Pech met de loting. Maar ja, dat zegt ook niet alles, België gaat het ook nog moeilijk krijgen. Er komen nog wel een paar verrassingen aan in die laatste speelrondequote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:14 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel zuur dat de kans best groot is dat Senegal dat kwalitatief de beste derde ploeg is in de poules de volgende ronde niet haalt. En een paar hele matige ploegen wel. Of ze moeten heel ruim winnen van Irak.
Tay Tayquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:43 schreef NailQueen het volgende:
Vorige week was niet iedereen blij hier met de foute 1500. Maar nu dat is afgelopen hoor ik Ed Sheeran en Taylor Swift weer op de radio. Hebben jullie nu je zin mensen?
(Ik heb de radio niet op Q staan)
Taylor vanmorgen ook op de radio gehoord, met haar nietszeggende liedje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:43 schreef NailQueen het volgende:
Vorige week was niet iedereen blij hier met de foute 1500. Maar nu dat is afgelopen hoor ik Ed Sheeran en Taylor Swift weer op de radio. Hebben jullie nu je zin mensen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Taylor vanmorgen ook op de radio gehoord, met haar nietszeggende liedje.
Wortelkanaalbehandelingquote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:01 schreef Arizona het volgende:
Ik leef nog!
En met mijn tanden en kiezen is niks mis.
Waarschijnlijk komen mijn klachten van een geirriteerde kaakzenuw.
Nou van Taylor Swift word ik ook niet blij hoor. Tienermuziek dat het is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:43 schreef NailQueen het volgende:
Nou dan kan die kaakzenuw goed typen zeg!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:01 schreef Arizona het volgende:
Ik leef nog!
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Taylor vanmorgen ook op de radio gehoord, met haar nietszeggende liedje.
Ik begin bijna de Snollebollekes te missenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou van Taylor Swift word ik ook niet blij hoor. Tienermuziek dat het is.
Hier nu 27.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:58 schreef zorro28 het volgende:
Zo geen zin in de komende dagen, het is nu al 25 graden op mijn slaapkamer
Sterktequote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:01 schreef Arizona het volgende:
Ik leef nog!
Ach het merendeel van de nummers van de Beatles was ook tienermuziekquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou van Taylor Swift word ik ook niet blij hoor. Tienermuziek dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee juist niet, met mijn tanden en kiezen is niks mis. Hij heeft allemaal foto's gemaakt en testjes gedaan. Waarschijnlijk komt het vanuit mijn kaakgewricht, die irriteert de grote zenuw die door je kaak loopt. Ik heb bij gapen gevoeligheid in mijn tanden en kiezen in mijn onderkaak, alsof er tandhalzen blootliggen, dat gevoel. Alleen heb ik dat gevoel dus niet als ik iets kouds eet of drink of als er koude lucht langs komt. De prijn komt dus van binnenuit.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach het merendeel van de nummers van de Beatles was ook tienermuziek
In elke generatie was het wel "vroeger was alles beter"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoLife is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In elke generatie was het wel "vroeger was alles beter"
Bekijk deze YouTube-video
Dinsdag wordt het hier 19 graden en gaat het de hele dag regenen. En dat blijft dan ook weer even zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:23 schreef Arizona het volgende:
35-33-37-35-30.
De verwachte temperaturen hier vanaf morgen tot en met zondag
Dat is weer het andere uiterste jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dinsdag wordt het hier 19 graden en gaat het de hele dag regenen. En dat blijft dan ook weer even zo.
Waarschijnlijk is dat maar één weerrun, maar dat alternatief is het nou ook weer niet
En dus geen intercity disco New York to San Francisco?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:51 schreef Fred_B het volgende:
Ik dacht vanmorgen voor de warmte de vroege bus te nemen. Een verstandig idee zou je zeggen.
De bus startte niet.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:01 schreef Arizona het volgende:
Ik leef nog!
Nee, de chauffeur zong meer van Wanna Be Starting Something. Maar dat lukte dus niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
En dus geen intercity disco New York to San Francisco?
Terwijl het 'The wheels on the bus go round and round' had moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de chauffeur zong meer van Wanna Be Starting Something. Maar dat lukte dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |