Da's ook wel weer zo.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel een vreemde keuze. Er is vast wel een big pharma speler die gros geld betaald om pillen te verkopen voor mijn aandoening.
Ach wij wonnen tenminste nog de achtste finale, dat konden de Belgen toen niet zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
De vorige keer dat België hun tweede groepswedstrijd in de VS speelde waren wij de sjaak.
Met dank aan de kromme poten van Jan Wouters.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
De vorige keer dat België hun tweede groepswedstrijd in de VS speelde waren wij de sjaak.
Da's waar. Waardeloos land.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach wij wonnen tenminste nog de achtste finale, dat konden de Belgen toen niet zeggen.
Als je er zelden eentje maakt, dan weet je ook niet hoe je het juist uit moet spreken he.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
Blijft stom hoe de Belgen het woord 'goal' uitspreken.
Het is gewoon kool inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
Geen gowal?quote:
En ze zitten nog wel in de makkelijkste "poele", zoals zij dat zeggen. Ook zo irritant.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
Dat heb ik vandaag dus geen enkele keer gehoordquote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
En ze spelen matsjes.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En ze zitten nog wel in de makkelijkste "poele", zoals zij dat zeggen. Ook zo irritant.
Sure, als mijn kennis van Lotus-sponsors in F1 van 15 jaar geleden nog van toepassing isquote:Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, maar blijkbaar heet Rexona daar anders.
Amai? Lap zeg? Oya lele?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
Join the club.quote:Op maandag 22 juni 2026 07:39 schreef Arizona het volgende:
Ik had vannacht niks goed in mijn scorito
Ik denk dat @Strani daar wel voor geknipt is.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:41 schreef NailQueen het volgende:
Er is een vacature vrij voor Premier van het Verenigd Koninkrijk. Wie van ons durft te solliciteren?
Van de Spaanse zon naar de Britse regen lijkt mij geen verbetering.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat @:strani daar wel voor geknipt is.
Inderdaad, hoewel het natuurlijk wel heel aanlokkelijk is om een land na zo veel ellende te kunnen stabiliseren. Maaar dat doe ik dan inderdaad liever met een wat warmer land.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van de Spaanse zon naar de Britse regen lijkt mij geen verbetering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |