O dat heb ik niet gelezen. Maar om dan je ouders te vermoorden ?quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las dat ze trans is, en dat ze op het punt stonden te verhuizen.
1 is idd jong om beide ouders te vermoordenquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja een kind van 1 nogwel, ze worden steeds jonger
Ow dan is het een ander bericht dan die op de FP staat!quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja een kind van 1 nogwel, ze worden steeds jonger
13, mijn 3 happert,quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
1 is idd jong om beide ouders te vermoorden
Ja, zeg!quote:
Genadeloos hard bolken met deze hitte!quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja, zeg!![]()
Dat schaamteloze gebolk hier ook.. het lef!
En dat met die hitte..
quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Genadeloos hard bolken met deze hitte!En DIEP!
Thats what she said @Kissingbird @maily @greysbonesquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:37 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was weer even leuk in het zwembadje met de kleine
Thats what she saidquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga me mentaal voorbereiden om door de bloedhitte naar het restaurant te fietsen. "Hitte is een emotie"
Mooi he, las al dat ze gek op water wasquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:37 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was weer even leuk in het zwembadje met de kleine
quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:52 schreef DJMO het volgende:
Echt hoor. Ik ben kapot. Ik werd met de grond gelijk gemaakt door de advocaat van de woningstichting.Wauw, en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wachten tot de uitspraak op 15 juli. Of later, gaf de rechter al aan, wat kan wijzen dat ze langer willen nadenken over wie er gelijk heeftquote:
pppfff nog een maand in spanning zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wachten tot de uitspraak op 15 juli. Of later, gaf de rechter al aan, wat kan wijzen dat ze langer willen nadenken over wie er gelijk heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |