Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straat van Hormoes
© Homijn / Grok![]()
precies dit bedoel ik, wie maakt zich nu druk om punten?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja helemaal primaquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:29 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Alles goed in het hoge noorden?
Hoe is t daar?![]()
Flauw hoor
Ik mag van @Rob niet in het geel naar de rechtbank vanmiddag, anders gaat hij niet mee. Dan m'n blauwe shirt maar en sportsokken met een toefje geel erin. Dat ziet niemand
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Succesquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:39 schreef DJMO het volgende:
Flauw hoor
Ik mag van @:Rob niet in het geel naar de rechtbank vanmiddag, anders gaat hij niet mee. Dan m'n blauwe shirt maar en sportsokken met een toefje geel erin. Dat ziet niemandWerewolf
NOu ben ik lang genoeg weggebleven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat heb jij toch met geelquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:39 schreef DJMO het volgende:
Flauw hoor
Ik mag van @:Rob niet in het geel naar de rechtbank vanmiddag, anders gaat hij niet mee. Dan m'n blauwe shirt maar en sportsokken met een toefje geel erin. Dat ziet niemand
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot
Werewolf
Hey Mutskequote:
Zag van de week een filmpje een jongen op een fatbike mobiel in de handen. Hij zag een geparkeerde auto op het hoofd Harde knal hij bleef stil op de grond liggen,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geeft zelfvertrouwen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Je hebt zelf niet goed gebolkt UN heeft 125 kunnen pakken jij zit de hele avond en nacht en hebt er 123quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
is egal ik kom op 4 en verder niet
Je moet wel opletten als je op de tweede plaats wil komen, je moet er wel wat voor doen natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meen je dat, mm misschien ook een geel zakdoekje en gele beha en onderbroek aanschaffen als de kleur geel je echt helpt. En een gewoon geel tshirt kan je toch gewoon aan trekken, of met het echt knal geel zijn:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik was badkamer en hij heeft en keer 8min niet geopenedquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet goed gebolkt UN heeft 125 kunnen pakken jij zit de hele avond en nacht en hebt er 123
Je moet wel opletten als je op de tweede plaats wil komen, je moet er wel wat voor doen natuurlijk![]()
Feit blijft dat hij in zeer korte tijd meer punten had.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was badkamer en hij heeft en keer 8min niet geopened
Wat ik probeer te zeggen is als jij veel punten wil je er ook moet zijn om te bolken.
Jullie waren met zijn tweeen dan moet je niet iemand alleen laten als je tweede wil worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De gele kleding die heb is allemaal fluorescerend geelquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je dat, mm misschien ook een geel zakdoekje en gele beha en onderbroek aanschaffen als de kleur geel je echt helpt. En een gewoon geel tshirt kan je toch gewoon aan trekken, of met het echt knal geel zijn:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan moet je er ook echt voor gaan he en opletten anders ben je zo terug naar plaats 4quote:
En overdag is het ook rustig ondanks dat ik tussen door weg ben in de middag ga slapen pak ik ook nog teveel punten.
Het is zo makkelijk deze dagen om punten te pakken
Succes
Dus alleen die kleur geel geeft je zelf vertrouwen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
De gele kleding die heb is allemaal fluorescerend geelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus je geeft lichtquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
De gele kleding die heb is allemaal fluorescerend geelWerewolf
Ik zou dat juist niet dragen, vestigt wel de aandacht op je, ik hou niet zo van in de aandacht staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WIet wat waaitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:you are back in DTS town
![]()
![]()
![]()
Hai Dottekequote:Op donderdag 18 juni 2026 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovelyyou are back in DTS town
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom af en toe ff aanwaaien![]()
![]()
Zwembadje weer opgezet, vanmiddag lekker spetteren met de kleine
Gezellig. Zag dat je er al vroeg was. Ook het bed uit door de warmtequote:Op donderdag 18 juni 2026 09:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Dotteke![]()
Ik kom af en toe ff aanwaaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt hier nog wel mee,maar was wel vroeg wakkerquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Zag dat je er al vroeg was. Ook het bed uit door de warmte
Straks de screens maar naar beneden![]()
Is het ook jaquote:![]()
Ze is een echte waterratTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
WerkBlubWerewolf
Ik doe ze hier aan de achterkant al naar beneden als ik in de avond naar bed gaquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt hier nog wel mee,maar was wel vroeg wakker
Straks de screens maar naar beneden
Stel dat ik tot een uurtje of 7 slaap (wat toch nooit gebeurd) dan is de zon al er al en dan staat die al te bakken
Warm is het ook nog niet maar die luchtvochitgheid. Ik zwom het bed uit, ben er uitgegaan, gedoucht en naar hier gegaan, waar alleen Mario was die het niet zo leuk vond dat ik er was
Heb hier alles al dicht zitten, is buiten al warmer dan binnenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is ook wel slim, zeker als het al zo vroeg warm is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe ze hier aan de achterkant al naar beneden als ik in de avond naar bed ga
Stel dat ik tot een uurtje of 7 slaap (wat toch nooit gebeurd) dan is de zon al er al en dan staat die al te bakken
Warm is het ook nog niet maar die luchtvochitgheid. Ik zwom het bed uit, ben er uitgegaan, gedoucht en naar hier gegaan, waar alleen Mario was die het niet zo leuk vond dat ik er was
Luchtvochtigheid is hier 67%![]()
Om 3 uur vannacht was het hier 87 % voor nu nog niet gekekenquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is ook wel slim, zeker als het al zo vroeg warm is.
Luchtvochtigheid is hier 67%Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hier ook de gordijnen voor zijn dan nog niet dicht omdat er nog geen zon op staat, maar de ramen zijn wel dicht.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:27 schreef _UserName_ het volgende:
Heb hier alles al dicht zitten, is buiten al warmer dan binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik doe er alles aan om de hitte buiten te houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is een optie
je vergeet wat, lekkerbekkie en tonijn en zalm uit blikquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:55 schreef hemarookworst het volgende:
Dot eet geen vis behalve kibbeling
PauzeBlubWerewolf
Ik was ook altijd gek op rauwe zalm, die dunne plakjes, tot ik een keer een stukje nam wat kapot wasquote:
Daarna nooit meer gegetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kapot? Als in bedorven?quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ook altijd gek op rauwe zalm, die dunne plakjes, tot ik een keer een stukje nam wat kapot was
Daarna nooit meer gegetenVoorheen Bargehassus.![]()
Ja bedorven, dat was zo smerigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sashimi?quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ook altijd gek op rauwe zalm, die dunne plakjes, tot ik een keer een stukje nam wat kapot was
Daarna nooit meer gegetenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik dacht dat dat (kapot) een uitdrukking was uit de omgeving van Utrecht, Amersfoort.quote:Voorheen Bargehassus.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dit, van die plakjes gerookte zalm
O geen idee, ik zeg dat altijdquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:21 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat (kapot) een uitdrukking was uit de omgeving van Utrecht, Amersfoort.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat is niet helemaal rauw aangezien het gerookt is en een bewerking ondergaan heeft itt sashimiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon dit, van die plakjes gerookte zalm
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Als het beestje maar een naam heeftquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal rauw aangezien het gerookt is en een bewerking ondergaan heeft itt sashimi
Wat is FFmpeg toch fijn, ondertitels en een showwaves visualisatie toegevoegd.
met nog steeds het logo van @Homijn nog
Bekijk deze YouTube-videoTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Hey Maan Leuk je weer wat vaker te zien hier
ja we gaan wel zien of ik het leuk blijf vindenquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Hey Maan Leuk je weer wat vaker te zien hier
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
De tijd zal het lerenquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja we gaan wel zien of ik het leuk blijf vinden
uhuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey ToTquote:
![]()
ThuisBlubjeWerewolf
Nog een thuis blubjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het bij jou in huis snel warm?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal niet.quote:Ik denk zelfs dat morgen de airco niet eens aan zal gaan, dat doe ik pas na 1 - 2 weken aan intense hitte; dan pas is het hier in huis zelf ook echt warm.
Dit huis heeft mokerdikke muren en is verder behoorlijk smal, dus weinig raam-oppervlak.
Alleen de slaapkamer is wel wat aan de warme kant.![]()
O dan zit je goed met deze dagen. Moet zeggen het is hier ook nog niet warm.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal niet.Ik denk zelfs dat morgen de airco niet eens aan zal gaan, dat doe ik pas na 1 - 2 weken aan intense hitte; dan pas is het hier in huis zelf ook echt warm.
Dit huis heeft mokerdikke muren en is verder behoorlijk smal, dus weinig raam-oppervlak.
Alleen de slaapkamer is wel wat aan de warme kant.
Heb alles dicht, baal alleen dat het dan zo donker in huis is.
Was net even een de voorkant iemand kwam puin ophalen voor de stort, kwam weer binnen en voelde echt lekker koudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, beter!quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zit je goed met deze dagen. Moet zeggen het is hier ook nog niet warm.
Heb alles dicht, baal alleen dat het dan zo donker in huis is.
Was net even een de voorkant iemand kwam puin ophalen voor de stort, kwam weer binnen en voelde echt lekker koud
Ik heb alleen boven de gordijnen en rolluik dicht, beneden niet, maar de zon schijnt ook niet pal hier naar binnen.![]()
![]()
Ja hier nu even aan beide kanten, straks is hij achter weg, maar ik wil de warmte ook van de ramen houden dus houd deze dagen de screens wel naar beneden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, beter!
Ik heb alleen boven de gordijnen en rolluik dicht, beneden niet, maar de zon schijnt ook niet pal hier naar binnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verstandig!quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier nu even aan beide kanten, straks is hij achter weg, maar ik wil de warmte ook van de ramen houden dus houd deze dagen de screens wel naar beneden.
Het dakterras hier is met deze temperatuur nog wel prima te doen, maar morgen wil je daar gegarandeerd echt niet zijn!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:37 schreef ToT het volgende:
Alleen de slaapkamer is wel wat aan de warme kant.Voorheen Bargehassus.![]()
Jemig zeg wat heftig weer pppffff meisje van 13 ppppffffff
In een woning in Meerstad in de gemeente Groningen zijn vannacht twee doden aangetroffen, een 53-jarig echtpaar. De politie gaat uit van een misdrijf en heeft de tienerdochter als verdachte opgepakt. Zij zou rond de 13 jaar oud zijn, al wil de politie dat niet bevestigen.
https://nos.nl/artikel/26(...)e-ouders-in-meerstadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, doet me wel ergens aan denken maar heb het nog even niet helder. Is ook een film over gemaakt.Voorheen Bargehassus.![]()
O geen idee. Is net gebeurd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las dat ze trans is, en dat ze op het punt stonden te verhuizen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg wat heftig weer pppffff meisje van 13 ppppffffff
In een woning in Meerstad in de gemeente Groningen zijn vannacht twee doden aangetroffen, een 53-jarig echtpaar. De politie gaat uit van een misdrijf en heeft de tienerdochter als verdachte opgepakt. Zij zou rond de 13 jaar oud zijn, al wil de politie dat niet bevestigen.
https://nos.nl/artikel/26(...)e-ouders-in-meerstad![]()
Kunnen punten van conflict en momenten van instabiliteit hebben opgeleverd, maar onderzoek zal uitslag geven natuurlijk.quote:![]()
![]()
Klinkt als een dyslectische en dronken afsplitsing van D66quote:Uw ADH vitamine Worst
Heb zin om mijn laptop dicht te klappen... maar eerst nog even wat kleine dingen afmaken en jullie bolken.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
oh het is al bolk uur, tijd om op te bolken van kantoor
Uw ADH vitamine Worst
Bolk o' clock.I'm surrounded by morons!
Voorheen Bargehassus.![]()
Dit zijn leuke feitjesquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:29 schreef SimonB. het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Auch
Leuk plaatsje, heb er nog voetstapjes staan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
"Hee chatGPT, schrijf ff een brief waarin ik doe alsof ik voor dit kutbedrijf wil gaan werken."quote:![]()
Gaan we lopeh muggesifte met dit lomp hete weer?quote:
Zoietsquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee chatGPT, schrijf ff een brief waarin ik doe alsof ik voor dit kutbedrijf wil gaan werken."
Uw ADH vitamine Worst
O dat heb ik niet gelezen. Maar om dan je ouders te vermoorden ?quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las dat ze trans is, en dat ze op het punt stonden te verhuizen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat is zeker heftig. We leven in een rare tijd, alles wat om ons heen gebeurd, bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja een kind van 13 nogwel, ze worden steeds jonger
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 18-06-2026 15:55:45 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 is idd jong om beide ouders te vermoordenquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja een kind van 1 nogwel, ze worden steeds jonger
Ow dan is het een ander bericht dan die op de FP staat!quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja een kind van 1 nogwel, ze worden steeds jonger![]()
![]()
13, mijn 3 happert,quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
1 is idd jong om beide ouders te vermoordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die 36 graden van Dinsdag gaat mij ook te ver.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, zeg!quote:![]()
Dat schaamteloze gebolk hier ook.. het lef!
En dat met die hitte..
I know, you gonna want me..![]()
BlubWerewolf
Genadeloos hard bolken met deze hitte!quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja, zeg!![]()
Dat schaamteloze gebolk hier ook.. het lef!
En dat met die hitte..En DIEP!
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Genadeloos hard bolken met deze hitte!En DIEP!
geyl
I know, you gonna want me..![]()
Dat was weer even leuk in het zwembadje met de kleine
Thats what she said @Kissingbird @maily @greysbonesquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:37 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was weer even leuk in het zwembadje met de kleine![]()
Ik ga me mentaal voorbereiden om door de bloedhitte naar het restaurant te fietsen. "Hitte is een emotie"![]()
Thats what she saidquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga me mentaal voorbereiden om door de bloedhitte naar het restaurant te fietsen. "Hitte is een emotie"
Warm
PffWerewolf
Echt hoor. Ik ben kapot. Ik werd met de grond gelijk gemaakt door de advocaat van de woningstichting. Omdat ik naast m'n tijdlijn geen bewijzen had ingediend van de gestelde diagnoses, de opnames en behandelingen en alles wat ik heb geprobeerd de afgelopen 6 jaar, werd ik gewoon van tafel geveegd als fraudeur, leugenaar en al wat dies zijn. Mag ik godverdomme nog een beetje privacy over mijn medische dossier of moeten ze m'n kut van de binnenkant ook nog bekijken voor de geloven dat ik ongesteld ben.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mooi he, las al dat ze gek op water wasquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:37 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was weer even leuk in het zwembadje met de kleineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:52 schreef DJMO het volgende:
Echt hoor. Ik ben kapot. Ik werd met de grond gelijk gemaakt door de advocaat van de woningstichting.Wauw, en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wachten tot de uitspraak op 15 juli. Of later, gaf de rechter al aan, wat kan wijzen dat ze langer willen nadenken over wie er gelijk heeftquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
pppfff nog een maand in spanning zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wachten tot de uitspraak op 15 juli. Of later, gaf de rechter al aan, wat kan wijzen dat ze langer willen nadenken over wie er gelijk heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
odidoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vindt ze heerlijkquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he, las al dat ze gek op water wasTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Is ook lekker voor die kleintjes. Helemaal mooi vinden ze het als je er zelf bij komt zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WoofWerewolf
Blaf blafWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Peppie en kokkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet geklikt
Dat doe ik sowieso, al kan ze goed zitten, za kan zo kopje onderquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker voor die kleintjes. Helemaal mooi vinden ze het als je er zelf bij komt zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is waar, maar je kan er ook naast zitten, buiten het water.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso, al kan ze goed zitten, za kan zo kopje onder
Ik zat niet altijd bij ze in bad, soms kunnen vrouwen dat niet. Dan ging ik gewoon naast het badje zitten of alleen mijn voeten er inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben zelf ook een waterrat (van wie zou zij dat dan hebben) dus dat scheeltquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan er ook naast zitten, buiten het water.
Ik zat niet altijd bij ze in bad, soms kunnen vrouwen dat niet. Dan ging ik gewoon naast het badje zitten of alleen mijn voeten er inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lekker toch, ga je wel eens met haar naar het zwembad?quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben zelf ook een waterrat (van wie zou zij dat dan hebben) dus dat scheeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, is weinig tijd voor helaasquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, ga je wel eens met haar naar het zwembad?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O jammer, lukt dat ook niet op een vrije dag zoals vandaag bijvoorbeeld?quote:
Ik ging wel eens met mijn dochter en kleindochter, meestal in de vroege avonduren
En lekker slapen dat ze daarna deedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zijn bepaalde aqua baby tijden, dan moet je abo hebben en die tijden zijn op mijn werkdagen. Dus dat wordt niet watquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer, lukt dat ook niet op een vrije dag zoals vandaag bijvoorbeeld?
Ik ging wel eens met mijn dochter en kleindochter, meestal in de vroege avonduren
En lekker slapen dat ze daarna deedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O wij gingen gewoon hoor, je hebt van die specials bandjes waar je de kleine in kan doen en dan kan je ze zo mee het ondiepe water in nemen. Is echt heel leuk om dat te doen, althans vond ikquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde aqua baby tijden, dan moet je abo hebben en die tijden zijn op mijn werkdagen. Dus dat wordt niet watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
25 graden binnenWerewolf
Hier 21 graden, was net even weg en als je dan binnen komt voelt het gewoon lekker koellWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat gaat niet meer, verschillende activiteiten zijn met tijdslot. Heeft te maken met type leidinggevende. De aquarobic lerares heeft bv geen kinder ehbo om maar wat te noemen en dan moeten ze altijd op elke plek iemand hebben. Dat werkt niet en is veel te duur. Dan kom je uit op recreatief zwemmen op zaterdag als ik vaak werk ook. De tijd is er simpelweg niet op het juiste momentquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wij gingen gewoon hoor, je hebt van die specials bandjes waar je de kleine in kan doen en dan kan je ze zo mee het ondiepe water in nemen. Is echt heel leuk om dat te doen, althans vond ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O alles is veranderd dus, jammer dat je eigenlijk dus niet meer spontaan kan gaan zwemmenquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer, verschillende activiteiten zijn met tijdslot. Heeft te maken met type leidinggevende. De aquarobic lerares heeft bv geen kinder ehbo om maar wat te noemen en dan moeten ze altijd op elke plek iemand hebben. Dat werkt niet en is veel te duur. Dan kom je uit op recreatief zwemmen op zaterdag als ik vaak werk ook. De tijd is er simpelweg niet op het juiste momentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buiten dat om.. met 30 minuten is ze moe, ben je dus (in ons geval) 15 euro kwijt voor een half uurtje.. vind ik best prijzigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zo wat een prijzen tegenwoordig zegquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:01 schreef _UserName_ het volgende:
Buiten dat om.. met 30 minuten is ze moe, ben je dus (in ons geval) 15 euro kwijt voor een half uurtje.. vind ik best prijzigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom geniet ik liever gewoon achter het huis in haar eigen badjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Groot gelijk, kost wat minder en je hoeft er niet uit in die warme autoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is datquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:04 schreef _UserName_ het volgende:
Daarom geniet ik liever gewoon achter het huis in haar eigen badjeWerewolf
Hello, had je niet gezienquote:
O ja aan zee is het altijd fijn, waar loop je dan?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:13 schreef Xylar het volgende:
Aan het strand is het heerlijk. Zo richting huis lopen. Denk dat het zo gaat regenen
Hier ziet het er niet naar uit dat het gaat regenenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheveningen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja aan zee is het altijd fijn, waar loop je dan?
Hier ziet het er niet naar uit dat het gaat regenen![]()
Zolang het maar zonnestralen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:13 schreef Xylar het volgende:
Aan het strand is het heerlijk. Zo richting huis lopen. Denk dat het zo gaat regenen
Bekijk deze YouTube-videoVoorheen Bargehassus.![]()
O lekker, een middagje aan het strand geweestquote:
Aan zee is het altijd koeler, dus wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat was heerlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, een middagje aan het strand geweest
Aan zee is het altijd koeler, dus wel lekker
Hoop dat ik de tweede helft haal. Dus even doorlopen![]()
![]()
Heet hoor om met dit weer te lopen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:21 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja dat was heerlijk.
Hoop dat ik de tweede helft haal. Dus even doorlopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
tis wat, is dat zo @Haags dat Hagenezen wat gewend zijn
Als je in normale conditie bent en genoeg drinkt is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet hoor om met dit weer te lopen.
Heb in de USA eens bijna twee uur gewandeld met een temperatuur van zo'n 38 graden (Snow Canyon stukje ten noorden van Las Vegas)
Geen probleem.
Maar ik zweette wel als een gek.Voorheen Bargehassus.![]()
Moet er niet aan denken met dit weer, ze adviseren ook om het niet te doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Als je in normale conditie bent en genoeg drinkt is er niks aan de hand.
Heb in de USA eens bijna twee uur gewandeld met een temperatuur van zo'n 38 graden (Snow Canyon stukje ten noorden van Las Vegas)
Geen probleem.
Maar ik zweette wel als een gek.
Knap dat je dat gedaan hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat laatste is wel belangrijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was wel een heel "droge" warmte als je begrijpt wat ik bedoel. In Nederland is het vaak al snel weer zo vies benauwd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken met dit weer, ze adviseren ook om het niet te doen.
Knap dat je dat gedaan hebtVoorheen Bargehassus.![]()
Dat is betere warmte inderdaad dan die vochtige warmtequote:Op donderdag 18 juni 2026 18:34 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Het was wel een heel "droge" warmte als je begrijpt wat ik bedoel. In Nederland is het vaak al snel weer zo vies benauwd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
31.8 graden hier gemeten, morgen nog een graad of 3-4 er op.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoeveel geld kan je winnen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:25 schreef mario390 het volgende:
Heb in laatste 2 dagen bij tippspel 9 punten dazu gemakt heb 15 punten jemand is op 1 met 27 puntenUw ADH vitamine Worst
En kan iemand hier die kinderen uitzetten????
Het brult en krijst en uit ervaring weet ik dat dat tot tenminste zonsondergang duurt.Voorheen Bargehassus.![]()
Deel Bacardi kindercola uitquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:26 schreef SimonB. het volgende:
En kan iemand hier die kinderen uitzetten????
Het brult en krijst en uit ervaring weet ik dat dat tot tenminste zonsondergang duurt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: