Zo wat een prijzen tegenwoordig zegquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:01 schreef _UserName_ het volgende:
Buiten dat om.. met 30 minuten is ze moe, ben je dus (in ons geval) 15 euro kwijt voor een half uurtje.. vind ik best prijzig
Zo is datquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:04 schreef _UserName_ het volgende:
Daarom geniet ik liever gewoon achter het huis in haar eigen badje
Hello, had je niet gezienquote:
O ja aan zee is het altijd fijn, waar loop je dan?quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:13 schreef Xylar het volgende:
Aan het strand is het heerlijk. Zo richting huis lopen. Denk dat het zo gaat regenen
Scheveningen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja aan zee is het altijd fijn, waar loop je dan?
Hier ziet het er niet naar uit dat het gaat regenen
Zolang het maar zonnestralen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:13 schreef Xylar het volgende:
Aan het strand is het heerlijk. Zo richting huis lopen. Denk dat het zo gaat regenen
O lekker, een middagje aan het strand geweestquote:
Ja dat was heerlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, een middagje aan het strand geweest
Aan zee is het altijd koeler, dus wel lekker
Heet hoor om met dit weer te lopen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:21 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja dat was heerlijk.
Hoop dat ik de tweede helft haal. Dus even doorlopen
Als je in normale conditie bent en genoeg drinkt is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet hoor om met dit weer te lopen.
Moet er niet aan denken met dit weer, ze adviseren ook om het niet te doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:28 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Als je in normale conditie bent en genoeg drinkt is er niks aan de hand.
Heb in de USA eens bijna twee uur gewandeld met een temperatuur van zo'n 38 graden (Snow Canyon stukje ten noorden van Las Vegas)
Geen probleem.
Maar ik zweette wel als een gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |