Geeft zelfvertrouwen.quote:
Je hebt zelf niet goed gebolkt UN heeft 125 kunnen pakken jij zit de hele avond en nacht en hebt er 123quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
is egal ik kom op 4 en verder niet
Meen je dat, mm misschien ook een geel zakdoekje en gele beha en onderbroek aanschaffen als de kleur geel je echt helpt. En een gewoon geel tshirt kan je toch gewoon aan trekken, of met het echt knal geel zijn:quote:
ik was badkamer en hij heeft en keer 8min niet geopenedquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet goed gebolkt UN heeft 125 kunnen pakken jij zit de hele avond en nacht en hebt er 123
Je moet wel opletten als je op de tweede plaats wil komen, je moet er wel wat voor doen natuurlijk
Feit blijft dat hij in zeer korte tijd meer punten had.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was badkamer en hij heeft en keer 8min niet geopened
De gele kleding die heb is allemaal fluorescerend geelquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je dat, mm misschien ook een geel zakdoekje en gele beha en onderbroek aanschaffen als de kleur geel je echt helpt. En een gewoon geel tshirt kan je toch gewoon aan trekken, of met het echt knal geel zijn:
Dan moet je er ook echt voor gaan he en opletten anders ben je zo terug naar plaats 4quote:
Dus alleen die kleur geel geeft je zelf vertrouwen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
De gele kleding die heb is allemaal fluorescerend geel
Dus je geeft lichtquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
De gele kleding die heb is allemaal fluorescerend geel
Hey Lovelyquote:
Hai Dottekequote:Op donderdag 18 juni 2026 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lovelyyou are back in DTS town
![]()
![]()
![]()
Gezellig. Zag dat je er al vroeg was. Ook het bed uit door de warmtequote:Op donderdag 18 juni 2026 09:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Dotteke![]()
Ik kom af en toe ff aanwaaien
Valt hier nog wel mee,maar was wel vroeg wakkerquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Zag dat je er al vroeg was. Ook het bed uit door de warmte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |