O dat heb ik niet gelezen. Maar om dan je ouders te vermoorden ?quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las dat ze trans is, en dat ze op het punt stonden te verhuizen.
1 is idd jong om beide ouders te vermoordenquote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja een kind van 1 nogwel, ze worden steeds jonger
Ow dan is het een ander bericht dan die op de FP staat!quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja een kind van 1 nogwel, ze worden steeds jonger
13, mijn 3 happert,quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
1 is idd jong om beide ouders te vermoorden
Ja, zeg!quote:
Genadeloos hard bolken met deze hitte!quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:16 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja, zeg!![]()
Dat schaamteloze gebolk hier ook.. het lef!
En dat met die hitte..
quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Genadeloos hard bolken met deze hitte!En DIEP!
Thats what she said @Kissingbird @maily @greysbonesquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:37 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was weer even leuk in het zwembadje met de kleine
Thats what she saidquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga me mentaal voorbereiden om door de bloedhitte naar het restaurant te fietsen. "Hitte is een emotie"
Mooi he, las al dat ze gek op water wasquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:37 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was weer even leuk in het zwembadje met de kleine
quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:52 schreef DJMO het volgende:
Echt hoor. Ik ben kapot. Ik werd met de grond gelijk gemaakt door de advocaat van de woningstichting.Wauw, en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wachten tot de uitspraak op 15 juli. Of later, gaf de rechter al aan, wat kan wijzen dat ze langer willen nadenken over wie er gelijk heeftquote:
pppfff nog een maand in spanning zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wachten tot de uitspraak op 15 juli. Of later, gaf de rechter al aan, wat kan wijzen dat ze langer willen nadenken over wie er gelijk heeft
Ja vindt ze heerlijkquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he, las al dat ze gek op water was
Is ook lekker voor die kleintjes. Helemaal mooi vinden ze het als je er zelf bij komt zittenquote:
Dat doe ik sowieso, al kan ze goed zitten, za kan zo kopje onderquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker voor die kleintjes. Helemaal mooi vinden ze het als je er zelf bij komt zitten
Dat is waar, maar je kan er ook naast zitten, buiten het water.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso, al kan ze goed zitten, za kan zo kopje onder
Ben zelf ook een waterrat (van wie zou zij dat dan hebben) dus dat scheeltquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan er ook naast zitten, buiten het water.
Ik zat niet altijd bij ze in bad, soms kunnen vrouwen dat niet. Dan ging ik gewoon naast het badje zitten of alleen mijn voeten er in
Lekker toch, ga je wel eens met haar naar het zwembad?quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben zelf ook een waterrat (van wie zou zij dat dan hebben) dus dat scheelt
Nee, is weinig tijd voor helaasquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, ga je wel eens met haar naar het zwembad?
O jammer, lukt dat ook niet op een vrije dag zoals vandaag bijvoorbeeld?quote:
Er zijn bepaalde aqua baby tijden, dan moet je abo hebben en die tijden zijn op mijn werkdagen. Dus dat wordt niet watquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer, lukt dat ook niet op een vrije dag zoals vandaag bijvoorbeeld?
Ik ging wel eens met mijn dochter en kleindochter, meestal in de vroege avonduren
En lekker slapen dat ze daarna deed
O wij gingen gewoon hoor, je hebt van die specials bandjes waar je de kleine in kan doen en dan kan je ze zo mee het ondiepe water in nemen. Is echt heel leuk om dat te doen, althans vond ikquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde aqua baby tijden, dan moet je abo hebben en die tijden zijn op mijn werkdagen. Dus dat wordt niet wat
Dat gaat niet meer, verschillende activiteiten zijn met tijdslot. Heeft te maken met type leidinggevende. De aquarobic lerares heeft bv geen kinder ehbo om maar wat te noemen en dan moeten ze altijd op elke plek iemand hebben. Dat werkt niet en is veel te duur. Dan kom je uit op recreatief zwemmen op zaterdag als ik vaak werk ook. De tijd is er simpelweg niet op het juiste momentquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wij gingen gewoon hoor, je hebt van die specials bandjes waar je de kleine in kan doen en dan kan je ze zo mee het ondiepe water in nemen. Is echt heel leuk om dat te doen, althans vond ik
O alles is veranderd dus, jammer dat je eigenlijk dus niet meer spontaan kan gaan zwemmenquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer, verschillende activiteiten zijn met tijdslot. Heeft te maken met type leidinggevende. De aquarobic lerares heeft bv geen kinder ehbo om maar wat te noemen en dan moeten ze altijd op elke plek iemand hebben. Dat werkt niet en is veel te duur. Dan kom je uit op recreatief zwemmen op zaterdag als ik vaak werk ook. De tijd is er simpelweg niet op het juiste moment
Zo wat een prijzen tegenwoordig zegquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:01 schreef _UserName_ het volgende:
Buiten dat om.. met 30 minuten is ze moe, ben je dus (in ons geval) 15 euro kwijt voor een half uurtje.. vind ik best prijzig
Zo is datquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:04 schreef _UserName_ het volgende:
Daarom geniet ik liever gewoon achter het huis in haar eigen badje
Hello, had je niet gezienquote:
O ja aan zee is het altijd fijn, waar loop je dan?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:13 schreef Xylar het volgende:
Aan het strand is het heerlijk. Zo richting huis lopen. Denk dat het zo gaat regenen
Scheveningen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja aan zee is het altijd fijn, waar loop je dan?
Hier ziet het er niet naar uit dat het gaat regenen
Zolang het maar zonnestralen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:13 schreef Xylar het volgende:
Aan het strand is het heerlijk. Zo richting huis lopen. Denk dat het zo gaat regenen
O lekker, een middagje aan het strand geweestquote:
Ja dat was heerlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, een middagje aan het strand geweest
Aan zee is het altijd koeler, dus wel lekker
Heet hoor om met dit weer te lopen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:21 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja dat was heerlijk.
Hoop dat ik de tweede helft haal. Dus even doorlopen
Als je in normale conditie bent en genoeg drinkt is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet hoor om met dit weer te lopen.
Moet er niet aan denken met dit weer, ze adviseren ook om het niet te doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Als je in normale conditie bent en genoeg drinkt is er niks aan de hand.
Heb in de USA eens bijna twee uur gewandeld met een temperatuur van zo'n 38 graden (Snow Canyon stukje ten noorden van Las Vegas)
Geen probleem.
Maar ik zweette wel als een gek.
Dat laatste is wel belangrijkquote:
Het was wel een heel "droge" warmte als je begrijpt wat ik bedoel. In Nederland is het vaak al snel weer zo vies benauwd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken met dit weer, ze adviseren ook om het niet te doen.
Knap dat je dat gedaan hebt
Dat is betere warmte inderdaad dan die vochtige warmtequote:Op donderdag 18 juni 2026 18:34 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Het was wel een heel "droge" warmte als je begrijpt wat ik bedoel. In Nederland is het vaak al snel weer zo vies benauwd.
Hoeveel geld kan je winnen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:25 schreef mario390 het volgende:
Heb in laatste 2 dagen bij tippspel 9 punten dazu gemakt heb 15 punten jemand is op 1 met 27 punten
Deel Bacardi kindercola uitquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:26 schreef SimonB. het volgende:
En kan iemand hier die kinderen uitzetten????
Het brult en krijst en uit ervaring weet ik dat dat tot tenminste zonsondergang duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |