quote:Op maandag 22 juni 2026 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had de wedstrijd Argentinië - Oostenrijk gewoon volledig goed in de poule.![]()
Vind ik ook, dat ophemelen van één specifieke klasgenoot.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
Tussen al het voetbalgeweld door krijgen we opeens Het Mooiste Meisje van de Klas.
Blijft een raar concept.
En in ander sportnieuws, het IOC heeft goedkeuring gegeven voor Heerenveen/Thialf als locatie voor het schaatsen bij de OS in 2030. Deels leuk dat de OS in eigen land is, maar eigenlijk vind ik het wel heel erg jammer, want de OS sfeer hangt daar dan gewoon niet. Het is het zoveelste toernooi in Thialf.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
Tussen al het voetbalgeweld door krijgen we opeens Het Mooiste Meisje van de Klas.
Blijft een raar concept.
Dus eigenlijk past het wel heel goed bij elkaar. Eerst één speler op blijven hemelen en de rest negeren en dat dan vervolgens in Het mooiste meisje van de klas ook doen.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vind ik ook, dat ophemelen van één specifieke klasgenoot.
Of had je het over 22 mannen die kermend over de grond rollen en incidenteel tegen een bal aan trappen?
Ik heb me nooit echt bezig gehouden wie het mooiste meisje van de klas was en zou voor de meeste een flinke reminder nodig hebben wie het ook weer zijnquote:Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
Blijft een raar concept.
Aan de andere kant scheelt het weer een stadion bouwen wat je daarna toch nooit meer vol krijgt of voor iets anders zinnigs kunt gebruiken. Genoeg olympische stadions die inmiddels weg staan te rotten (geldt ook voor meerdere WK-stadions)quote:Op maandag 22 juni 2026 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
En in ander sportnieuws, het IOC heeft goedkeuring gegeven voor Heerenveen/Thialf als locatie voor het schaatsen bij de OS in 2030. Deels leuk dat de OS in eigen land is, maar eigenlijk vind ik het wel heel erg jammer, want de OS sfeer hangt daar dan gewoon niet. Het is het zoveelste toernooi in Thialf.
En ik vind het schandalig dat een organiserend comité doodleuk mag weigeren om een faciliteit te bouwen voor een sport. Nog los ervan dat het een dikke middelvinger is naar alle Franse schaatsers die door een schaatsbaan in eigen land een enorme boost hadden kunnen krijgen.
Risico is ook nog dat het een precedent schept voor toekomstige organisaties om sporten waarvoor ze geen kosten willen maken uit te besteden aan andere landen.
Maar dat geldt voor heel veel van de andere locaties, die worden ook nooit meer gebruikt. Waarbij het ook nog steeds een keuze is om er daarna niks mee te doen. En wat betreft het schaatsen, dat is gewoon mogelijk in een flinke evenementenhal. Dan staat het ook niet in de weg nadat de OS voorbij zijn.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de andere kant scheelt het weer een stadion bouwen wat je daarna toch nooit meer vol krijgt of voor iets anders zinnigs kunt gebruiken. Genoeg olympische stadions die inmiddels weg staan te rotten (geldt ook voor meerdere WK-stadions)
Zo kijk eens wat een mooi meisje.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik maar afgezet.
Ik ben in die tijd op de meeste meisjes in m'n klas wel eens verliefd geweestquote:Op maandag 22 juni 2026 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb me nooit echt bezig gehouden wie het mooiste meisje van de klas was en zou voor de meeste een flinke reminder nodig hebben wie het ook weer zijn
Mooi meisje, maar blijkbaar wel een rot karakter dan.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo kijk eens wat een mooi meisje.
Ja echt een mooi meisje.
Kan elke jongen krijgen.
Heeft zij even mazzel.
Maar!
Iedereen gaat dood.
En het meisje is heel verdrietig.
Ze zal ook drie keer scheiden.
Eenzaam mooi meisje.
Nee nee ze is altijd slachtoffer natuurlijk!quote:Op maandag 22 juni 2026 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi meisje, maar blijkbaar wel een rot karakter dan.
Ah vandaar dat mijn klas niet meedoet aan het programma. Bij mij was het mooiste meisje ook gewoon sympathiek en intelligent en dan natuurlijk geen ellendig leven ernaquote:Op maandag 22 juni 2026 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze @Strani genegeerd heeft dan had ze wel heel rot karakter jaquote:Op maandag 22 juni 2026 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Waren allemaal foute mannen natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2026 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee ze is altijd slachtoffer natuurlijk!
Ahh nee hoor ik was gewoon kansloosquote:Op maandag 22 juni 2026 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze @:Strani genegeerd heeft dan had ze wel heel rot karakter ja
Mensen die talentvol zijn en succes hebben en dan tegenslag krijgen. Dat vindt het kijkerspubliek toch fantastisch.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja echt een mooi meisje.
Kan elke jongen krijgen.
Heeft zij even mazzel.
Maar!
Iedereen gaat dood.
Eenzaam mooi meisje.
Precies. Toch wat treurig allemaal.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die talentvol zijn en succes hebben en dan tegenslag krijgen. Dat vindt het kijkerspubliek toch fantastisch.
Het is toch de televisie-versie van een kras op de dure nieuwe auto van de buurman zetten.
Het mooiste meisje uit mijn klas stond een paar jaar later als onderdeel van een reclame op de buitenkant van alle stadsbussen. Dus die was in elk geval niet zo makkelijk te vergeten.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah vandaar dat mijn klas niet meedoet aan het programma. Bij mij was het mooiste meisje ook gewoon sympathiek en intelligent en dan natuurlijk geen ellendig leven erna
Mooi hoor! Er zit een Marsman in je.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja echt een mooi meisje.
Kan elke jongen krijgen.
Heeft zij even mazzel.
Maar!
Iedereen gaat dood.
Eenzaam mooi meisje.
Hmm. Misschien moeten ze er een programma van maken. De beste dichter van de klas.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi hoor! Er zit een Marsman in je.
Strani heeft zich eerder van zijn literaire kant laten zienquote:Op maandag 22 juni 2026 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2026 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een liefde allemaalquote:Op maandag 22 juni 2026 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Strani heeft zich eerder van zijn literaire kant laten zien
Ik dacht Nick Marsman. Oud keeper van o.a. Feyenoord.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had het wel over Joost Marsman hè. Zanger van IOS, niet bekend om zijn scherpe teksten.
Dit had ik ook, dus daar kon je al van uit gaan, dat dat niks zou opleveren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:13 schreef Redefine het volgende:
Van de afgelopen speelronde gewoon twee helemaal goed voorspeldEen bij Argentinië de toto uitslag plus aantal doelpunten van Argentinië goed. Alleen bij Noorwegen - Senegal had ik een gelijkspel staan dus niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijeenkomst gehad van het werkSpannend wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er überhaupt al zicht op een nieuwe locatie?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee. Daar moeten ze nog over gaan nadenken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spannend wel!
Is er überhaupt al zicht op een nieuwe locatie?
Mogen ze wel opschieten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Daar moeten ze nog over gaan nadenken.
Je hebt het wel over mijn bedrijf he.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt het wel over mijn bedrijf he.
Dus geen Fred_Busquote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:51 schreef Fred_B het volgende:
Ik dacht vanmorgen voor de warmte de vroege bus te nemen. Een verstandig idee zou je zeggen.
De bus startte niet.
Fred_Brandtquote:
Fred Brand Uw Slagerquote:
Ik heb een luchtkoeler besteld en die wordt donderdag bezorgd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Momo het volgende:
Ik wil iets bestellen online, maar dan bedenk ik mij dat is lullig is om de pakketbezorger dat komende dagen moet laten bezorgen..
Je mag ook hier heen komen, hier wordt de heetste dag vrijdagquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een luchtkoeler besteld en die wordt donderdag bezorgd.
Net na de heetste dag morgen.
Maar ik wil juist wat meer koelte.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je mag ook hier heen komen, hier wordt de heetste dag vrijdag
Pech met de loting. Maar ja, dat zegt ook niet alles, België gaat het ook nog moeilijk krijgen. Er komen nog wel een paar verrassingen aan in die laatste speelrondequote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:14 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel zuur dat de kans best groot is dat Senegal dat kwalitatief de beste derde ploeg is in de poules de volgende ronde niet haalt. En een paar hele matige ploegen wel. Of ze moeten heel ruim winnen van Irak.
Tay Tayquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:43 schreef NailQueen het volgende:
Vorige week was niet iedereen blij hier met de foute 1500. Maar nu dat is afgelopen hoor ik Ed Sheeran en Taylor Swift weer op de radio. Hebben jullie nu je zin mensen?
(Ik heb de radio niet op Q staan)
Taylor vanmorgen ook op de radio gehoord, met haar nietszeggende liedje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:43 schreef NailQueen het volgende:
Vorige week was niet iedereen blij hier met de foute 1500. Maar nu dat is afgelopen hoor ik Ed Sheeran en Taylor Swift weer op de radio. Hebben jullie nu je zin mensen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Taylor vanmorgen ook op de radio gehoord, met haar nietszeggende liedje.
