in UK wordt. Dit is een voorbode!quote:Op maandag 22 juni 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel het natuurlijk wel heel aanlokkelijk is om een land na zo veel ellende te kunnen stabiliseren. Maaar dat doe ik dan inderdaad liever met een wat warmer land.
Bovendien zul je nu al genoeg Britten zien.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien dat die het Iberisch schiereiland definitief Spaans wil maken.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al een geschikte bananenrepubliek op het oog?
Wij hadden vandaag zelf geplukte doperwtenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
Bij de Dirk zijn de doperwten inderdaad 67 cent. Ik heb meteen twee potten meegenomen
De ventilator met een obligaat bakje ijs ervoor maakt overuren.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef Arizona het volgende:
Houden jullie het nog vol met de hitte, zijn jullie goed voorbereid op woensdag t/m vrijdag?
Mijn dochter wordt momenteel gefrituurd in haar studentenkamer, die komt woensdag alweer naar huis.
Hitte in huis is nog goed te doen. En waarschijnlijk eind van de week ook nog wel. En op kantoor airco, dus prima. Verder gaan we het wel meemaken.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef Arizona het volgende:
Houden jullie het nog vol met de hitte, zijn jullie goed voorbereid op woensdag t/m vrijdag?
Mijn dochter wordt momenteel gefrituurd in haar studentenkamer, die komt woensdag alweer naar huis.
Gisteren had ik een pit aangezet onder een pan waar alleen een plastic lepel in lag. Had ik misschien ook wel gedaan als het koeler was, maar ik geef toch de aanhoudende hitte de schuldquote:Op maandag 22 juni 2026 18:46 schreef Arizona het volgende:
Met of zonder pot?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag zelf geplukte doperwten
Welke van de twee?quote:
Mja, Nederland is ook te koud maar Curaçao lijkt me wel wat.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al een geschikte bananenrepubliek op het oog?
Dat project heb ik sowieso altijd op de achtergrond lopenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat die het Iberisch schiereiland definitief Spaans wil maken.
Geen republiek. LEVE DE KONING!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, Nederland is ook te koud maar Curaçao lijkt me wel wat.
Wou het net postenquote:
En dan beiden precies vijf keer de smileyquote:
Ja, dit was allemaal afgesproken werk natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan beiden precies vijf keer de smiley
Ik vrees dat 'ie nu gewoon nu gewoon weer drie doelpunten maakt om het goed te maken.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef Redefine het volgende:
Dat was wel een wanstaltig slechte penalty.
Dat gaat nooit iets worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Strani het volgende:
Waardeloze speler die Mesti, of hoe hij ook heet.
Ik zou hem gelijk wisselen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Strani het volgende:
Waardeloze speler die Mesti, of hoe hij ook heet.
Waarschijnlijk wel. Zeker als die zo goed is als tegen Algerije.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'ie nu gewoon nu gewoon weer drie doelpunten maakt om het goed te maken.
Dat heb ik nog nooit gegeten. Smaken die lekkerder?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag zelf geplukte doperwten
Wij hebben zowel vandaag als morgen bijzonder simpele gerechten. Vandaag was het gepofte aardappel (uit zo'n schaal, in de magnetron en klaar), kipschnitzel en een gemengde salade. Morgen eten we "verse" tomatensoep van de Jumbo en zalmwraps erbij. Ter inspiratiequote:Op maandag 22 juni 2026 19:09 schreef H_T het volgende:
Ik ben nu naar de supermarkt gaan/koken aan het uitstellen. Geen inspiratie, maar als ik niet ga zijn mijn opties voor groente augurken, bonen of pastasaus en geen van drieën lijkt me echt een groot succes bij aardappels
Wij hebben op kantoor centraal gestuurde topkoeling, echt drama is datquote:Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hitte in huis is nog goed te doen. En waarschijnlijk eind van de week ook nog wel. En op kantoor airco, dus prima. Verder gaan we het wel meemaken.
Het maakt niet zo’n enorm verschil. Het blijven doperwten natuurlijk. Maar ze smaakten prima.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gegeten. Smaken die lekkerder?
Ook zelfgeplukt?quote:
En niet zijn eerste keer he.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Fred_B het volgende:
Natrappen en geen kaart. Je verwacht het niet.
Terwijl ik Oostenrijk juist heel fijn vind om naar te kijken. Op het EK ook al. Niet dat ze nou geweldige spelers hebben, maar ze hebben een fantastisch game plan.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:54 schreef Redefine het volgende:
Dat spel van Argentinië is 98% om niet om aan te gluren he. Wachten tot de flits van Messi en verder niks. Het liefste spelen ze nog op de counter ook.
Oostenrijk speelt goed ja. Beter dan die eerste wedstrijd van wat ik gehoord heb.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Terwijl ik Oostenrijk juist heel fijn vind om naar te kijken. Op het EK ook al. Niet dat ze nou geweldige spelers hebben, maar ze hebben een fantastisch game plan.
Argentinië is vooral een beetje aanklooien, de tegenstander ophitsen, en inderdaad alle ballen op Messi. Die aanval voor de goal was wel mooi trouwens.
Oh. Hoe laat speelt Oostenrijk dan?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Redefine het volgende:
Ach bij de NOS geen woord over Oostenrijk. Alleen over Missi. Je verwacht het niet.
Over een minuutje.quote:
Behalve bij het Nederlands Elftal kijk ik alleen nog op de Belg. Dat is veel prettiger om te volgen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Redefine het volgende:
Ach bij de NOS geen woord over Oostenrijk. Alleen over Missi. Je verwacht het niet.
Gewoon twee schermen gebruiken.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Ik kijk eerst de wedstrijd van Argentinië nog even af.
Gaat echt nergens over inderdaad.quote:
Nou...quote:
Ja, dat spelletje van Oostenrijk werkt niet tegen grotere tegenstanders op deze manier.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:02 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat er geen ploeg geweest is die zo vaak de bal op de helft van de tegenstander hebben veroverd als Oostenrijk. Die hebben echt goed druk gezet. Maar vervolgens doen ze er dan wel helemaal niks mee, want amper een echte kans gecreëerd.
Frankrijk of Spanje moeten dit op een goede dag toch wel kunnen afstoppen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:03 schreef Redefine het volgende:
Als je dit Argentinië ziet dan kun je het niet voorstellen dat ze wereldkampioen worden, zo armoedig is het. Maar vrees dat de geweldige flitsen van Messi wel voldoende gaan zijn.
Spanje alleen als Yamal en Nico W fit zijn.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frankrijk of Spanje moeten dit op een goede dag toch wel kunnen afstoppen.
Ik heb de aardappels gekookt en daarna gebakken en verorberd met een boerensalade en wat kipnuggets, zodat die nu ook op zijnquote:Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben zowel vandaag als morgen bijzonder simpele gerechten. Vandaag was het gepofte aardappel (uit zo'n schaal, in de magnetron en klaar), kipschnitzel en een gemengde salade. Morgen eten we "verse" tomatensoep van de Jumbo en zalmwraps erbij. Ter inspiratie
Sterkte! Je kunt hetquote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben op kantoor centraal gestuurde topkoeling, echt drama is dat![]()
Ik hoef gelukkig alleen morgen naar kantoor en de rest van de week werk ik thuis.
En het wordt ook een kort kantoordagje, want ik moet eerst naar de tandarts voor controle. Wat gaat zo'n halfjaar toch altijd snel. Ik ben weer stikzenuwachtig, nog erger dan anders, want ik heb nu al een tijdje gevoeligheid bij mijn 20 jaar oude kroon en/of de tand ernaast.
. Miniem pluspuntje, bij de tandarts is het wel altijd lekker koel.
Ja, dat heb ik maar afgezet.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
Tussen al het voetbalgeweld door krijgen we opeens Het Mooiste Meisje van de Klas.
Blijft een raar concept.
Ze spelen vooral een stuk degelijker, houden het achterin beter dicht. Maar ze spelen wel nog een heel stuk afwachtender dan toen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:20 schreef blackswangreen het volgende:
Argentinië verloor op het vorige WK de eerste wedstrijd van Saoedi-Arabië... ze spelen nu beter dan toen.
Het is alleen gewoon niet leuk om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |