abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221114174
Dat escaleert nog helemaal tussen Polen en Oekraïne, en ook met Rusland gaat het verder escaleren. In het uiterste geval zet Rusland hele zware wapens in, die ze hebben tot aan kernwapens.
Ik snap best wel dat Oekraïne zich hier verdedigd, echter gaat dit nergens naar toe, zelfs Iran en het midden oosten is makkelijker op te lossen dan deze stoïcijnse oostblokkers die rommelen in de Europese veiligheid.
Vakman pur sang
  zondag 21 juni 2026 @ 23:39:01 #127
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_221114229
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Verstandige woorden van Tusk.
Ik snap ook niet helemaal waarom Zelensky hier de confrontatie met Polen opzoekt.
pi_221114241
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat escaleert nog helemaal tussen Polen en Oekraïne, en ook met Rusland gaat het verder escaleren. In het uiterste geval zet Rusland hele zware wapens in, die ze hebben tot aan kernwapens.
Ik snap best wel dat Oekraïne zich hier verdedigd, echter gaat dit nergens naar toe, zelfs Iran en het midden oosten is makkelijker op te lossen dan deze stoïcijnse oostblokkers die rommelen in de Europese veiligheid.
Rusland is degene die Europa constant bedreigd, en een voormalige premier die bozig doet op tv en een fittie tussen staatshoofden, nigga please.

Lijkt me ook niet dat nu de Krim stukje bij beetje geïsoleerd raakt, Oekraïne zich plots gaat bedenken.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:46:12 #129
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221114254
quote:
88s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.irishsun.com/(...)tary-aged-ukrainians
[..]
Zeer grote tekorten in Oekraïne. Zijn van plan iedere laatste Oekraïense man naar de dood te leiden.... :N
twitter
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221114259
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:43 schreef havanagila het volgende:

[..]
Rusland is degene die Europa constant bedreigd, en een voormalige premier die bozig doet op tv en een fittie tussen staatshoofden, nigga please.
Ja? Dus?
Vakman pur sang
  zondag 21 juni 2026 @ 23:48:40 #131
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221114265
Zo, user BlaZ heeft zich ook definitief bij het trol-netwerk gevoegd dus
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221114268
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja? Dus?
Ruzietje in het nieuws, ze gebruiken al oreshniks e.d, en Rusland dreigde na een week al met noeks. Escalatie had je het over?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:50:49 #133
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221114274
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
Wordt ze voorgelogen dat het allemaal prachtoorden zijn opgebouwd door rusland, natuurlijk zijn russen en poetin pijpers achterlijk genoeg om dat te geloven en ondanks de traantjes nu gaat ze dat thuis ook vertellen natuurlijk.

[ x ]
Lekker op vakantie naar oorlogsgebied 😂
En dan ook nog naar het land van de vijand. Erg slim
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221114281
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:48 schreef Parafernalia het volgende:
Zo, user BlaZ heeft zich ook definitief bij het trol-netwerk gevoegd dus
Olieraffinaderij in Moskou in de hens, brandstoftekorten, Krim half afgesneden, busjes Russen die van de straat worden geplukt, en waar gaat de discussie over.....
pi_221114309
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Verstandige woorden van Tusk.
Vrijwel alle helden uit de geschiedenis hebben een duistere kant, Michiel de Ruyter, Jan Pieterszoon Coen, Witte de With. Met de hedendaagse blik kan je ze allemaal oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid aanrekenen.

In Nederland buigen we altijd diep door de knieën terwijl we sorry roepen. Terwijl ze in Oekraïne hun helden eren.
pi_221114326
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:52 schreef havanagila het volgende:

[..]
Olieraffinaderij in Moskou in de hens, brandstoftekorten, Krim half afgesneden, busjes Russen die van de straat worden geplukt, en waar gaat de discussie over.....
Je weet dat het goed gaat wanneer moskou weer vliegtuigen vol met 'influencers' laat invliegen en de trollen online weer op volle kracht draaien.
  maandag 22 juni 2026 @ 00:36:49 #137
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221114440
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 00:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Vrijwel alle helden uit de geschiedenis hebben een duistere kant, Michiel de Ruyter, Jan Pieterszoon Coen, Witte de With. Met de hedendaagse blik kan je ze allemaal oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid aanrekenen.

In Nederland buigen we altijd diep door de knieën terwijl we sorry roepen. Terwijl ze in Oekraïne hun helden eren.
Daar zit toch wel een verschil tussen, dit gaat om Oekraïnse helden van 83 jaar terug, een Michiel de Ruyter stierf 350 jaar terug. Bij slechts 83 jaar is het logisch dat er nog gevoeligheden zijn aangezien er nog mensen levend zijn die vaders, overgrootouders bij dat conflict verloren zijn. Over een generatie of 2 is dat oud zeer ook verdwenen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 22 juni 2026 @ 00:37:36 #138
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221114447
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:48 schreef Parafernalia het volgende:
Zo, user BlaZ heeft zich ook definitief bij het trol-netwerk gevoegd dus
Nee hoor, ik was het voor de uitzondering eens met MikeyTT, dat komt echt zelden voor.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221114458
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 00:36 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Daar zit toch wel een verschil tussen, dit gaat om Oekraïnse helden van 83 jaar terug, een Michiel de Ruyter stierf 350 jaar terug. Bij slechts 83 jaar is het logisch dat er nog gevoeligheden zijn aangezien er nog mensen levend zijn die vaders, overgrootouders bij dat conflict verloren zijn. Over een generatie of 2 is dat oud zeer ook verdwenen.
Een ander verschil is dat er nu oorlog is in Oekraïne. En ze in hun oorlogsretoriek nu helden nodig hebben.

Ik begrijp die Oekraïners wel, al zou ik Zelensky wel adviseren om het onderwerp te vermijden. Ze hebben er niets mee te winnen wanneer de Polen hier boos over zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 00:47:49 #140
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221114479
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 00:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Een ander verschil is dat er nu oorlog is in Oekraïne. En ze in hun oorlogsretoriek nu helden nodig hebben.

Ik begrijp die Oekraïners wel, al zou ik Zelensky wel adviseren om het onderwerp te vermijden. Ze hebben er niets mee te winnen wanneer de Polen hier boos over zijn.
Het is denk ik ook een stukje politiek. Dit is voornamelijk een stukje waarmee de anti-toetredigingspolitiek van Polen makkelijker verdedigd kan worden, terwijl dat toch voornamelijk met agricultuur van doen heeft.

De Kijiv post had er vandaag ook een stuk over:
https://www.kyivpost.com/opinion/78645
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 22 juni 2026 @ 02:05:28 #141
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221114688
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 00:36 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Daar zit toch wel een verschil tussen, dit gaat om Oekraïnse helden van 83 jaar terug, een Michiel de Ruyter stierf 350 jaar terug. Bij slechts 83 jaar is het logisch dat er nog gevoeligheden zijn aangezien er nog mensen levend zijn die vaders, overgrootouders bij dat conflict verloren zijn. Over een generatie of 2 is dat oud zeer ook verdwenen.
En ik ben het voor de verandering een keer met jou eens :+
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 22 juni 2026 @ 02:11:47 #142
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221114701
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 02:05 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
En ik ben het voor de verandering een keer met jou eens :+
mooi , gaat Poetin de troepen nu terug halen en stoppen met de oorlog dan? (Speciale Militaire Operatie )
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221115619
twitter
pi_221115984
twitter
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 11:00:05 #145
364681 over_hedge
pi_221116012
bla

werkt dit op fok ff testen

edit: Nee dus. Jammer. Op discord enzo wel. Als je van x.com of twitter.com fxtwitter.com maakt kan je ze afspelen zonder twitter te openen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221116159
Oekraiense raketaanvallen op Voronezh nu.
pi_221116192
Benieuwd wat ze geraakt hebben

twitter
pi_221116323
Deze zegt dat het een fabriek was waar halfgeleidercomponenten worden gemonteerd. De aanval zou met een Flamingo (raket he, niet de vogel) zijn gedaan.

twitter
pi_221116344
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:21 schreef MaxMark het volgende:
Deze zegt dat het een fabriek was waar halfgeleidercomponenten worden gemonteerd. De aanval zou met een Flamingo (raket he, niet de vogel) zijn gedaan.

[ x ]
Ja blijkbaar een producent van materialen die ze oa in pantsir, iskander en x-101 raketten gebruiken.

Er is 1 heel gave video die net uit is, heel precies geraakt door die flamingos
pi_221116386
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')