Wortelkanaalbehandelingquote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:01 schreef Arizona het volgende:
Ik leef nog!
En met mijn tanden en kiezen is niks mis.
Waarschijnlijk komen mijn klachten van een geirriteerde kaakzenuw.
Nou van Taylor Swift word ik ook niet blij hoor. Tienermuziek dat het is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:43 schreef NailQueen het volgende:
Nou dan kan die kaakzenuw goed typen zeg!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:01 schreef Arizona het volgende:
Ik leef nog!
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Taylor vanmorgen ook op de radio gehoord, met haar nietszeggende liedje.
Ik begin bijna de Snollebollekes te missenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou van Taylor Swift word ik ook niet blij hoor. Tienermuziek dat het is.
Hier nu 27.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:58 schreef zorro28 het volgende:
Zo geen zin in de komende dagen, het is nu al 25 graden op mijn slaapkamer
Sterktequote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:01 schreef Arizona het volgende:
Ik leef nog!
Ach het merendeel van de nummers van de Beatles was ook tienermuziekquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou van Taylor Swift word ik ook niet blij hoor. Tienermuziek dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee juist niet, met mijn tanden en kiezen is niks mis. Hij heeft allemaal foto's gemaakt en testjes gedaan. Waarschijnlijk komt het vanuit mijn kaakgewricht, die irriteert de grote zenuw die door je kaak loopt. Ik heb bij gapen gevoeligheid in mijn tanden en kiezen in mijn onderkaak, alsof er tandhalzen blootliggen, dat gevoel. Alleen heb ik dat gevoel dus niet als ik iets kouds eet of drink of als er koude lucht langs komt. De prijn komt dus van binnenuit.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach het merendeel van de nummers van de Beatles was ook tienermuziek
In elke generatie was het wel "vroeger was alles beter"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoLife is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In elke generatie was het wel "vroeger was alles beter"
Bekijk deze YouTube-video
Dinsdag wordt het hier 19 graden en gaat het de hele dag regenen. En dat blijft dan ook weer even zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:23 schreef Arizona het volgende:
35-33-37-35-30.
De verwachte temperaturen hier vanaf morgen tot en met zondag
Dat is weer het andere uiterste jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dinsdag wordt het hier 19 graden en gaat het de hele dag regenen. En dat blijft dan ook weer even zo.
Waarschijnlijk is dat maar één weerrun, maar dat alternatief is het nou ook weer niet
En dus geen intercity disco New York to San Francisco?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:51 schreef Fred_B het volgende:
Ik dacht vanmorgen voor de warmte de vroege bus te nemen. Een verstandig idee zou je zeggen.
De bus startte niet.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:01 schreef Arizona het volgende:
Ik leef nog!
Nee, de chauffeur zong meer van Wanna Be Starting Something. Maar dat lukte dus niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
En dus geen intercity disco New York to San Francisco?
Terwijl het 'The wheels on the bus go round and round' had moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de chauffeur zong meer van Wanna Be Starting Something. Maar dat lukte dus niet.
Dat was wel humor om te lachen in de jaren zestig bij het commentaar van de jury.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In elke generatie was het wel "vroeger was alles beter"
Bekijk deze YouTube-video
Bij de NOS zijn ze nu in diepe rauw. Uitgezonderd Boulahrouz dan.quote:
Bij Oezbeekse NOS ook waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de NOS zijn ze nu in diepe rauw. Uitgezonderd Boulahrouz dan.
En juich net zo hard als bij zijn eigen goalquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:16 schreef Fred_B het volgende:
Nou nou, Ronaldo laat zelfs anderen scoren.
Je zal maar 5 - 1 verloren hebben van de ploeg die met 5 - 1 verloren heeft van het team dat moeite had met Oezbekistanquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:17 schreef Fred_B het volgende:
Teams die moeite hebben met dit Oezbekistan hebben op een WK natuurlijk niets te zoeken.
de belangrijke time out voor de coachesquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:32 schreef Redefine het volgende:
De hydration break draait de boel maar weer eens om.
Ja, dit leek gewoon naar 3/4-0 te gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:32 schreef Redefine het volgende:
De hydration break draait de boel maar weer eens om.
Daar zouden niet genoeg hydration breaks beschikbaar voor zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had Ajax ook wel kunnen gebruiken afgelopen seizoen.
Ja, ook weer zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zouden niet genoeg hydration breaks beschikbaar voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |