Strani heeft zich eerder van zijn literaire kant laten zienquote:Op maandag 22 juni 2026 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi hoor! Er zit een Marsman in je.
quote:Op maandag 22 juni 2026 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi hoor! Er zit een Marsman in je.
Wat een liefde allemaalquote:Op maandag 22 juni 2026 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Strani heeft zich eerder van zijn literaire kant laten zien
Ik dacht Nick Marsman. Oud keeper van o.a. Feyenoord.quote:Op maandag 22 juni 2026 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had het wel over Joost Marsman hè. Zanger van IOS, niet bekend om zijn scherpe teksten.
Dit had ik ook, dus daar kon je al van uit gaan, dat dat niks zou opleveren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:13 schreef Redefine het volgende:
Van de afgelopen speelronde gewoon twee helemaal goed voorspeldEen bij Argentinië de toto uitslag plus aantal doelpunten van Argentinië goed. Alleen bij Noorwegen - Senegal had ik een gelijkspel staan dus niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijeenkomst gehad van het werkSpannend wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er überhaupt al zicht op een nieuwe locatie?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee. Daar moeten ze nog over gaan nadenken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spannend wel!
Is er überhaupt al zicht op een nieuwe locatie?
Mogen ze wel opschieten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Daar moeten ze nog over gaan nadenken.
Je hebt het wel over mijn bedrijf he.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt het wel over mijn bedrijf he.
Dus geen Fred_Busquote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:51 schreef Fred_B het volgende:
Ik dacht vanmorgen voor de warmte de vroege bus te nemen. Een verstandig idee zou je zeggen.
De bus startte niet.
Fred_Brandtquote:
Fred Brand Uw Slagerquote:
Ik heb een luchtkoeler besteld en die wordt donderdag bezorgd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:36 schreef Momo het volgende:
Ik wil iets bestellen online, maar dan bedenk ik mij dat is lullig is om de pakketbezorger dat komende dagen moet laten bezorgen..
Je mag ook hier heen komen, hier wordt de heetste dag vrijdagquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een luchtkoeler besteld en die wordt donderdag bezorgd.
Net na de heetste dag morgen.
Maar ik wil juist wat meer koelte.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je mag ook hier heen komen, hier wordt de heetste dag vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |